meiden die voor een broertje of zusje gaan, gaan jullie er stiekem een beetje vanuit dat t ook voor een 2e keer gaat lukken? en zouden jullie even ver gaan als voor een 1e?
Thanks darkangel! Wij moeten de eerste nog laten komen haha maar We gaan vd week al wel 6 nieuwe strootjes bestellen Hebben er nog 4 over maar willen niet t risico lopen Dat ze er niet meer zijn. Ik ben bijna jarig en word dan 31. Wil ook graag 2 kids voor mn 35ste.maar eerst beginnen met deze
@juna heb je een nieuwe baan.. heb k f gemist denk @ panter hoe is t met jouw. Hoop goed! Denk veel aan je Meiden ik heb VAKANTIE tot 13 aug I love it!! Woensdag vertrekken we en ben dan 7 aug weer terug en 9 aug jarig. Truste x
Ja ik maak me er maar niet druk om geld zal ik krygen wuahaha..... Ja da ik ben bereid om er weer alles voor te doen ik hou in myn achterhoofd dat alles weer opnieuw moet. Maar probeer positief te blyven met nog 16 embryos in de vriezer. Hopelyk ontdooit er 1tje goed. Mocht het allemaal niet zo zyn zou ik toch weer alles laten doen En de rest????
Nee ik ga er niet van uit dat het gaat lukken. Das niet negatief bedoeld, maar zo probeer ik mezelf een beetje te beschermen. Als ik kleertjes van B.eau opruim dan neem ik echt afscheid van die fase . Kan er dan echt natte ogen van krijgen . Mijn/onze wens is uitgekomen. Daar mag ik heel blij om zijn en ben ik ook! En dit besef ik maar al te goed! Ik geniet elke dag van B.eau en probeer alles van hem mee te maken. Ik geniet alsof B.eau de 1e èn de laatste is . Ik ga ook niet zo ver meer. Niet opnieuw een hele ICSI behandeling. Ik heb m'n bevallingsverhaal nooit verteld hier, ik kan zeggen die was zwaar kut. De mmm, zwangerschap en bevalling heeft er zwaar ingehakt dus opnieuw een ICSI trek ik niet. Mijn wens voor een brusje is vooral omdat ik B.eau een brusje gun. Ik ben al de gelukkigste mama op aarde door B.eau .
Annaatje wat goed zeg proficiat!!! DA jeetje zeg wat jou allemaal treft Juna je bedoelt eentje met afstandbediening een kleine? Ik merk dat S nu pas door begint te hebben met het sturen ervan ( en hij is qua motoriek erg snel zei de arts) dus tja moeilijk denk dat hij nog wat klein is ervoor. Iets van little people? Zoals jullie weten heb ik al 4 iui's en 1 icsi gehad voor een brusje al ben ik er ook zeker van dat door de stress thuis het niet lukte. Ik onderga nu wel een nieuwe icsi dan en ja ben bereid ver te gaan.
Ik weer niet of ik, als deze tp mislukt, nog een icsi wil. Ik gun j een broertje of zusje, maar de punctie was zo verdomd pijnlijk en het hele traject zo zwaar dat ik niet weet of ik het kan. Zoals zonnestraal ook zegt: ik ben met 1 kindje al de gelukkigste mama op aarde, een tweede zou het zeker compleet maken, maar mocht het niet lukken kan het zijn dat we zeggen dat het zo goed is. Maar ik sta nu ( nog niet) voor die keuze. Merk wel dat ik nu niet zo krampachtig ben als toen we niet wisten of we wel kinderen zouden krijgen.
Wij hebben nog een cryo in de vriezer, maar zelfs die ontdooien en tp gaat het niet meer worden hadden we besloten, toch betalen we nog voor de invriezing je weet maar nooit wat we over een paar jaar denken al heb ik er al afscheid van genomen en is i.sa onze eerste en laatste. Vind het heerlijk en ik ben moeder wat ik zo graag wilde maar nooit meer gedacht had dat het zou lukken. De hele icsi behandeling doe ik nooit meer opnieuw, wat vond ik dat zwaar kut (sorry) ziek van geweest, overstimulatie, 2 keer in zkh gekregen tijdens zwangerschap, borstabces na bevalling, galblaasoperatie nee voor mij geen kermis meer aan mijn lijf. Hoe graag ik ook altijd 2 kinderen gehad had willen hebben, maar nee dat hoofdstuk heb ik afgesloten, en het is goed zo! Ik ben net als alle mama's hier vreselijk trots op ons dat we het samen geflikt hebben, en een onvoorstelbaar blije, super trotse mama dat we i.sa hebben! Het is goed zo!
Meiden die nog gaan beginnen, ik wil jullie verder niet bang maken of zo helemaal niet. Dit is puur hoe wij het hele traject persoonlijk beleefd en ervaren hebben.
oke duidelijk! ik zou graag nog een broertje of zusje voor evi willen.. maar ben zo bang voor de zwangerschap.. (ja weet t, heb de hele zwangerschap geroepen, dit nooit meer) mijn man zegt steeds, nee echt niet meer.. maar ik vind het te definitief... ik zal niet zover gaan als dat we gedaan hebben. geen ivf/icsi meer voor mij.. heb nog voor een paar pogingen zaad over.. mochten wij ooit toch besluiten om voor een broertje of zusje te gaan dan maken we dat zaad op en op=op... dan is het klaar.
Zag net op i.sa haar onderbeentje een klein rood vlekje zitten. Het is geen bultje zit onder de huid zeg maar, als ik erop druk is het weg. Zal ik de ha moeten bellen? Ben zo bang voor mazzelen ect woon er wel heel ver vanaf maar toch.....
@juffie ik zou t f aankijken of ze meer rode plekjes krijgt En anders f ha bellen Ik heb vanochtend mn urine f weggebracht Ze zei dat mn urine niet helemaal schoon was Maar nu geen blaasontsteking Kan zn dat ik het gehad heb en weer over is Nu breng ik maandag f weer urine weg want we Gaan woensdag naar spanje en wil t wel f weten Xxfijne zonnige dag meiden
Ik snap iedereen hier. Ondanks wat we hebben meegemaakt vooraf.. de zwangerschap is bij mijn goed geweest door mijn eigen gestress wel te veel in het zkh beland. En traumatische bevalling. En nu toch de gelukkigste mama vd wereld. Voelt ons gezin nog niet compleet. We zitten in een luxe positie dat we nog 16cryos hebben......maar dat kan ook fout gaan. De punctie viel hier mee en het spuiten ed neem ik dan maar voor lief......maar meiden niet verkeerd begrepen ik snap jullie helemaal
@ zonnetje, lief dat je vraagt... met mij gaat het weer beter. Buikgriep is mild verlopen en helemaal over, ik voel natuurlijk van alles maar wacht nog met testen tot maandag (13 dgn na inseminatie). Omdat ik bang ben voor een teleurstelling heb ik ook geen zin eerder te testen. En met jou alles goed? Kan me voorstellen dat je niet nog een keer icsi in wilt. zeker als de bevalling ook nog eens traumatisch was. ondanks de rit in de ambulance (met persweeen, joehoe) en het knip en vacuum gebeuren zou ik zo weer tekenen om nog een keer zo te mogen bevallen als met ons boefje. Alleen wil ik de volgende keer geen hoge koortsen en baarmoederontsteking meer. En liefst geen verontrustend nieuws meer bij de 20 weken echo. dat heeft voor mij de hele 2e helft van de zwangerschap belast. Ik zit er zelfs aan te denken om mocht het lukken, helemaal geen echos (behalve de eerste dan) te laten doen... @ kate, wooooooah succes! mijn duimpjes draaien. @ anna, gefeliciteerd met de goede uitslag. Hopelijk voel je de kleine snel. en beterschap, drink je bv cranberry sap? @ Da, wat erg. kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent met alle tegenslagen. sterkte! @ hoe ver gaan: wij hebben nu de 2e inseminatie voor een brusje gehad. Samen hebben wij besloten (als er nog zaad van dezelfde donor is, wat wij nog niet weten) nog drie pogingen te wagen. Als het dan niet lukt (met iui) dan stoppen wij. Ik ben de oudste hier en net als zo velen ben ik al dolgelukkig dat wij een keer zo veel geluk hadden.