Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hope2be, ik kon een week niet rechtop staan na punctie. Alles deed me zeer in mn buik.
    TP was daardoor ook niet fijn...had ook erg dikke buik maar geen overstimulatie.
    Pas na een week ging het elke dag wat beter. Gewoon lekker rustig aandoen!!! En veel drinken!

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie
    Paracetamol kan geen kwaad. Luuf ook niet. Gewoon met een wattenstokje op rug en borst een heel klein beetje smeren. Hier gebruiken we fysiologisch zout voor in de neus. Zijn druppels en dat kriebelt minder dan neusspray.
    ui onder haar bedje werkt ook en lekker een warm bad voor het slapen maakt ook goed los.
    Wbt eten. Boef eet alles. Als het niet goed gaat kokhalst hij en is het er weer uit. Daar hebben ze nog steeds een goede reflex voor dus niet druk om maken. Rijstewafels en soepstengels zijn hier favoriet.

@hope
    Juffie heeft gelijk. Ik heb tot 16 weken krom gelopen van de pijn omdat ik erge overstimulatie had. Heb in het ziekenhuis gelegen ervoor. Als je de tp al gehad hebt zou ik zeker even bellen, want als er een innesteling heeft plaatsgevonden en je gaat hormonen aanmaken kan er overstimulatie ontstaan. Wie weet is er niks maar zou het toch laten nakijken.
    Hebben ze bij de tp geen echo gemaakt?

@juffie, panter, zonnestraal
    mooi verwoord meiden. Precies zoals ik er over denk.
    dit is gewoon een fijn forum en zonder jullie openheid hadden wij ons mannetje niet gekregen want dan hadden we nooit geweten dat we ook in Gent terecht konden. Dus daar ben ik jullie heel dankbaar voor. Daarom blijf ik hier zeker meeschrijven !!
    En iedereen is welkom ! Sommige zitten in een andere 'fase' maar daarom kunnen we elkaar juist steunen .

@ all
    Hier een emo mama die vind dat de tijd veel te snel gaat pff.. mijn moppie al 1 jaar... kan het nog niet geloven dat we mama en papa zijn en dan al 1 jaar.. het blijft onwerkelijk.
    Vandaag weer natte ogen omdat mijn boef oma even een handkus gaf toen ze wegging *smelt*..

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @spookje
    dat is een goede instelling. Zo dacht ik er ook altijd over. Ik ben volgens mij aan het eind van deel 1 mee gaan schrijven . Wij hebben ook een heel traject achter de rug gehad en soms denk je wel eens de hoop te verliezen maar de meiden hier sleepten mij er echt doorheen. Ook alle tips over de behandelingen en hormonen etc zijn zo fijn. Daardoor gingen wij altijd goed voorbereid de gesprekken in met de artsen. Dat is zo fijn !! .
    lekker van je afschrijven hier meis :)

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hi girl

Kipjes ik heb ook af en toe zulk gevoel wat je beschreef. Juffie heeft het heel mooi verwoord. Voeg ik verder niets aan toe. Ik lees nog steeds mee. Maar ben erg druk druk druk met de voorbereidingen van zyn eerste verjaardag. En indd kipjes ik heb nu al buikpijn en natte ogen voor volgende week. Sjezus een jaar is niets meer. Ook emo dat ik niet genoten heb vd zwangerschap komt nu allemaal boven. En wat vond ik de kraam+babytijd geweldig. En nu is het zulk grappig schattig lief eigenwijs dreumesje. Ook weer heerlyk!!! Maar toch :( gheheh......j
    Hy is doordeweeks jarig. Maar vieren het ut weekend erna. Stress stress wil dat alles perfect is natuurlijk. En we pakken groots uit. Hoe heeft jullie boef het beleefd op zyn verjaardag kipjes???? En doen de meiden met beebs aan Sinterklaas nu nog met zwarte pieten???? Ik heb vandaag inkopen daarvoor gedaan. Hy snapt er natuurlijk niets van. Maar sinterklaas vind ik zelf geweldig wuhahah. En wat een f@#/^^ning onzin vd zwarte pieten. Ik heb de pietite getekend!!!!!!!

Lieve Panter ik hoop dat jy de volgende mag zyn. Echt waar.
    Alle andere nieuwe meiden ik gun het jullie natuurlijk ook echt waar. Juffie beterschap met jullie meisje. Zonnestraal ik zeg en vraag niets ik hoop stilletjes in mezelf dat het deze ronde ook meteen raak is. Toi toi toi

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @juna
    Spannend he meis. Al bijna 1 !!
    Ik had ook stress en nog meer stress haha. Wij hebben het ook echt groots gevierd en ik was bang dat hij zou huilen. Maar hij heeft de hele dag met een big smile gezeten hihi. Hij vond het geweldig alle aandacht en de slingers balonnen en cadeaus. Zijn nichtjes hebben geholpen met uitpakken hihi.

Smiddags heeft hij geslapen een uurtje en ging daarna weer vrolijk verder. De taart vond hij ook erg lekker en mooi dus daar zat hij heerlijk van te snoepen :)
    dus het was echt een geslaagde verjaardag. Maar volgend jaar gewoon lekker klein vieren hoor..

wij vieren wel sinterklaas. Althans ik denk alleen pakjesavond want de rest snapt hij nog niet zo veel van. Zijn neefje wel dus va daar pakjesavond. En jullie ?

@ego
    Mijn kleintje heeft last van maagzuuraanvallen. Echt zo zielig en alleen maar huilen. Hij had altijd al last van reflux maar nu is het heel erg. We hebben hem al op 'dieet' gedaan zeg maar zodat hij voldoende eten binnenkrijgt maar niet te veel want meneer blijft eten anders. Hopelijk gaat het vannacht beter .. iemand nog tips ?

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja de eerste verjaardag mag groots zijn toch hier ook alleen pakjesavond. Stiekem wil ik ook 1 x iets in zyn schoentje doen. Gewoon omdat me dat leuk lykt ahaha. Maar sorry kipjes ik heb geen tips. Succes en Beterschap met jullie mannetje

7. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #847 kipjes, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    @juna
    jaa leuk toch. Al is het alleen maar om ff de reactie te zien hihi.

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes: herken je gevoel van te snel, ik kan het ook niet geloven dat ze over twee maanden 1 wordt en precies wat Juna zegt, nu heb ik spijt dat ik niet meer genoten heb ect.....ik ben nog niet begonnen met dingen voor haar verjaardag, ga langzaam eens kijken.

Maagzuur bij je kleintje lijkt me echt zielig, kun je niet bij de dokter wat krijgen voor hem? Anders net zoals bij ons vanille pudding? Banaan (hielp bij mij in elk geval) kan geen kwaad.

Luuf: oeps ik heb gewoon op topje van mijn vinger gedaan, borst en rug en onder de voetjes, en zojuist weer een beetje, ze slaapt nu heerlijk heb ik nu teveel gebruikt?

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes: Ik ga snel kijken :)

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #850 kipjes, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    @ juffie
    nee hoor dat is prima. Als je teveel hebt gebruikt dan ruik je dat wel hihi
    ik doe het meestal met een wattenstokje omdat het anders zo blijft ruiken aan je handen.

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hard er net een reactie onder gezet kipjes......om op te vreten ghege
    He.....vroeg me af. Gaan jullie nog ooit voor een brusje???? Ik vraag ne af hoe het dan allemaal weer in werking gaat. En welke verzekering ik dan moet nemen aangezien wy niet alles vergoed kregen? En als ik ver van te voren moet bellen voor een afspraak? Als me cyclus weer word stil gelegd ja of nee? Gent-gangers met ervaring? Of andere met tips

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juna
    ja wij willen wel voor een brusje maar we wachten nog even. We hebben nu ook niet voldoende ruimte in huis dus het zou ook niet kunnen.. in ieder geval gaan we geen ivf meer doen ivm overstimulatie. Dat risico durf ik niet meer te nemen. Dus hopelijk zal het dan lukken met de cryos die we nog hebben.

je kunt ze gewoon bellen voor een nieuwe afspraak. Intake en echo en dan starten geloof ik. Dacht dat er geen of korte wachttijd is.
    ik kreeg alles vergoed en zit bij zilveren kruis achmea.

13. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Twee keer 0,0 zaadjes, vriendlief heeft een paar echo's en bloed- en urine-onderzoek gehad.
    Doorgestuurd naar het AMC met indicatie voor tese en daar hebben we a.s. maandag een afspraak. Benieuwd wat ze daar zeggen. Er zullen eerst nog wel meer tests volgen.
    Dus een beetje stilte voor de storm...

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je kipjes. We zouden graag in januari starten. Dus zal ik in november eens even bellen.

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Junaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar ben je!! :D

Ja je boefje alweer bijna 1 jaar!! Wie had dat gedacht :).
    En ik snap zo je gevoel qua niet hebben genoten van de zwangerschap etc. Dat heb ik ook.
    En het gaat veels te snel: ik heb al tegen B.eau gezegd, blijf nog maar even kruipen...mama is nog niet toe aan dat je al gaat (los) lopen :);).
    Hier ook al bezig met zijn B-day: uitnodigingen de deur uit.
    Wat voor cadeau kopen jullie voor jullie knappe prins???
    En meis, ook al misschien voor een brusje!! Leuk!!
    En lief dat je in stilte aan me denkt, ik schrijf er inderdaad niet uit mezelf over. Wel fijn dat er toch een paar meiden zijn die er naar vragen :).

Kipjes, ik heb geen tips helaas....arm mannetje!! Hoeveel cryo's heb jij nog? Ik doe ook alleen de cryo's die ik nog heb. Heb 2 kansen, daarna sluit toch echt het MMM-boek.

Spookje, oef wat spannend....laat je weten wanneer de tese is??

16. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Juna, onze wachttijd voor intake in Gent is op dit moment 3 maanden. Maar het ligt aan de arts bij wie je bent. Kan een paar weken langer of korter zijn.

17. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Wb verzekeringen heb ik dezelfde vragen. Maar dat zal in nov/dec pas bekend worden wat de verzekeraars gaan doen. Nu hebben cz, menzis en ik dacht Achmea volledige vergoeding bij de meest uitgebreide pakketten dacht ik. Ligt ook aan of ze een contract met Gent hebben.
    Bij welke arts waren jullie?

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ook wachttijd alleen voor een cryo. We willen graag in jan starten net zoals bij ons prinsje

19. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @zonnestraal, lees in een ander topic dat je positief hebt gestest! Geweldig hoor! Een dikke knuffel en gefeliciteerd!

Hier verder weinig bijzonderheden, wachten op de tese nu.
    We hebben wel ons huis verkocht! Heeft maar 2maanden te koop gestaan!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zonnestraal gefeliciteerd meissie

Deel Deze Pagina