Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nu wil ik van de 15 kid's die kansloos waren het geld terug, én een welgemeend excuus.
    heeft ons toch 1750 euro gekost voor niks.

2. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Jemig panter, dat is klote! Wel fijn dat er een diagnose is nu, maar wat heeft dat lang geduurd zeg! En terecht idd dat je een boze mail hebt gestuurd! Succes hoor!
    Wat is nu het plan van aanpak?

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Panter: ben heel erg benieuwd of ze er iets mee gaan doen, ''fijn'' dat er nu een diagnose is, Maar echt zo kut dat er zo'n lange tijd en zoveel behandelingen overheen gegaan is.

4. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hallo meiden,

Ik werd doorgestuurd via een ander topic die ik zelf begonnen was. Mijn man en ik hebben ook tests laten doen waaruit bleek dat er geen zaadcellen gevonden waren en uit het bloedonderzoek bleek dat er een aanmaakstoornis zit. Nu staan wij op de wachtlijst voor TESE en ik moet zeggen dat de dagen wel erg voorbij kruipen.. iedere dag hoop ik dat er een brief bij de post zit met de datum van de operatie en steeds is hij er nog niet. Ook zijn er natuurlijk alweer 4 mensen in mijn omgeving spontaan zwanger na 2 pogingen.. ik wordt er allemaal een beetje verdrietig van :(

5. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @$ #!* ongelofelijk Partner! Fijn dat je eindelijk weet wat er aan de hand is.... Maar dat het Zoooooooooo lang moet duren. Dikke knuffel! Hoop dat je geld terug krijgt, heb je zeker weten verdiend..... Van welke PCOS symptomen heb jij last?

Maandag heb ik getest, helaas was deze wéér omo wit.....:( De klap kwam nu niet zo hard aan als de vorige keer. Ik vloeide vanaf vrijdag al behoorlijk, dus de hoop was al vervlogen. Ben nu vooral boos! Waarom wil het toch niet lukken?!?!

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ritoy: Welkom hier, al is het niet om een leuke reden natuurlijk. Ik hoop dat de brief gauw komt. Ik las je verhaal in je andere topic, maar wat raar dat de huisarts zei dat ze er toch niks aan kunnen doen. Er zijn namelijk echt nog wel mogelijkheden.

hope2bemama: balen man! :(

7. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Darkangel wij vonden het ook al raar. Eerder zou de huisarts ookal uitslagen doorgeven over het sperma onderzoek maar er kwam iets tussen en dan moest mijn man maar een dag later bellen. Hij vond het ook erg raar dat mijn man er zo overstuur van was toen hij hoorde dat er geen spermacellen waren gevonden. Daarop antwoorde hij "maar wilde je kinderen dan?". Goede manier om iemand te behandelen die net de grootste klap van zijn leven heeft ontvangen..

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ritoy, ik heb je topic gevonden en je ook voor de besloten club uitgenodigd. Helaas welkom hier.

9. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Bedankt Lotje

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ panter snap dat je boos bent meis!!
    Wat zn de stappen nu... bij pcos

@ritoy helaas ook welkom hier. Mn man heeft ook geen zaadjes en weet dr alles van

@hope dikke knuffel

@all maybe idee dat we allemaal weer handtekening zetten bij onze naam? Ik had dat ook eerst maar toen verwijderd toen ik zwanger was. Ik zal hem ook weer trg zetten bij mij, dus tese, gent, iui gehad..
    Ik merk dat ik t fijner vind als ik bij iemand zie hoe en wat. Want doordat we met zoveel schrijven hier weet ik af en toe niet meer hoe en wat bij wie.
    Moet niet mag he! Xxxx

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bob idd waar een oven al niet goed voor is haha.ik heb weer f een nieuwe foto gemaakt net van mn 29 weken buik.ik groei nu als kool vergeleken met mn 23 weken foto.

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: zo iets? ik kan er niet heel veel meer bijzetten, anders word mijn handtekening te lang.

13. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hope2be Jezus wat klote toch weer.

Panter Logisch dat je boos bent zou ik ook zijn ongeloofelijk. Ik hoop dat je iets voor mekaar krijgt want ziekenhuizen verbergen zich meestal toch wel achter bepaalde regels waardoor je niks voor mekaar krijgt. En weet je nou al een plan van aanpak of iets omdat er nou een diagnose is.

Annaatje ik zal het zo eens aanpassen is idd missi wel handig

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @videlsje en darkangel
    Helemaal toppie! Ik heb t zelf er ook weer f kort tekstje onder gezet

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ritoy, welkom!!!

Maandag mag ik op gesprek komen in zh. Ineens hebben ze heel snel een plekje voor me vrij.
    Ben benieuwd! Laat me in ieder geval niet weer afschepen.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter tjeeeetje zeg...hoelang ben je al aan het worstelen en vechten en dan nu dit...hoelang roep je dit niet zelf al...pfffffff....heftig zeg meid!! Hopelijk bied het gesprek eindelijk uitkomst tot de droom!!! Echt wat een bizar nieuws...

@ritroy helaas welkom hier!!

@annaatje hahaha ga zo even gluren naar de buik!

@zonnestraal bizar he hoe snel het is gegaan, vorig jaar schreven we hier nog allemaal met een dikke buik in volle afwachting wanneer de beebjes geboren zouden worden en dan nu bezig met die mijlpaal van de eerste verjaardag :D
    Hier al meerdere malen natte ogen gehad daardoor...
    Gaaaaf zeg ben benieuwd naar de taart :D

@hope....wat een verdrietig nieuws meid!!! Dikke knuf voor jou!!!
    Hopelijk snel een plakbeeb meid!!!

@lieve meiden, ik ga hier met een bak yoghurt even bankhangen...

Dikke knuf voor jullie

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
  19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zie de link daar staat mijn issue

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje meid, je bent zolang onder behandeling en daar doen ze zoooooooooo lang over.
    Schandalig zeg!!;)

Deel Deze Pagina