Oooooooh jeetje wees maar voorzichtig heh. Haal je anders protifar in de apotheker tegen overstimulatie. Bij mij is het ook pas na de punctie ( 2 a 3 dgn) erna heel erg begonnen. Wil je neit bang maken maar dit zijn gewoon eiwitten en kan geen kwaad. Heel veel succes met je pregnyl en de punctie!
@kipjes wat sneu voor de kleine man. Wordt die veel wakker snachts @videlsje spannend meis. F vraag, weet t f niet meer. Hadden jullie nu icsi en dan met donorzaad. Sorry voor mn vraag maar weet f niet meer precies wie met welke behandeling bezig is en of donorzaadjes. Duimpjes draaien! @zonnestraal hoe is t met je? Last van kwaaltjes. @all ik begin beetje zenuwachtig te worden voor bevalling. Voor t niet weten wat komen gaat. Hadden dr hier meerdere dit ook? En of je ruggenprik moet doen of... ik heb geen idee nog Heb vandaag examen gehad. Volgens mij wel redelijk gemaakt Ik ga zo live keizersnee op tv kijken Xx
Annaatje nee herken het niet. Ik had zoiets ach het zal er toch uit moeten komen hahahah. En al met al erg meegevallen hoor!
Zonnestraal wat lees ik nu? Ben je stiekem zwanger? Van harte!!! Juna, als er iets verontrustends te zien is bellen ze meteen, en moet je mama door de scan. Geen bericht is in deze goed bericht. Sterkte meid. Hier de clomidkuur achter de rug, maandag fm. Zit weer in de race na 4 maanden pauze.
Punctie achter de rug,12 eicellen gevonden. Beetje teleurstellend aangezien ik zoveel follikels had. Zelfs de arts zei dat hij er eigenlijk meer had verwacht. Maar waren wel hele mooie bruikbare eicellen zei de laborant. Nou hopelijk morgen een paar mooie bevruchtingen.
Videlsje 12 is toch een mooi aantal hoor!! Wees van 1 kant maar blij want als je in elke follikel een eicel had zitten had je nog meer kans op overstimulatie!
Videlsje , 12 is toch prachtig?????? Echt een super score!!! Panter, thanks meis....das lief van je!!! Jij weer in de race, fijn!!! Ook, wauw een huisje voor jullie saampjes, top!!! Annaatje, herkenbaar!! Ik was ook best 'bang' voor de bevalling....maar komt helemaal goed!! Jij poept je kindje zo uit!!!
Videlsje, 12! Het zijn er heel wat! Ben benieuwd vandaag. One, wat fijn! In de buurt van waar jullie nu wonen?
@ videlsje hoe is t gegaan @ one of a kind. Een huisje yeahh wat leuk Wanneer kunnen jullie erin? @ juna heb je al iets gehoord over je moeder @pantertje weer beginnen! Duimpjes draaien weer voor je.heeft de rust je goed gedaan @all ik lig lekker lui op bank. Merk dat t steeds zwaarder wordt. Slaap heel slecht. Blijf zon menstruatiegevoel houden.zal wel bandenpijn zn. Fijn weekend
One, even een vraagje tussendoor. Na de intake bij Tournaye in Brussel, hoe langduurde het toen tot aan de daadwerkelijke tese? Ik ga ervan uit dat jje daarna weer een wachttijd hebt? Of gaat dit toch redelijk snel?
@lotje weet je al wanneer je man de tese heeft Mn man moest na intake dacht ik ongeveer 3 maanden wachten. Ging vrij snel. Maand daarna kreeg ik al hsg Dit was in gent
Nou belletje toen straks gehad. Jullie wisten dat ik ook donor was toch? Dus 6 eicellen van mij en 6voor de donor. Dus van mijn eicellen was er 1 niet goed en er zijn uiteindelijk 4 bevruchtingen van gekomen. Dus ik heb er nou 4 in de diepvries
Omdat het gevaarlijk is volgens de dokter. Ik heb overstimulatie heb er ook wel last van hoor. En tja 4 van de 5 bevrucht dat is goed toch, tenminste ik vind van wel
Logisch. Valt me nu in dat daar al eerder iets over geschreven is. Ik hoop dat het snel over gaat en dat je topfit bent voor de tp. Laat je lekker in de watten leggen.