Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes, haai meis!!! Ik heb hetzelfde gevoel wat jij beschrijft.
    Al schrijf ik toch minder hier, heb op de 1 of andere manier een bezwaard gevoel gekregen :(.
    En dat vind ik heel jammer.
    In de periode dat we aan de andere kant van de medaille stonden vond ik de kind-verhalen niet erg. Dat was nou eenmaal dit forum.
    Mama's en niet mama's.

En inderdaad Anna, mag dan een kindje hebben....en nu gaat het goed, maar juist toen ik zwanger was had ik nog best veel vragen omtrent een kindje van een donor etc. Het was nogal wat om te horen dat m'n man azoöspermie had en kon nergens terecht dan hier....
    Ik heb hier toen vele antwoorden van Iluna gekregen, wat heel fijn was. Iluna was al mama en ik vond dat fijn om haar ervaringen te lezen.
    Iluna, hoest eigenlijk met je????

Anna, 8kg is netjes!!! En ja, ik herkende mijn tieten niet meer terug :).
    Hele donkere tepels en jeuk en opgezette (talg) kliertjes.

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Meiden, voel je echt niet bezwaard. Het is ook hoopvol en leerzaam om over jullie kindjes te lezen. Iedereen heeft zoveel aan dit topic! In welke fase je ook zit, voor velen is dit de enige omgeving die emotioneel veilig voelt. Laten we dat ook zo houden, voor ons allemaal!

Misschien is het goed dat iedereen even heeft kunnen ventileren.

Voor mij persoonlijk geldt iig dat ik hier verwijs naar het clubje als dingen te herkenbaar worden.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hope2be, wauw!!! You go girl!!

swimming, hier ook chromosomenonderzoek gehad...niks uit gekomen. Bij tese bleek sertoli-cell only syndrome.

Ik ben alweer afgekoeld mbt bericht van vlinder. Schoot me gewoon ff verkeerd geloof ik.
    wb besloten groep....ik tik hier wel als ik iets wil tikken. Tik hier al zo'n tijd dat een besloten groep voelt als buitensluiten van de rest van de wereld.
    Ik wil juist leven in deze wereld, met mijn rugzak waarvan ik vind dat we ons daar nooit voor hoeven schamen.
    een kindje krijgen via kid is geen schande. Onvruchtbaar zijn ook niet.
    en we hebben allemaal nicknames...dus wb privacy geloof ik het wel.

4. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ allemaal, net een A toppertje teruggeplaatst gekregen en 3 in de diepvries! Zo blij nu :)

@panter, ik blijf ook actief op dit topic. Gewoon allebei, wel zo gezellig!

5. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hope2B, woeiiiiiii wat spannend!!!! En ook nog 3 eskimootjes.....echt heel fijn!!! Wanneer mag je testen??? Mijn duimen draaien!!! Lekker broeden jij!!

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Hope2B, wat super!! Ik duim voor jullie.

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hopetobe ik duim voor je. Dat worden spannende wacht weken:):):)

8. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag allemaal, ik kom ook weer even kijken. Wij zijn afgelopen maand verhuisd en hebben bijna alle dozen uitgepakt. Jej, wat kijk ik uit naar een woning zonder dozen. :D
    Vorige maand een pauze ingelast, met al het sjouwen, dragen en schilderen was het niet handig geweest om door te gaan met inseminaties.

Gisteren was het alweer zo ver. Ik had vrijdag al een positieve ovu test en eigenlijk willen ze in D'dorf die dag al insemineren. Door dat ik laat belde konden wij dus een dag later (zaterdag) terecht. Wat volgens mij beter is, want de keer ervoor waren wij voor mijn gevoel gewoon te vroeg.
    Eitje was 26,5 cm :$ en stond op knappen.. dus ik heb goede hoop dat het deze keer lukt. Zo niet hebben wij nog een poging en mocht dat ook niet lukken gaan wij met ons drietjes verder door het leven. Het is toch iedere maand weer belastend merk ik.

Hallo aan alle nieuwe meiden!
    @ lotje, ik zou wel lid willen worden van de club. Alleen vrees ik dat ik amper tijd heb om ook wat te schrijven, kom er nu al niet aan toe.

@ hope: veeeeel succes voor de wachtweken!

@ panter, leuk je hier weer te zien! schildklier onderzoek was goed zag ik?! En wat goed dat jullie nog groen licht hebben voor heel wat pogingen - hoewel het natuurlijk de bedoeling is dat je niet zo lang door hoeft te gaan.

@ kipjes, nog gefeliciteerd! hadden jullie een leuk feest?

@ zonnestraal *zwaai* hier gaat het goed, onze kleine man wordt eind vh jaar alweer twee. :$ geniet volop van zijn geklets en streken die hij uithaalt.
    Nu wij weer met iui bezig zijn komt soms ook even het oude verdriet omhoog - dat het zo moet en niet op de normale manier kan. gisteren bedacht ik me dat ik niet eens meer kan tellen hoe veel artsen bij mij al naar binnen zijn geweest. :D
    heb erom gelachen, maar ergens is het ook pijnlijk dat het zo moet.
    met jou alles goed? binnenkort een groot feest?

@ anna
    ja dat kan er idd bij horen. Straks snel nog een paar mooie decolleté fotos maken. Uiterlijk kort na de bevalling!
    Bij mij zijn ze later er niet mooier op geworden, maar dat kan ook aan mijn hoge leeftijd liggen. :p

@ DA, hoe gaat het bij jullie. Groeit de kleine meid goed?

@ vlinder, dat hadden wij toch al een keer...? het is niet persoonlijk als niet direkt eantwoord op jouw vraag komt. Ik kan je ook niet verder helpen, weet het niet van icsi. je vindt vast antwoorden in het Dusseldorf topic?!

iedereen nog een fijne zondag!

9. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik heb ook geen problemen met de "kinderverhalen" hoor. Juist mooi om te lezen dat er ook zoveel succesverhalen zijn toch?

@Lotje, Chromosomenonderzoek was bij ons niks uitgekomen.

@Hope2be, Mooie bevruchtingen en weer 1tje op zijn plek nou hopelijk een plakkertje!

Verder ben ik alweer vergeten wat ik allemaal gelezen heb sorry dames. Ik kijk hier wel heel veel maar reageer ook niet veel meestal alleen meldingen of vragen waar ik iets op weet en natuurlijk mijn vragen. Ik heb ook gewoon niet altijd de tijd en zin om te kijken.

Heb net mijn eerste spuit gezet, verdorie wat bijt die vloeistof! Nou zijn wij ook echt begonnen!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Videlsje wat spannend zeg!!!!!!!!
    Pregnyl is nog wat venijniger.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik herken het gevoel van 'ons' oude groepje wel, dat gevoel heb ik ook 'ben ik hier nog wel op mijn plaats?' Ik 'durf' gewoon soms niets te vragen of te zeggen over I.sa gewoon omdat ik onzeker ben en graag ervaring hoor van andere mama's of gewoon omdat ze iets kan waar ik super trots over ben, nee dat doe ik al zo beperkt mogelijk! Iets wat ik eerst veel makkelijker deed, en dat vind ik erg jammer! :(

Ik begrijp jullie gevoel heel erg goed, en ik (wij allemaal denk ik) kunnen het ons nog herinneren als de dag van gisteren de uitslag,de onderzoeken, de teleurstellingen, de eindeloze ziekenhuis bezoeken ect, ect, ect. Wij allemaal hebben ook veel, heel veel ellende gehad voordat we eindelijk hadden we we kei, en keihard voor geknokt hadden een kindje! We hebben hier altijd ontzettend meegeleefd met elkaar en ik vond het super fijn dat deze meiden er altijd voor me waren, of ik nou wel of geen antwoordt kreeg ik was op dat moment wel even mijn verhaal kwijt en dat was fijn! We zaten op dat moment bijna allemaal in hetzelfde schuitje, we waren of bezig met behandelingen of we wisten net dat kinderen krijgen moeilijk zou worden. Nu is dat anders we zitten niet meer allemaal in hetzelfde schuitje (min of meer wel natuurlijk) de een heeft al een kindje, de ander is net begonnen, weer een ander is bezig voor een tweede zo zijn we momenteel allemaal verschillend van elkaar, en ik zou zeggen 'doe er je voordeel mee' we hebben hier zoveel ervaring dus je kunt alles vragen op welk vlak dan ook. Behandeling, net beginnen, of al moeder en dat moet allemaal gewoon kunnen!
    Ik begrijp dat als iemand net een naar bericht heeft gehad, dat iemand dan niet heel blij gaat lopen zeggen wat haar kindje allemaal kan, dat begrijpen we hier ook allemaal wel, en dat is bij mijn weten ook nooit gebeurd, en al zou het wel gebeuren dan gebeurt dat omdat een mama super enthousiast is en dat mag ook. We zijn allemaal mensen met een eigen gevoel, en eigen interpretatie van dingen,maar ga elkaar nou niet scheef aankijken als er niet wordt gereageerd, dat is gewoon niet eerlijk!

We hebben hier allemaal een ongelofelijke rot tijd achter de rug en vele helaas nog steeds! En ik gun jullie allemaal het mooiste kindje van de wereld, maar gun ons ook het enthousiasme te delen wanneer ik overloop van trots, en misschien niet altijd op een tactisch tijdstip hier iets plaats maar dat is zeker niet moedwillig gedaan, excuses daarvoor!

Ik heb weleens gedacht misschien moeten we een clubje maken voor de dames die al een kindje hebben, maar dat voelt 'als in de steek laten' ik wil er zijn voor jullie allemaal, maar zoals Kipjes zei we hebben allemaal een privé leven!
    kijk ons er niet op aan als er voor jou gevoel niet snel genoeg reageerd wordt, dat is heus niet persoonlijk bedoeld.

Als ik jullie verhalen lees dan voel ik echt nog precies de pijn en het verdriet van hoe het bij ons was. Ik heb het er soms ook nog moeilijk mee terwijl we al gelukkig wel een mooie dochter hebben, neemt niet weg dat het hele proces er hier ook behoorlijk ingehakt heeft. Het is een deel van mijn leven wat ik nog steeds niet heb afgesloten en misschien ook niet wil afsluiten, gewoon omdat het bij ons hoort, moeilijk uit te leggen!

Maar om een nog langer verhaal kort te maken, lieve, lieve, lieve meiden, ik gun jullie allemaal het allermooiste kindje van de wereld, maar ik gun alle mama's hier ook alle troste en enthousiaste dingen te delen over hun kroost.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal, en laten we het lekker 'gezellig' houden hier.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal: Hoe is het? Hoe bevalt het wachten deze keer?

Lotje: Hier ook niets uit chromosomen onderzoek gekomen. Wel een verhoogd fsh en laag testosteron. Bij micro tese is Düsseldorf 10 buisjes zaad gevonden.

Vlinder: hier menzis verzekerd met jongeren pakket, we hebben alles vergoed gekregen, behalve het invriezen van de zaadjes de rest alles.

Kipjes: Fijn dat jullie manneke goed verwend is. Wat hebben jullie hem cadeau gedaan? Ik denk dat het hier de little people boerderij gaat worden...

Hope2be: succes meid! Spannend.

Videlsje: Succes! Hopelijk mooi resultaat voor jullie!

Panter: De aanhouder wint!!! Echt dat moet gewoon het is jullie zo vreselijk hard gegund!!

Ook: Hoe is het met jou? Waar sta jij nu in het traject? Sorry ik weet het even niet meer....

Girl: Hoe is het?

Swimming: zijn jullie al begonnen met iui-d, sorry misschien heb je het al verteld, ik weet het niet meer! Ik duim voor jullie!

Anaatje: idd even je ijzer laten prikken bij de vk of ha. Buikje gaat nu hard groeien leuk he! Geniet er lekker van!!! Enne jeukende tepels en donker, jup hoort erbij had ik hier ook.

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Videlsje, spannend! Wat naar dat het zo brandt. :(

Wat fijn dat er bij jullie allemaal niets uit het chromosomenonderzoek is gekomen. Ik vrees dat het bij ons niet zo zal zijn. :( Maar we wachten maar even geduldig af.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hooi! Kom even zwaaien naar alle dinnetjes hier!
    Zitten in dubio of we wel of niet verder gaan voor een brusje. Moeten vanaf poging 1 beginnen.. Weet niet of ik dat nog een x trek met de kleine meid erbij (hormona/reizen voor echo's/punctie die zo zeer deed) en de angst dat als het een jongen zou zijn hij misschien hetzelfde zou kunnen hebben als manlief.. J. Heeft het steeds over baby baby. Zie haar glunderen als ze een baby ziet. Gun het haar zo erg... Het is zo dubbel...

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Lotje bij ons afwijking op een chromosoom. Drager van cf. gen.
    Konden niet alle chromosomen testen op die afwijking dus bij ons het vermoeden dat de combinatie van 2 afwijkende chromosomen de oorzaak is van het ontbreken van de zaadleiders.

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, mooi verwoord meis!! Ik voel het ook zo.
    Hier is het wachten anders als toen met B.eau. De druk is er vanaf.
    Ik ben er wel mee bezig, soms heel erg....en soms helemaal niet :).
    B.eau houd me bezig en is een heerlijk vrolijk druktemakertje :D.
    Hoest met je meisje? 10 maandjes alweer!!!
    Wat vliegt de tijd hè!!

Iluna, haai!! :D
    Ja met drukte zou ik ook wachten met de IUI's.
    En ksnap jouw gevoel, waarom moet het zo? Met zoveel moeite. Niks spontaans. En inderdaad, die echo-staaf staat me steeds meer en meer tegen.

Kate, wat leuk jij ook hier!!! :D
    Alles goed met J.? En mogelijk ook verder voor een brusje? Wat spannend!!
    Ik heb vooral voor B.eau gekozen om mijn cryo's een kans te geven. Voor mij en m'n man is het met z'n 3-en prima zo. Dus inderdaad hele dubbele gevoelens. De hormonen en echo's vind ik met een kindje erbij wel iets zwaarder. Ik wil ook absoluut niet gespannen of chagerijnig zijn door de hormonen en/of teleurstellingen die de MMM geven tov B.eau.

Lotje, en als er iets uit het chromosomen-onderzoek komt, wat dan?

17. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Kate, moeilijke keuze zeg. Heel veel succes met het beslissen.
    Heeft je man verder last van het dragerschap? Lijkt me heel heftig die spanning. Is er geen pgd mogelijk of is er daarvan te weinig bekend m.b.t. zijn chromosomen?

Zonnestraal, voor een tese zou het denk ik niets uitmaken, maar emotioneel gezien zeker wel. Ik heb er volgens mij iets over geschreven in de club, maar zal het daar nog even toelichten.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kate: ik begrijp je gevoel heel goed, hoe lastig die keuze is.....
    Ik zou het voor I.sa ook wel willen maar ik kan het gewoon echt niet meer, hoe graag ik ook twee kindjes gehad zou willen hebben, ik kan echt niet meer weer opnieuw beginnen....en die ene cryo die we hebben.....pffff zelfs die keuze vind ik moeilijk. Dus ik begrijp je helemaal. Dikke knuffel!

Zonnestraal: Dat geloof ik dat je er niet zoveel me bezig bent nu je jullie prachtige manneke hebt, en toch ook weer wel! Voel je al iets?
    Met I.sa gaat alles heel erg goed, ze groeit als kool. Kruipt, loopt overal langs, trekt zich overal aan op en klets ons de oren van het hoofd vooral papa....mama niet :( acht komt wel. Ik heb nog steeds geen werk maar ik geniet 200% van I.sa. En werk komt wel, we hebben afgesproken dat ik voorlopig bij I.sa blijf, werk in het onderwijs is er hier gewoon niet en mijn vriend heeft een hele drukke veeleisende baan, regelmatig weg voor werk (China en Duitsland) dus we vinden het wel fijn dat ik altijd bij I.sa ben, als ik ook nog zou werken zou dat voor ons allemaal een boel stress opleveren, het zou wel gaan, maar zo gaat het ook prima, dus we laten het lekker zo.
    Hoe gaat het met jou nieuwe baan....?

Stukjes: Isa vind nijntje koekjes, rijstewafeltjes, soepstengels super lekker maar geef haar dit eigenlijk nooit en als ik ze dat al geef is mijn hartslag 200. Ik ben zo bang dat ze in een stukje stikt, maar aan de andere kant vind ik het ook zielig voor haar......ze moet natuurlijk ook leren ergens een stukje vanaf te happen en te kauwen......herkennen jullie mijn gevoel mama's?
    Hoe hebben jullie dat gedaan....? Gewoon vertrouwen dat het goed gaat?

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, ken je die mini-rijstewafeltjes voor kindjes?
    Geloof je me als ik zeg dat B.eau dat hele rijstwafeltje in zijn mond stopt?? ;)
    Dat doet hij :D, dus en komt echt goed!!
    Vertrouw op I.sa.
    Nijntje-koekje ook, daar breek ik stukjes vanaf voor hem...anders wordt een smerige bende. Vind íe heerlijk!!
    En een halve soepstengel, die eet hij weer zelf.
    Heeft ém 1 of 2 keer te diep in z'n keel gestopt en doet dat nu al niet meer.
    Weet je, daar leren er ook van hè ;):).

En heerlijk lekker thuis kunnen zijn bij I.sa.

Ik werk nog 'maar' 28u en bevalt me prima. Zou nog minder willen werken, maar financieel niet haalbaar.
    Per 1 november andere baan ;).

Voel niet veel kwaaltjes helaas....:).

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @juffie we zijn nu bijna halverwege de eerste behandeling.

Deel Deze Pagina