Wauw!! Gefeliciteerd Zonnestraal!! Super voor je! Even ego, gelukkig is de pijn van de punctie nu te doen. Ben nog steeds thuis, hoop dat het vandaag goed blijft gaan, zodat ik morgen weer kan werken. Wordt wel een beetje flauw van het thuiszitten.
@zonnestraal yeahhhh meis wat super !! Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst. Dikke knuffel ! @ elisa erg is dat he dat afwachten ? .... Wel heel fijn dat jullie huis is verkocht na 2 maanden. Dat is echt snel. @zonnestraal hier nog 7 cryo's. @ wat spannend zeg maandag een afspraak. Er zullen inderdaad nog wel wat onderzoeken volgen maar niet veel anders dan jullie al gehad hebben. En een dna/chromosomen bloed onderzoek. Dat duurde bij ons een maand voor de uitslag bekend was. Daarna mochten we voor de tese. Succes maandag ! @hope gelukkig is de pijn minder. Lekker rustig aan doen en veel drinken. En als het erger wordt of je buik wordt dikker dan even bellen. Beterschap @juffie hoe is het met je meisje ?
Zonnestraal: GEFELICITEERD!!!! Wat top! Snap je angst, maar je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Wat super leuk voor jullie!! Kipjes: Het gaat wel weer....gisteravond heeft ze weer zo liggen huilen, vol snot, heel moe zijn maar niet kunnen liggen zo zielig....heb de hap gebeld en neusspray gekregen voor baby's onder de 1 jaar met xyclo.....nog wat spul. Meteen in haar neusje gedaan gisteravond en binnen een minuut was haar neusje open en heeft ze geslapen tot vanmorgen 8:45uur. Hopelijk zijn we er vlug vanaf nu, als ze goed kan slapen scheelt dat natuurlijk ook een boel voor haar herstel.
Oh ik ''baal'' een beetje.. mijn cyclus doet echt vreemd ineens.. ben gewoon 9 dagen overtijd, en nog steeds geen enig signaal op een eventuele menstruatie.. Had gehoop dat na de bevalling mijn cyclus weer normaal zou zijn zoals die altijd geweest is, en zo begon die ook.. en nu ineens een hele lange cyclus.
Whaaaaaaaa super super super nieuws zonnestraal gefeliciteerd! !!!!!! Hier net gebeld na gent 6dec gesprek woejoeiii en dan beginnen weeeeeer
Juffie, lekker neusspray met xylo doen en die van zwitsal weggooien. Allemaal geldklopperij, werkt voor geen meter!! De gewone neusspray, das het beste!! Junaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Wat leuk, jij volgt!! Kipjes, 7 cryo's......das een hoop!!!
Jaa dacht bel meteen wist de wachttijden niet. Dus anders was pas in maart gesprek geweest. Dacht zelf dat we nog 16cryos hadden maar waren er 18 woepsssss
Wij hebben nog maar 1 cryo...... We hebben ons er bij neergelegd dat het waarschijnlijk bij ons wonder I.sa blijft.....maar misschien die cryo nog.....de kans is natuurlijk erg klein dat die ene ook goed ontdooit en goed doorspeelt....of hoe gaat dat eigenlijk met een cryo...?? Juna: wat goeeeeeed!!! 18 jeetje daar moet een plekkerd tussen zitten
zonnestraal gefeliciteerd!! Vandaag echo gehad, groeide allemaal volgens plan. Heb er een 2e spuit bij gekregen Mijn vriend de held, hij wou eerst de spuiten zetten maar is terug gekrabbelt toen hij de eerste zag . Ik vind het niet erg de eerste keer was wel ff tanden bijten maar het stelt eigenlijk niks voor. Ach nog 2 weken.
woaaaah, zonnestraal - wat een geweldig nieuws! Ik had helemaal niet door dat jullie bezig zijn. Gefeliciteerd met het blije nieuws. En ik wens je van harte dat je van de zwangerschap kunt genieten~! Hier duren de wachtweken weer eens veels te lang *zucht*....
@ zonnestraal wowwww meis wat een geweldig nieuws joepieeeeeeeeeeeeeee Wij hebben nog tien donorstrootjes van dezelfde donor als waar ik nu zwanger van ben. Geloof dat we die 3 jaar in het zkh mogen bewaren... Ik ga dus nog tien keer iui met donorzaad doen, lukt dit niet dan geen brusje. Gelukkig vond ik iui geen zware behandeling. Maar eerst maar eens deze baby gezond ter wereld brengen @juna jij kan ook weer snel beginnen. Gent is fijn he! Ik moest ze pas nog f bellen met een vraag en ze waren weer zo lief aan de telefoon tegen me. Fijne avond.ga de rest zo f trg lezen xx
Wij hebben nog 6 rietjes van deze donor... en mijn man is bijna om dat we deze ook gaan opmaken (niet heel snel al hoor) hierna is t ook sowieso klaar zwanger of niet
Hmm, gisteren telefoontje van het AMC om de afspraak van maandag te verzetten. Nu gaan we vrijdag. Is maar een paar dagen, dus maakt niet uit, maar wel redelijk short notice...
Dank dames!!! Iluna, jaaaa was ermee bezig. Maar op dit forum ben ik er niet zo open over geweest. Wachtweken sucks, wanneer mag je testen?? Ik duim!! Spookje, vrijdag wat voor afspraak?
Dames!! Snel een vraag ik moet nou echt op tijd spuiten maar ben helemaal in de war door die klok terugzetting van vanavond. Ik moet morgen om half 11 spuiten maar veranderd die tijd nou omdat de klok terug gezet word? Want er mag echt niet meer als 24 uur tussen de spuiten zitten. Ik ben er nou helemaal van in de war, moet ik nou een uur eerder of dezelfde tijd blijven spuiten. Werkelijk ik en de klok een ramp samen.
@ videlsje ik zou gewoon om half 11 prikken. En dan half 11 nieuwe tijd zeg maar. dus eigenlijk half 10 snap je m nog ? Haha Dan zit er niet meer dan 24 uur tussen.