Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter hej meis wat ben ik blij weer iets van je te lezen. Heb elke week f aan je gedacht.
    Je verdiend t zo!!! De aanhouder wint meis. Duimpjes draaien voor je

@zonnestraal jij bijna weer voor tweede toch

@kipjes hoe is t met jouw

@juna heb weer f fotos bekeken. Wat een knappert heb je toch

@darkangel en dreamer :) alweer bijna 6 maanden zie ik jullie kleintjes. Tijd vliegt he

@vlinder ik snap je reactie niet helemaal.. jammer dat je dr zo over denkt. Maar als ik voor mezelf spreek ken ik alleen de meiden hun verhaal van 2012 2013 .. als je op dit forum f tijdje niet bent geweest is t moeilijk om iedereens verhaal bij te houden. Helaas wordt de groep geen zaadjes te groot... en tuurlijk wordt iedereen een kindje gegund. Maar als ik of iemand anders niet reageer dan is dat niet persoonlijk bedoeld.
    Ik zelf zit bij cz.maybe idee om hun f te bellen
    Die hebben ook afdeling voor buitenland
    Succes xx

@all hier alles zn gangetje.mn buik wordt goed vol.
    Iedereen zegt je krijgt jongen hahaha omdat ik mn buik echt naar voren draag. Verder zie ik beetje witjes en heb af en toe bandenpijn en lange afstanden lopen trek ik niet

Fijn weekend knuff vooor iedereen

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @girl heb je al fkes niet gezien hier meer. Heb je t al beetje plekje kunnen geven. Hoop dat t met je meisje allemaal goed gaat.

Oh jah f wat anders. Mochten dr nog meiden naar musical flashdance willen.NIET DOEN
    Echt flut musical voor veel geld

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: ja Evi groeit echt hard! Ze is ook zo grappig, en leert steeds nieuwe dingetje erbij :D Ze heeft ook al 2 tandjes, ziet er echt grappig uit als ze lacht.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Tja...wb vlinder...ik heb ook geen antwoord op je vraag. Ik ben gewoon verzekerd en that's it.
    Dus als er niet binnen de 6 berichten een antwoord komt van iemand die het wel weet voel je je genegeerd.
    Lekker, kom ik ook na maanden weer eens om de hoek kijken..krijg je zoiets op je bord.
    Dank je wel hoor, dat kon ik nou net goed gebruiken!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Panter: trek t je niet persoonlijk aan meid!! *knuffeltje*

6. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Nee Panter niet doen!! Dikke knuf x

Vlinder is naar mijn mening te snel met haar conclusies! Beetje jammer, dat het zo moet gaan.....

Dames, laten we het gewoon gezellig houden:)

Even update van mij:

Net gebeld door Radboud: 4 bevruchtingen!!!! Morgen om 12.15 uur TP en dan horen we ook de kwaliteit en of er nog wat ingevroren kan worden!

Pfff opgelucht dat bevruchtingen zijn!!:)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @vlinder ik kan je vraag ook niet beantwoorden daarom heb ik niet gereageerd.

@panter trek het je niet persoonlijk aan.

@hope to be mama ben je vanmorgen in het ziekenhuis geweest?

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Meiden, vat het niet persoonlijk op allemaal. Hormonen, ieder heeft zijn eigen sores, verkeerdere interpretaties... er zijn zoveel redenen waarom wel/niet gereageerd kan worden, laten we het gezellig houden.
    Ook ik merk dat er weleens niet wordt gereageerd en denk dan meestal dat niemand een antwoord heeft. Je kan niet meer dan vragen. Wat ik persoonlijk wel fijn zou vinden is dat als iemand later een bericht plaatst, laat dan even weten dat je geen antwoord hebt o.i.d. Dan weet de vraagsteller dat en kan ze verder kijken of het antwoord elders te vinden is. Daarnaast voel je je dan ook niet genegeerd omdat je vraag wordt genegeerd ook al is dit niet zo bedoeld.
    Maar goed, niet iedereen heeft even veel tijd en altijd zijn hoofd staan om veel te reageren, dus het is ook begrijpelijk dat je niet op elke vraag gaat antwoorden dat je het niet weet.

Ik wil wel nog even een vraag stellen. Is er bij iemand van jullie mannen iets tegengekomen met chromosomenonderzoek? Klinefelter o.i.d.?

9. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Hope, wat een super nieuws! :) Veel succes morgen en hou ons op de hoogte!

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mocht nog iemand lid willen worden van de besloten club, pb mij dan even. Ik ben namelijk aan het bijlezen en zie nu pas dat Vlinder en Hope hadden gevraagd om toelating. Via de pb heb ik dat wel gelezen en geregeld. Ik ben afgelopen week alleen wezen spieken en soms posten bij de club en niet zozeer op dit topic. Pb zie ik dan vanzelf bij de meldingen. Dan hoef je niet te wachten totdat ik hier weer lees.

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hope supernieuws!!

Fijne avond allemaal meiden
    Wij krijgen zo visite. Ben gezellie hapjes aan t maken al.

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lotje, bij ons chromosomen-onderzoek gedaan en daar kwam niks uit.

Hope2be, wauw wat goed 4 bevruchtingen!!! En morgen een TP, wat super!! Ik duim!!! :D

Annaatje, word je lekker bol?? :D:D:D
    Geniet van je avondje met visite!!!

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @lotje hier ook een chromosoom onderzoek gehad en kwam ook niks uit.

Hier groeien de follikels goed.:)

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @panter
    Heey je bent er weer :). Wat fijn dat je groen licht hebt , kan me voorstellen dat dat lucht geeft. Hopelijk is het niet nodig !

@lotje
    hier ook chromosomen onderzoek en bleek een stukje van een bepaald chromosoom te missen. Weet niet meer precies welke want het is alweer een tijdje geleden. Dus bij manlief word er niks aangemaakt.

@annaatje
    lekker meis hihi. Fijne avond !
    hoe voel je je verder ? Gaat alles goed ?

@ swimming
    toppie !!

@ vlinder
    Ook ik kan je niet helpen. Zit bij zka maar nooit in dusseldorf gelopen.
    Jammer van je reactie ook. We zijn allemaal mensen met ook een priveleven en soms krijg je niet 123 antwoord. Dat betekent niet dat je genegeerd wordt hoor ..

@all
    hier is boefje 1 jaar geworden !! Bedankt nog voor de lieve reacties !
    We hebben het groot gevierd en gelukkig vond hij alle aandacht geweldig en heeft hij een super dag gehad met veeeeel te veel kadootjes hihi.

verder wil ik nog even kwijt dat ik het wel heel goed begrijp dat er een besloten clubje is gecreëerd ivm privacy. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer. Zo krijgen nieuwe meiden niet de kans om mee te lezen en zich aan te melden. Ik hoop dat er hier ook nog gekletst blijft worden. En ik las ook dat een van de meiden het jammer vond dat hier over kindjes wordt gekletst..
    ook dat vind ik jammer. Ik probeer al niet te veel hier te plaatsen ivm de meiden die nog volop in het traject zitten. Maar vergeet niet dat wij ook al die ellende hebben moeten doormaken voor wij het geluk hadden dat wij een kindje mochten krijgen. En dat wij het nog steeds vaak moeilijk hebben en tegen dingen aanlopen waar andere moeders niet mee te maken krijgen. Ik hoop juist dat wij kunnen helpen en advies kunnen geven omdat we het ook hebben meegemaakt.

Ik wil niet negatief overkomen hoor want zo bedoel ik het niet maar wilde dat wel even kwijt..

dikke knuffel xxx

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ hope
    wat een supernieuws ! Succes morgen en mijn duimpjes draaien !

@ annaatje
    Ik zag ook witjes tijdens mijn zwschap en bleek ijzertekort te hebben. Kreeg ik ijzertabletten voor. Zou dat ff laten checken als je bij de vk bent.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier heb ik overheen gelezen... zal er rekening mee houden...dan maar....maar goed, dan weet ik ook niet wat ik nog moet melden in dit topic. aangezien ik niet meer in de behandelingen zit... Meiden die dit moeilijk vinden hoeven er dan toch niet op te reageren, toch? Zet me eerlijk gezegd wel even aan t denken, of ik hier dan nog wel op mijn plek zit in het topic.

kipjes nog gefeliciteerd met je zoontje!

chromosomen onderzoek: volgens mij heeft mijn man dat in 2008 ofzo gehad.. geen idee eigenlijk..

17. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @swimming, nee zijn vanmorgen niet geweest. Zijn gebeld over de uitslag. Was jij er vanmorgen wel? Lijkt me best grappig om eens iemand van het clubje live te zien.....

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hope2be ik was er vanmorgen wel. Wanneer rn je er weer behale morgen??? Het lijkt mij ook wel leuk om iemand live te zien.

Heel veel succes morgen.

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #799 kipjes, 19 okt 2013
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
    @ da
    daar heb ik ook over nagedacht. Maar we kletsen hier al zo lang mee en ik vind het juist erg fijn bepaalde dingen hier met jullie te kunnen delen ook wat angsten betreft en hoe om te gaan met de buitenwereld .. en alleen de meiden hier weten hoe dat voelt.

misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd dat kan ook natuurlijk.

ik hoop gewoon dat iedereen zich hier welkom voelt om mee te schrijven.

@hope/swimming
    wat grappig dat jullie elkaar dus kunnen tegenkomen.
    ik vond dat toen juist heel eng. Dan dacht ik: straks zit ik daar en blijkt mijn forum maatje een bekende hihi .

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes ben t helemaal met jouw eens. Toen ik niet zwanger was nog en de rest vd meiden wel vond k t af en toe f moeilijk om die kinderberichten te lezen.maar ook van die dingen die geschreven zn leer je. En idd iedereen heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt.

Ik mag nu wel zwanger zn van een donor maar dat betekend niet dat ik t niet moeilijk heb af en toe en dan is dit forum echt fijn. Want azoospermie komt zo weinig voor en ik geloof echt dat alle meiden hier een kindje krijgen. Is t niet met tese dan wel met donorzaadjes.
    Ook al is de weg lang. Bij ons 4 jaar...

@zonnestraal ik heb op weegschaal de 8 gezien hahaha. Woog 72 en nu alweer bijna 81. Jah die sinterklaas etenswaren he ohh zo lekker
    Merk wel dat buikje nu groeispurtje doormaakt

F andere gekke vraag. Sinds ik zwanger ben zn mn tepels echt donker geworden en heb ik ook jeuk en volgens mij opgezette kliertjes/bultje. Volgens mij hoort dat dr bij. Hadden jullie dat ook

Deel Deze Pagina