Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hoi iedereen!
    Lang niks meer laten horen maar vakantie gehad en druk met werken betekent nergens geen tijd voor haha.
    Ben nou al weer vergeten wat ik allemaal van jullie terug gelezen heb, beetje vergeetachtig de laatste tijd.
    Maar DA het zit je allemaal niet mee meid wat verschrikkelijk K*T allemaal voor je.
    Kate succes met broeden als ik de goeie onthouden heb :D
    Hope2be kan me voorstellen dat het lichaam nou een beetje van slag is dat het daardoor wat langer duurt?
    Dames maandag word mijn mannetje geopereerd is het normaal dat ik nou al nerveus ben? Beetje stresskip ben ik wel hoor haha.
    Ik heb eindelijk de eis van het ziekenhuis bereikt!! ik ben 15 kilo afgevallen en nog steeds bezig. Heeft zich nog een resultaat gebracht. Mijn vriendje heeft voor een goed jaar geleden gezegt dat als het mij lukte om 15 kilo af te vallen dat hij mij ten huwelijk zou vragen :) Hij ging nou bedenken hoe hij het ging doen haahahaha volgens mij had hij het niet verwacht.
    Zo heel verhaal ik zal mijn best doen om het hier bij te houden maar campingseizoen is laaiend druk en dan ben ik meestal blij als ik thuis ben en lekker kan niksen haha
    Liefs van mij

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh meiden, maak me ineens toch ook wel weer zorgen.. Ik lees steeds dat je beter niet kunt tillen na een tp maar met onze kleine meid van een kilo of tien kom ik daar toch niet onderuit? Ik probeer mijzelf voor te houden dat mensen die spontaan zwanger worden daar ook geen rekening mee houden..krijg ik wel voldoende rust voor een innesteling, manlief is aan het klussen en ik ren de hele dag achter onze meid aan.. Heel anders dan de vorige keren dus.. Zou toch geen invloed moeten hebben toch? Voordeel van de drukte is dat ik er veel minder mee bezig ben om alles wat ik voel te analyseren..

Juffie er zijn veel vlekjes ziektes, de vijfde en zesde ziekte bijvoorbeeld, vaak met wat koorts enzo. Ik zou naar de ha gaan als jij je daar beter bij voelt. Ik begin het nu wat beter los te laten.

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Videlsje veel toi toi toi voor maandag!! Wordt het een Tese of pesa? Mijn man heeft een pesa gehad in okt 2010 en in dec 2010 kregen we al prikinstructies. Ik kon in januari 2011 beginnen met de behandelingen.

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Videlsje, sterkte maandag!!

KateK, ik heb bij de terugplaatsing van B.eau zeg maar ;) gewoon gewerkt dag erna. Inclusief veel tillen ;).
    Wilde dit keer na de TP verstand op 0 en ben dus gewoon gaan werken. En goed ingenesteld :).
    Ik duim!!!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) dank!! Geeft me weer wat hoop. Voelde me even een slechte cryo mama!

6. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Een tese maar als die niet lukt proberen ze gelijk een pesa ach we zien wel. Maar spannend is het zeker.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nou ingewikkeld allemaal.. Ik duim voor jullie!

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @videlsje wat spannend weer voor jullie
    Maarruh 15 kilo afgevallen. Superknap meis
    Ben benieuwd hoe je mannetje je gaat vragen. Trouwen is zo leuk vooral al die voorbereidingen maar het leukste vond ik toen ik "de jurk" gevonden had.
    Succes vd week

@kateK ik heb nooit tp gehad maar via iui. Ik was dr soms zo mee bezig van dit mag wel dit mag niet en al die keren dat t raak was was ik juist relaxed.gewoon gaan sporten.soms stond ik op crosstrainer en dan dacht ik neee dit mag niet want dan kan t niet innestelen. Ik denk dat je beter gewoon je normale dagritme aan moet houden en dr niet over na te denken. (Makkelijker gezegd dan gedaan he hihi)

@pantertje hoop dat t goed met je gaat..

@iluna gister weer mn urine weggebracht en nu was t wel schoon? Word alleen beetje gek soms want 4 keer in uur plassen..
    Jij was ook via iui zwanger geworden toch

@all hier alles zn gangetje. Gister naar verloskundige weer geweest.was weer kilo aangekomen.merk t ook echt aan alles, bh te klein broeken die niet meer passen
    Wat ik wel f moeilijk vond is dat ze ook met zon apparaatje ginge luistere naar hartje. Maar soms vinden ze t niet zei ze. Ze vond t hartje maar dat duurde ffkes.ik kan daar gelijk van in paniek raken.ik zou thuis ook nooit zon apparaatje willen.
    Verder alles nu alvast aan t inpakken voor andalusie. Woensdag vliegen we om 7uur al. Heb dr zin in !!

Dikke kuss allemaal en ik spreek jullie weer na 7 aug xxx

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    KateK, whaaaaa wat spannend weer een tp! (sorry, breek ff in hoor:D)
    Wat jij aangeeft is ook echt hoe het is. Je kan er rekening mee houden, maar je eigen kindje tillen kom je gewoon echt niet onderuit. Toen ik een tp had van Fiene was Siem net 10 maand...en deed toen ook nog bar weinig :D dus flink gesjouwd en Fiene heeft zich er niks van aangetrokken! Ik duim voor en en hou je in de gaten! Maak je niet te druk hoor!!!

Liefs

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje Loesie Fiene is ook alweer 1 jaar geworden!
    Wat gaat de tijd snel!

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Annaatje, fijne vakantie!!! Ennuh, daarom heb ik ook niet zo'n doppler aangeschaft, zou ik mezelf helemaal mee gek maken!!!
    Nog een paar weken en dan voel je je beebje, dan zul je minder zorgen hebben.....;).

Loesje, jeetje 10 maandjes ertussen...hoe is dat thuis allemaal verlopen?? Druk??? En hoe gaat het nu???

Iluna, ik denk aan je en duim in stilte :)

Dames, wij gaan in September voor een brusje!!! Tenzij het qua m'n werk niet geregeld kan worden ;).

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    :D hihi, nee 10 maand toen cryo (Fiene) werd terug geplaatst. Dus Siem was 19 maand toen Fiene werd geboren!

Spannend dat je september weer gaat beginnen!!!!

Ook, ja alweer 14 maand! Gaat zeker snel! Siem gaat na vakantie alweer naar de peuterspeelzaal!!! Gaat S. ook?
    En jij ook weer beginnen voor een brusje? Leuk leuk!

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Loesje, ja dat bedoel ik eigenlijk ook :).
    Is het heel druk 2 van die hele kleintjes thuis?

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal leuk weer beginnen in sept!!

Vraagje, hoe weet je nou dat je voor de eerste keer je kindje voelt. Wat voel je dan.. kriebel in je buik of??
    Hihi

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik voelde gewoon kleine plopjes.. net alsof je darmen even bewegen.. je voelt gewoon ''iets'' bewegen in je buik.

16. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Lieve meiden!sinds tijden lees ik 'ons' topic weer, wat bijzonder en raar...wat super om te lezen dat veel gezegend zijn met een prachtig kindje en sommigen zelfs bezig zijn voor een Brusje Wauw!volgens mij ontbreken er nu toch 2 personen ongeveer of niet? Ben de namen kwijt, is het bij hen helaas nog niet gelukt? Bah wat erg zou dat zijn!!! Ik zit nog altijd nauwelijks achter de pc, was echt een mega pittig maar ook erg mooi jaar, ben nog elke dag blij en dankbaar dat wij twee prachtige mannetjes hebben gekregen! Erg leuk om weer te lezen hoe het er bij jullie allemaal voor staat! Ik zal proberen wat vaker weer even om het hoekje te komen kijken.liefs liev

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Liev!!!! Wat leuk zeg!!! :D
    Hoest met je? En met je kindjes?
    Ik heb het al zoooooooo druk met 1 very druk zoontje ;). Hoe doen jullie dat met 2?
    Heb je foto's van ze? Ben heel benieuwd!!!
    Hier alles goed, ben de gelukkigste mama op aarde :D.

Annaatje, ik herkende het eerst niet maar later wel; van die 'kriebeltjes' in je buik....

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Lievvv daar ben je weer wat leukkk!!!! Hoe is het met de mannetjes hoe oud zyn ze nu?????? Ik voelde ook plopjes annaa alleen pas met 19 weken mijn placenta lag aan de voorkant vandaar

Zonnestraal wat leuk in sept al :D :D superrr.....dat gaat voor ons wat te snel maar vind t superrrrr en spannend weer :)

Hier heerlijk avondje gehad manlief nam me mee uiteten en na de bios heb je soms even nodig samen eh........en morgen lekker spetteren en luieren aan ons ejgen zwembad kleine boef word helemaal dol als hij dat water ziet. Staat al heleweek op maar zodra dat zeil eraf gaat is er geen houden meer aan gehehe

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: hier met 17 weken van die plopjes.. en met 19/20 weken echt schopjes gevoel.

liev: das lang geleden, zat me laatst nog af te vragen hoe het met je ging.

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey liev leuk dat je er weer bent!! Respect hoor met twee van die kleintjes! Ik heb mijn handen op momenten vol aan 1! Hihi

De plopjes voelde ik redelijk vlot.. In de eerste 3 maanden ergens

Deel Deze Pagina