Zonnestraal ben op vak in la france...na de vakantie komen de foto's echt! Promiss!!! Àntwoord op de vraag over semenanalyse alle keren geen enkel zaadje gevonden was 50/50 of ze wat zouden vinden bij een tese..heel erg veel geluk gehad dat we aan de goede kant v d medaille zaten..wij hebben micro tese laten doen...in DD doe. Ze in beide testis meerdere sneetjes om zaad te vinden, in Nijmegen niet..daardoor meer kans en volgens mij minder last na de operatie en met micro zoeken ze dus de beste delen op in de testis zodat de kans op vinden van zaad groter wordt!!! Xx
Spookje ik zat in het Amc.. Hele lieve mensen en allemaal erg kundig. Maar wij gaan onze laatste poging in DD doen. Manlief heeft een Tese gehad in het Amc Hij heeft klinefelter en er zijn toch 4 strookjes zaad gevonden. Wij gaan weg bij het Amc omdat ze in DD meer naar de mens kijken en daar alles op aanpassen hier in Ned. alleen maar naar de protocollen en daar wijken ze ook niet vanaf.
Wat gaat dat toch snel he DA? Hier gister gesprek gehad, we hebben al een donormatch en ik moet 18 sep weer terug komen. En dan als het goed is krijg ik die week daarna groen licht en gaan we starten met ivf. Ik kan niet anders zeggen als motdomme wat gaat dat snel!!! Eindelijk ergens waar gewoon gehandeld word in plaats van afspraak naar afspraak. Sjonge vind het nou wel spannend haha
Da, wat een bijzondere datum. Die zul je ook nooit vergeten. Nog op getoost? Videlsje wat snel!! Helemaal top. Wat weet je van jullie donor? Heb jij zelf ook eitjes ter ruil afgestaan? En waar zijn jullie nu in behandeling? Wij zijn vandaag beide voor bloedonderzoek geweest. Vlinder, het klinkt als een keuze die erg goed voelt. Wisten jullie al voor jullie kinderwens dat je man klinefelter heeft? Zijn er behalve zijn zaadjes überhaupt nog meer symptomen van klinefelter bij je man? Slaap lekker ladies.
Goeiemorgen! Nee lotje dat hebben we ontdekt toen we in de molen terecht kwamen. Achteraf kan je de symptomen wel herkennen. Man is lang 2.03 heeft niet heel veel spiermassa, je ziet het aan zijn gebid, lange armen. Laag testosteron kleine testikels etc. Maar toch zaad gevonden bij hem dus dat was al een wonder! Hoop dat er voor jullie ook snel meer duidelijkheid komt. Wachten en onzekerheid wat een hel in dit proces 😢 Videlsje wat goed om te lezen dat het ook gewoon goed kan lopen allemaal en dat het allemaal niet zolang hoeft te duren.. Spannend op naar de IVF!
Ik ben nou bij het geertgen onder behandeling. En ik heb zelf gekozen ook donor te worden vandaar ivf. Dan blijven 6 eicellen van mij en die worden dan ook gebruikt voor de behandelingen. En van de donor weet ik niks behalve dat zijn uiterlijke kenmerken met die van ons overeenkomen. Vind het prima zo ik wil er ook niks van weten. Ik moet de 18e ook mijn donorgegevens gaan invullen oftewel een heleboel papierwerk Ik vind het prima zo iemand anders helpt ons waarom zou ik dan niet iemand anders weer met hun kinderwens helpen?
Videlsje dat is een erg mooi gebaar. Nu snap ik ook waarom je IVF gaat doen. Ik hoop snel ongi te worden, maar het dient zich nog niet aan. Alleen een beetje gerommel en lichte krampen in mijn onderbuik. Zodra ik ongi ben kan ik gaan bellen voor een echo en op cd 3 beginnen met clomid.
Zijn ze allemaal van mij. Ze hebben zelf er eigenlijk pas iets aan als ze meerdere eicellen mogen hebben. Ik kon ook kiezen om eerst een punctie te doen voor de donor en dan pas voor mezelf. Maar eerlijk is eerlijk ik kies eerst voor mij en dan pas iemand anders. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik er te weinig heb als ze de punctie doen. Maar ze had al een echo gemaakt en blijkbaar heb ik heel veel eicellen? Ik weet niet wat ze daar mee bedoelt maar het zal wel. Ik zie wel hoeveel het er gaan worden. Maar er zijn er 6 voor mij en alles wat meer is is voor de donorbank. En anders heeft de donorbank pech.
Heb je de genetische test al gehad videlsje? Ik had dit ook willen doen helaas drager van een bepaalde ziekte dus mag niet doneren.
Ja hebben ze al gedaan, ik heb niks onder de leden waar ik zelf nog niks van af wist Valt weer mee dus
willen jullie misschien even hier kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/464425-doen-hap-bellen.html
Videlsje, spannend allemaal. Zou niet bijna iedereen eerst voor zichzelf kiezen?! DA, ik kan je helaas niet helpen. Hier zijn we aardig met onze neus op de feiten gedrukt. Eergisteren een 'bekend jong iemand' plotseling overleden. Heb een hele tijd gedichtjes zitten zoeken voor op het rouwkaartje, en dan besef je je wel dat jouw sjit lang zo erg nog niet is en je heel blij mag zijn dat je nog met zijn tweetjes samen bent. Op dit moment zegt mijn gevoel dan ook dat een leven met zijn tweeën vast ook geweldig gaat blijven/worden. Een leven zonder grenzen met veel vrijheid. Al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat als ik eraan denk dat ik nooit mama zal worden, dat heel verdrietig is en ik weet ook dat als deze schok is weggeëbd, dat wellicht weer erger wordt. Maar we zullen zien. Het verbaasd me hoe nuchter ik er nu over denk.
Videlsje: Ze zien geen eicellen bij een echo maar follikels, daar KAN een eicel in gaan groeien maar dat hoeft dus niet. Ik had bij de echo 25follikels die ze konden tellen, daarna zijn ze maar gestopt had er dus ook heel veel. Echter bij de punctie na de hormoon stimulatie hebben ze 12 follikels kunnen puncteren en in die 12 follikels hebben ze 'maar'. 6eicellen gevonden die goed genoeg waren voor icsi. Dat ze tegen jou dan met zoveel zekerheid kunnen zeggen dat je 6 eicellen hebt is erg vreemd, dat kunnen ze namelijk helemaal niet zien, ze zien alleen de follikels en dan wil het nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk eicellen in gaan groeien. Lotje: Sterkte! Ik kan me je gevoel van nuchterheid wel voorstellen, is helemaal niet raar! Jullie moeten gewoon doen wat voor beide prettig voelt en wat jullie willen. Hier: nou we komen dus net weer van de HAP vandaan pffff heb een abbo daar onderhand. Haal vanmorgen i.sa uit bedje wilde ze haar oogjes niet open doen en ze bleef huilen. Toen ze uiteindelijk wel haar oogjes ietje opendeed zag ik meteen dat ze ontstoken waren, ineens gisteravond was er nog niks aan de hand...dus naar de hap en nu zalfje gekregen wat we 2 keer daags erin moeten doen, bijna niet te doen maar zo goed als kwaad proberen we het maar erin te krijgen. Verder is sinds een kleine week het slapen 's nachts een drama....ze gaat lekker om 20:00uur slapen, en wordt standaard om 21:00uur gillend wakker, geen idee wat het is denk tandjes of sprongetje, flesje, schone luier, ect is allemaal niet goed....vind het zo vreemd dat ze wel gewoon normaal gaat slapen, maar na een uur gillend wakker wordt en dan niet meer wilt slapen. Nu al een paar nachten bij ons op de kamer in campingbedje gedaan. Overdag slapen is trouwens geen enkel probleem,nachtlampje, deur op een kiertje hebben we al een helpt nog niets....ze slaapt ook heel licht wordt om elk geluidje wakker, was normaal niet, dan sliep ze zo vast. Hoop dat dit een fase is die weer snel voorbij is......
Videlsje: sorry ik lees net je bericht pas, dat er gewoon 6 voor jou zijn en alles wat meer is, is voor de donorbak begrijp ik? En wat nou als jij er straks maar 5 hebt? Wordt je dan niet geholpen? Begrijp dat van Geertgen nooit helemaal hoe dat nu werkt.
Haha maakt niet uit ik vond het zelf ook allemaal zeer verwarrend de psychologe heeft mij alles geloof ik 3x uit moeten leggen. Maar als er minder dan 6 zijn is gewoon alles voor mij en dan starten ze alsnog. Alleen dan tja geen donormateriaal.