Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Jeetje One... ik geloof met heel mijn hart dat je hem haat nu. :( Ik hoop dat alles nu snel gereged is inderdaad en dat je er nog wat goeds aan overhoudt. Zou fijn zijn voor een nieuwe start. Waar wonen jullie nu als ik vragen mag?

Wij gaan morgen een weekendje weg. Heb er wel heerlijk zin in, even huis en haard achter laten.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh geniet lekker!!

Wij wonen voorlopig bij mijn ouders.

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ja dat zal wel lukken. Onze mindset is weer even goed. We hebben het zelfs over een nieuwe reis gehad (we gaan wel vaker voor een maand of langer op reis). En eigenlijk klinkt dat idee wel aantrekkelijk. Misschien als alles duidelijk is wat onze opties zijn (na een mogelijke tese) even een half jaar of langer de kinderwens opzij zetten en weer gaan genieten van mooie dingen. Wie weet... al is het financieel gezien pas op zijn vroegst in najaar 2014 mogelijk, de voorbereiding en het verheugen is minstens zo leuk als de reis zelf.
    En stel kid is de enige optie die over blijft, hebben we ook nog genoeg tijd om erover te praten en er echt klaar voor te zijn als we daarvoor zouden gaan, te zorgen dat onze gezondheid, zowel emotioneel als lichamelijk aansterkt en tijd aan elkaar en onze relatie te besteden voordat we halsoverkop in het volgende avontuur stappen...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is heel erg slim!
    EN zeker genieten hoor super!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier werd voor zaadkwaliteit iedere morgen een glas verse jus aangeraden door de arts in Mulheim. En toeval of niet maar bij de micro tese 10 buisjes zeer goed (icsi) zaad gevonden. Is lekker en het proberen waard zou ik zeggen. Mijn vriend heeft echt van december tot april iedere morgen verse jus gehad, en geen druppel alcohol meer gedronken, echt helemaal niks, ook op feestje ect niet. En verder iedere morgen multivitamine genomen.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik heb de weekfoto's van mijn meisje geüpdate!

Ik heb het zooooo koud! krijg t niet warm, net even getemd en heb 38 verhoging.. ik wil NIET ziek worden, gaan morgen naar een verjaardag waar ik me op verheug!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Echt heel veel mensen om me heen zijn ziek.
    Hoe is het nu DA?

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    s'avonds 38.8.. en flink koppijn gehad.. ben lekker toch naar die verjaardag geweest haha.. maar geen koorts meer alleen keelpijn en nekpijn... maar goed.. dat gaat wel weer over.

9. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    DA, beterschap! :(

Vandaag eisprong... :( Balen, wetende dat je er niks mee kunt.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    In mijn album staan foto's van onze nieuwe badkamer en van i.sa.

11. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Heb wel meegelezen, maar zelf niet geschreven.
    Hectische periode geweest, heel erg druk qua werk plus het ziekenhuisnieuws plus een flinke verkoudheid. Dus nu heel blij met vakantie op een zonnige plek :) En prompt weer verkouden geworden....
    Maar wel fijn om even met z'n tweeën weg te zijn.

Vriendlief heeft gebeld met het AMC en uitgelegd hoe en wat en dat we een afspraak wilden maken. Hebben we eerst weer een OFO-vragenlijst toegestuurd gekregen.... Niet echt nodig lijkt me, de aanleiding voor de afspraak lijkt me duidelijk. Maar ja. Die lijst hebben we voor ons vertrek opgestuurd dus ben benieuwd hoe dat verder gaat.

X
    Spookje

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier is de eisprong geweest. Woensdag laatste ech en dan me ongi afwachten. Daarna gaan we ECHT beginnen. Spannend.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wie kan me helpen? ?? I.sa slaapt al door vanaf 8 weken.
    Sinds 3 weken wordt ze elke nacht huilend wakker. Niets is goed ze is ontroostbaar. Alleen bij ons in bed is het goed. Leg je haar terug weer meteen huilen. Overdag gaan slapen geen enkel probleem in slaap komen ook niet maar 's nachts......we hebben een nachtlampje en de lamp op de gang aan.
    Hoelang heeft dat bij jullie geduurd zonnestraal? Is dit een fase?

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie
    Onze boef heeft dat ook vaak. Kan een fase van verlatingsangst zijn. Of naar gedroomd. Ik zou volhouden en toch terug in bedje leggen. Anders went ze eraan en gaat ze steeds huilen zodat ze bij jullie mag liggen.

ik blijf altijd in zijn kamertje met licht uit. Houd hem tegen me aan en fluister dat alles goed is hij niet bang hoeft te zijn. Mama en papa dichtbij zijn. Dat hij lekker mag gaan slapen etc. Dan leg ik hem terug en leid hem af met een doekje . Even kriebelen en lachen en dan ga ik zijn kamertje uit.

Wat ook nog kan. Heeft ze het niet te warm in haar nieuwe slaapzak ? Het is nog steeds rond de 19 graden ondanks dat het er zo druilerig uitziet.? Dat kun je nog checken.

@ lotje
    klote he meis. Dat had ik iedere maand. Ook als ik ongi werd dacht ik. Zonde van deze ronde weer..

@ spookje
    fijne vakantie. Geniet ervan en rust lekker uit.

@ swimming
    succes meis ! Spannendddd :)

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes: dat doe ik inderdaad ook allemaal, en op dat moment is het ook allemaal goed,maar zodra ik haar weer in bedje leg begint ze gelijk weer te krijsen en dat houdt ze de hele nacht vol.....dat trekken we niet want dan zijn we allemaal doodop. Ze ligt nu in een zomerslaapzak niet meer in de dikke teddy. Echt niets is meer goed, zodra we weglopen begint ze. Vorige week heeft ze drie nachten heerlijk zonder problemen doorgeslapen, en nu ineens weer niet....

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #656 kipjes, 24 sep 2013
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
    @ juffie
    ja heel herkenbaar. Boef doet dat ook. Als ik hem van me af houdt om terug te leggen begint hij al te huilen. Soms doe ik zijn slaapritueel opnieuw. We zeggen dan alle knuffels en voorwerpen in zijn slaapkamer welterusten. Het is even zoeken naar waar ze weer rustig van word. Maar denk dat het gewoon een fase is hoor.

Hier is het nog af en toe . Meestal als hij niet lekker is.

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ego
    hier gaat het redelijk.
    Boefje is 3 weken geleden ziek geweest en daarna prikjes gehad maar sinds zijn verkoudheid blijft hij ziekjes. Hij heeft alweer een paar dagen in de avond verhoging en hij ziet witjes. Verder eet hij goed en slaapt hij goed. Speelt en is lekker vrolijk. Morgen toch maar even naar de ha.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ach arme manneke Kipjes, inderdaad morgen even naar de ha voor zekerheid. Ik heb i.sa net getemp en ze was 37,9 en hele rare poepluier of ze is ziekjes of ze krijgt haar boventandjes.....??? Misschien is ze daar onrustig van. We hebben ook een camera en als ze wakker wordt gaat ze ook echt naar de deur zitten huilen, tot wij komen. Dan is het goed, maar als we weggaan en ze in de gaten krijgt dat we haar in bedje gaan leggen begint ze weer. Zo erg krijsen dat ze ervan gaat kokhalzen.....zelfs op haar kamer zitten heeft dan geen zin ze wil echt bij mij zijn. Zal wel een fase zijn maar is zo moeilijk wat we moeten doen....? Niet dat ze ons bespeeld...? Maar wil haar ook niet het idee geven dat papa en mama er niet zijn als ze ons nodig heeft.

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @juffie
    ahh arme i.sa. hopelijk knapt ze gauw weer op.
    mijn boef krijgt ook weer een tandje maar is al op de helft en hij heeft hier nooit koorts van dus dat is hier niet de oorzaak. Morgen maar even afwachten wat de ha zegt.

ik begrijp je helemaal. Dat is ook heel dubbel. Je merkt gewoon dat je kleintje bij je wilt zijn. Ik ben soms ook echt 20 a 30 minuten bezig om hem gerust te stellen. Maar mijn gevoel zegt dat ik hem niet mee moet nemen naar ons bed. Ik wil graag dat zijn kamertje voor hem zijn eigen veilige plekje blijft waar hij fijn kan slapen met mama en papa heel dichtbij als er iets is.
    Maar dat is natuurlijk in iedere situatie weer anders. En ieder kindje is ook weer anders.

gewoon je gevoel volgen !

20. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    @Swimming: spannend hoor.

@Juffie: Je kindje vannacht wel doorgeslapen?

@Kipjes: Was je bij de huisarts geweest?

Deel Deze Pagina