Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Swimming: heel veel succes! Hoop op een mooi resultaat!!

Zonnestraal: ja weet ik moeten ze ook van leren, maar ik krijg het er altijd 'Spaans benauwd' van hihi! Zal het vanaf nu eens wat vaker gaan geven en dan maar vertrouwen op haar. Stopt Beau een heel rijstewafeltje in zijn mond haha! I.sa heeft daar ook een handje van...

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haha Juffie, heb er een foto van in m'n album.
    Lijkt net of hij een kunstgebit in heft :D:D:D.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wha hahahaha wat een grappig bekkie heeft Beau :D
    Heerlijk dat koppie!

4. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Heel mooi verwoord Juffie...
    Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik weet dat ik het wel een beetje lastig vond om in een bestaande groep "in te breken", zeker als je ziet dat het al deel 6 is. Dan zijn er toch ook allemaal meiden die in een heel andere fase zijn dan ik ben en al veel met elkaar gedeeld hebben.
    Ik voelde me echter wel welkom.

Het zijn allemaal meiden die (helaas) weten wat je meemaakt en hoe je emoties alle kanten op slingeren. Dus ik ben erg blij dat ik hier terecht kan voor vragen. Of gewoon, om mijn ei kwijt te kunnen, het is soms gewoon heel prettig om even iets van je af te schrijven. En dan hoef je idd helemaal niet direct een antwoord, maar ben je het wel even kwijt.

Bovendien geeft het ook hoop om te lezen dat er toch nog van alles mogelijk is. :) Hoewel ik mezelf wel probeer te behoeden voor te veel hoop, anders wordt de teleurstelling des te groter.

Knuffel voor iedereen.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je spookje.
    Je bent hier zeker welkom net als de andere 'nieuwe' meiden.
    Zoals ik al zei (en jij ook) we zitten allemaal op een andere lijn nu, maar dat is juist 'fijn' iedereen kan alles vragen op welk vlak dan ook.
    Knuffel voor jou meis! Hoop houden is goed!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ziek: sinds vannacht een hele zieke I.sa :(
    Neusje vol snot en loopt eruit, dat is opzich goed dat het niet vastzit, verder heeft ze koorts, en diaree en heeft ze geen oog dicht gedaan vannacht, mama dus ook niet. We hebben al bedje hoger het hoofdeinde, Zwitsal neusspray en neusjes uitzuiger maar niets helpt.
    Gelukkig heeft ze wel gedronken 200cc melk en flink fruit, ze lijkt nu te slapen, heb ze zetpilletje gegeven,weet dat het niet hoeft bij koorts alleen maar ze was zo overstuur ervan en rood hoofd dus toch gedaan.heb nu luuf gehaald en nisykind van vsm. Op de kuif staat dat het niet mag bij astma patiënten en mensen die overgevoelig zijn voor bepaalde bestanddelen. Maar hoe weet ik dat of ze daar gevoelig voor is....? Kan luur kwaad?
    Hebben jullie misschien tips voor me? I.sa is nog nooit ziek geweest echt een zielig hoopje i.sa nu.

7. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Hallo Meiden,

Even een vraagje: Ik heb donderdag de punctie gehad, deze was erg pijnlijk! Nu heb ik nog steeds last van gevoelige eierstokken bij opstaan en lang lopen of staan. Dus heb nog niet weer gewerkt, helaas! Werk namelijk in een winkel, dus de hele dag staan en lopen. Zie ik echt niet zitten. Gisteren even met manlief boodschappen gedaan en daarna weer meer last, terwijl het eerst een stuk beter leek te gaan.

Meer mensen, waarbij het zo lang gevoelig bleef?

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hope2bemama: Bij punctie nummer 1 had ik maar een dag of 2 last.
    Punctie nummer 2 die overgens ook echt pijnlijk was, heb ik er meer dan een week last van gehad. met opstaan zitten.. hoesten e.d Gewoon goed je rust nemen, even extra liggen. Doe niks wat eigenlijk nog niet gaat.

juffie: beterschap.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hope2be: wat vervelend zeg! Ik ben in Düsseldorf geweest daar doen ze de punctie (godzijdank) onder narcose. Daarna heb ik een dag of 2 wel last gehad maar niet zo erg als jij beschrijft. Hebben ze niet gezegd hoelang het gevoelig zou blijven? Bel anders even terug naar het ziekenhuis en vraag het voor de zekerheid even na, zou ik doen.
    Beterschap!

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Spookje, waar zit jij nu in het traject?

Juffie, luuf helpt goed (luuf eerst beetje op z'n handje gedaan om te kijken of hij daar op reageert). Een halve ui op kamertje ook!
    Maar wat bij B.eau het beste hielp was gewone neusspray (niet zoutspray) en paracetamol. En kan echt geen kwaad. Sterker nog, je doet er alleen maar goed aan! Voor de koorts, maar vooral dat ze zich ff wat beterder voelt.

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hope2b, wanneer heb je de TP? Dat ze dan ook ff met een echo naar je eierstokken kijken. Misschien zit er toch wat vocht ofzo.
    Ik ook maar 2dg last gehad en niet zo erg als jij nu.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal: bedankt! Luuf heb ik in huis, ga ik dadelijk proberen ze slaapt nu eindelijk na het zetpilletje. Lees ook weleens luuf op de voetjes smeren?
    Mogen ze al gewone neusspray? Ik heb van Zwitsal met eucalyptus.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoeveel paracetamol mogen ze eigenlijk.....?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Spookje: ik kreeg 4 dagen na de tp (tp was op dag 5) helaas overstimulatie. Ik had een hele dikke buik alsof ik 6 maanden zwanger was, en voelde mij niet lekker, dan heb je vocht in je buik. Kipjes hier op het forum heeft het volgens mij ook heel erg gehad....misschien ff voor de zekerheid laten nakijken.

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja gewone neusspray. Doen heel veel mensen spastisch over, maar als het snot vast gaat koeken heb je de poppen aan het dansen (oorontsteking, keelontsteking). Blijkt uit een forum over neusspray dat heel veel mama's dit wel geven.
    Ik geloof dat je 3dg mag sprayen en dan gewoon inieminie spraytje is voldoende.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedoel niet sprookje maar hope2be sorry spookje.

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    3x240mg paracetamol.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ok zonnestraal dan ga ik die ook nog halen, al is het maar voor de nacht, dat ze in elk geval lekker kan slapen. Daar zit toch iets van xyil....nog wat spul in waar het neusslijmvlies van krimpt en dus weer lucht krijgt toch? En dat mag ik gewoon geven aan i.sa?

19. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Heb zondag de TP al gehad, dus kan niet laten controleren bij de echo.

De pijn is sinds donderdag wel afgenomen, maar merk gewoon als ik even weer iets doe, de pijn weer wat toeneemt.

Ik denk zelf dat er niets aan de hand is, verder voel ik me prima!
    Wel een wat opgezette buik...

Misschien zo toch maar even bellen met Nijmegen.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hope2be: als je de tp gehad heb zou ik zeker even bellen naar Nijmegen, misschien toch wat vocht.

Deel Deze Pagina