Ja er is een besloten groep gemaakt.. dus denk dat merendeel daar zit. Ik vind clubs ''irritant'' omdat als er een nieuw bericht is ik geen melding krijg bij gebruikersinstellingen, en je begint niet bij t laatste bericht maar bij t eerste. het zit zo apart zeg maar. Dus ben er eigenlijk niet echt.
Besloten groep? Wat houd dat in? Op fb zit ik bij de groep babysite en daarstond een bericht op over een klein meisje van 4mnd dat is overleden ik ben helemaalvanslag hoe oneerlyk is het leven
De clubs hebben inderdaad een onlogisch ontwikkelde weergave. Hoop dat ze daar snel wat verbetering in aanbrengen. Maar het weegt niet op tegen de privacy voor mij. Je verhaal en vragen worden al gauw erg gedetailleerd en daardoor wellicht herkenbaar. De berichten hier zijn over 20 jaar nog steeds te vinden en lezen. Dat is het mindere aan internet natuurlijk... ook weer plus omdat je zelf zodoende veel vindt.
Hallo, Mag ik ook met jullie meeschrijven? Afgelopen dinsdag de bevestiging gekregen van de gynaecoloog dat er in het zaad van m'n vriend geen spermacellen gevonden zijn... We wisten het nieuws al wel langer, maar toch kwam het wel weer met een enorme dreun binnen... We hebben nu een verwijzing voor de uroloog, maar dat duurt nog ongeveer 7 weken voordat we daar terecht kunnen... Alsof alles nog niet lang genoeg duurt... Ondertussen moet m'n vriend wel nog hormonen laten bepalen en een nieuw semenonderzoek laten uitvoeren. Ik heb hier al heel wat mee gelezen (heb zelfs deel 1 en 2 gelezen), maar vind de tijd nu toch wel rijp dat ik ook ga mee schrijven. Het doet me wel goed dat er veel van jullie wel zwanger zijn of kindjes hebben, op welke manier dan ook tot stand gebracht. Dat geeft enigszins hoop...
Ik ben niet veel op die andere club hoor meiden! Ik vergeet die zelfs want geen melding . Hier gewoon erg druk! Juna, oooooooooh wat erg! Ik zou ook van slag zijn! Mag ik vragen wat er gebeurd is met dat kindje? Koos, helaas welkom! Er is zojuist een besloten club gemaakt met dames aan het begin van het traject zoals jij. Lotje84 kan jou misschien uitnodigen. En hier kun je met al jouw vragen terecht bij allemaal ervaringsdeskundigen.
Koos, helaas welkom. Ik heb je gisteren een uitnodiging gestuurd. Deze vindt je in je meldingen. Wij hebben een afspraak voor een intake, zie club.
Hallo, Lang geleden dat ik hier nog iets geschreven heb. Ik heb dinsdag de punctie gehad van mijn eerste ICSI-poging. Hierbij werden zes eicellen gevonden. Deze namiddag heb ik de terugplaatsing en weten we ook hoeveel bevruchtingen er zijn geweest en of we cryo's hebben. Spannend. Veel succes nog aan iedereen! (Ik wil ook wel aansluiten bij de besloten club, maar ben niet iemand die veel typt. Natuurlijk lees ik wel mee en steun ik in stilte ) Grtjs Vebe
Ff vraagje Volgende maand willen we babykleren kopen En ik vraag me af als je baby net is geboren wat moet t dan aan?? Romper met of zonder lange mouwe uhh dan nog shirtje broekje ofzo?? Muts sokjes? Thanks xx
Ik ben er ook nog lees vooral mee ben aan het wachten tot ik ongesteld word dus tja niks te vertellen ofzo. Dames welke hormonen spoten jullie? Ik moet met fostimon beginnen iemand ervaring mee? Heb net de rekening van de donorbank binnen gekregen vind het stiekem toch wel veel geld hoor daar gaat mijn spaarrekening weer. Maar ja het is voor een goed doel. En hebben jullie het ook zo koud? Ik kan het niet warm krijgen vandaag bah bah. De regen was wel nodig maar die kou er gelijk bij, daar houd ik helemaal niet van!!
Hallo allemaal, Kan iemand mij ook uitnodigen voor de nieuwe club? Mijn man heeft al een PESA ondergaan. Waar gelukkig wel zaad is gevonden.
annaatje: Ik zou romper met lange en korte mouwen in huis halen. verder als de baby geboren is, romper met lange mouwen, shirt met lange mouwen, broekje, sokken misschien nog slofjes, en mutsje. Mutsje zal de kleine ook binnen op krijgen en in bed. baby verliezen de meeste warmte via het hoofdje.
Goh S heeft eerste paar dagen in de couveuse gelegen. Maar hij had maar soms een mutsje op. Kon al snel goed zijn temp houden. Meestal een rompertje met korte mouwen en daarover een pakje toen.
Anaatje: i.sa was wat 'te'vroeg geboren en had dus wat moeite om haar temp goed te houden. Toen ze geboren is had ze aan; romper korte mouw, sokbroekje, shirtje lange mouw, en mutsje. In bedje dubbele deken en laken en hele dag 2 kruiken. Ik had romperswww met korte mouw en lange. Rompers met lange mouwen heeft ze nooit gedragen ze is 21-12-12 geboren, midden in de winter.
Annaatje, hier ook vooral korte mouwen rompers. En verder bedje opgemaakt zoals Juffie bij I.sa heeft gedaan. Had 100 mutsjes maar amper gebruikt. Hope2be, wat superrrrrr zeg zaad gevonden!!! Videlsje, duur hè, wel terug vragen van de belastingdienst hè .