Miss32, welkom! Hier wel iui's en meerdere keren zwanger. Ook een icsi gehad, ook zwanger. Helaas nog geen baby... Zonnestraal, wauw!! DA, gaat het wat met je? Bob, hoe komt het al die stress? Hier net wat geks....woensdag iui gehad. Kom net mn bedje uit (zit in nachtdienst) en sta op de kop van de buikpijn. Echt dezelfde pijn als bij mn miskramen. Lief wilde al met me naar het ziekenhuis. Na 15 min was het weer weg. Zou dit de innesteling kunnen zijn? Zit nog maar 3 dpo....morgen 4 dpo. Is dat niet wat vroeg? Wat denken jullie?
Zonnestraal, ik had dinsdagochtend een posi ovutest, heb mezelf toen 5000eh pregnyl gespoten. Woensdag dus zeker weten eisprong. Had iui om 11 uur.
Hmmm, woe-do-vrij-za dat zijn eigenlijk 4 dagen....meestal nestelen ze dag 5 in toch? Maar hangt natuurlijk ook van de snelheid van de deling van het embryo af.....het zou dus kunnen. Bij eerdere zwangerschappen nooit gevoeld?
Ja bij de eerste zwangerschap had ik vergelijkbare pijn maar dan minder. Nu had ik 2 follikels...mss dubbele eisprong dus. Mss daarom meer pijn? Ik vind het zo gek nml...stond echt op mn kop van de pijn. Hele hevige menstruatiekrampen welke doortrokken in mijn onderrug. Geen twijfelachtig pijntje, maar een vreselijke krampen. Had bij de icis op dag 3 ook al een morula die bijna aan blasto was. Klaar voor innesteling aldus de laborante. Het moet dus kunnen...Oh ik hoop het zo.
Ja natuurlijk kan dat!!! Ik ben ervan overtuigd dat embryootjes in de baarmoeder sneller delen dan in een schaaltje.... Weet je Pant? Ik hoop het ook f.u.c.k.i.n.g. zo!!!!!
Panter op de dag van de tp kreeg ik 's avonds dezelfde pijn die jij beschreef, ik ben er nu achteraf van overtuigd dat het de innesteling is geweest! Ik hoop het zo,zo,zo,zo,zo erg voor jullie! Heb je nu ook andere meds of zo? Omdat ze weten dat je pcos hebt
@ panter, dat zou een snelle innesteling zijn maar wie weet waren jou eindjes al een eind op weg toen de zwemmers erbij kwamen? Bij deze laatste inseminatie had ik ook flink pijn en krampen, zowel de dag van de iui als ook een paar dagen later. Ik hoop het zo dat deze keer alles goed gaat. @ zonnetje, jej wat heerlijk dat je al het hartje hebt zien kloppen. Fantastisch! Ik heb af en toe nog twijfels of ik wel echt zwanger ben, de misselijkheid is veel minder als bij de eerste, en met vlagen voel ik me helemaal normaal, zonder enige zs kwaaltje. Maakt me ergens ook een beetje onzeker. Nou ja, er is toch niets aan te doen dan afwachten tot 5 december en vertrouwen hebben. @ bob, beterschap en hopelijk lost die stresssituatie snel op. @ dreamer, dank en wat leuk dat je ook even komt kijken. met jullie alles goed? @ lotje, omdat ze bij mijn man wat langer dan normaal nodig hadden hebben wij (tese was in D'dorf/Muehlheim) wel bijna een week op de uitslag moeten wachten. Het wachten was verschrikkelijk, helaas kregen wij ook het slechte nieuws dat niets gevonden was. Gek om het zo te schrijven, maar dat verdriet lijkt nu zoooo ver weg, en eigenlijk is het sinds de zs van onze kleine man al helemaal verdwenen. Ik duim dat jullie wel goed nieuws krijgen! @ miss32, ook welkom hier. Als ik me het goed herinner is de kans op zwangerschap bij gewoon gemeenschap ook maar 20% is. Wij hebben ook iui-D gedaan (in Duesseldorf), bij mijn zoontje was het bij de 4e poging met milde stimulatie raak. En nu is het weer de 4e ronde gelukt, deze keer zonder enige medicatie. Succes met de behandelingen! @ juna, nog gefeliciteerd met jullie kleine prins.
Iluna fijn toch dat je niet echt misselijk bent. Ik snap wel je twijfels daardoor. Ik ben nooit misselijk geweest.
Iluna, zeker vertrouwen blijven houden. Bedankt voor je tese-reactie. Ik denk ook wel dat het verdriet slijt, zeker als je toch mama mag worden. Het wachten lijkt me verschrikkelijk, wat een onmenselijke situatie zeg dat jullie een week moesten wachten! Hebben jullie nog op speciale dingen gelet m.b.t. vitamines of heeft de arts jullie nog iets geadviseerd? Panter, ik duim mee voor jou! Ik heb in de club nog een linkje geplaatst naar een stukje dat ik heb geschreven over gisteren (voor de mensen die mee hebben gekregen wat er is gebeurd). Mocht iemand willen lezen, dan vind je het in de club. Misschien is het beter als de zwangere dames niet kijken. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/zaadjes-zonder-praatjes-d2510-kletstopic-page30.html?pp=10
Iluna! Bij B.eau was ik kots en kotsmisselijk!! Vanaf week 6 tot week 17. En een deken van moeheid! Nou bij deze zwangerschap geen misselijkheid te bekennen rond week 6. Nu ben ik gedurende de dag af en toe misselijk, maar niks vergeleken bij B.eau. Ohja en ik had killing maagzuur bij B.eau vanaf week 6 ook. Nu geen last van. Voooor ik de echo ging doen vroeg ik me af of ik überhaupt wel zwanger zou zijn . Werd er ook onzeker van. Maar was goed . En ergens ben ik ook blij dat ik me nog redelijk goed voel (moeheid neemt wel toe), met al een kleintje thuis. Lotje, hier moesten we wel f.ucking 2wk wachten . Wel steeds gebeld en kregen steeds van 1 biopt te horen dat ze niks gevonden hadden. Naarmate de tijd volgde, hoe meer we realiseerde dat ze niks zouden vinden. We dachten weleens misschien geven ze expres het nieuws per biopt om het nieuws niet te hard te laten aankomen. M'n man en ik zaten echt in een diep dal. Intens verdriet. Dat was in 2010. En nu lijkt het zo ver terug! Ik ben zo vreselijk gelukkig nu! Mijn man loopt heel de dag met een grijns op z'n mond en zegt vaak hoe gelukkig hij nu (weer) is! Durf die link niet te openen .
Hier kregen we direct na de tese, 2 uren later, de voorlopige uitslag. Daarna moesten we nog twee weken wachten op de definitieve uitslag. Wij hoorden na 2 uren dus dat het 99% zeker was dat er niks gevonden was. Ik kijk je link ook niet hoor lotje, ik durf ook niet. Ondanks dat ik niet zwanger ben ben ik wel wat labiel
Juna: fijn dat met je moeder alles goed is. Spannend met die kaarten, hopelijk komt t uit. Miss32: Ik heb ICSI gedaan met het zaad van mijn man, en zijn daarna over gegaan op IUI-D dit heb ik minder zwaar ervaren als ICSI. Maar de teleurstelling als t niet gelukt is blijft natuurlijk. Ik vond IUI goed te doen. Wij waren poging 3 zwanger, maar dit werd een VMK daarna poging 11 zwanger. Zonnestraal: Wat super fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! Ja hoor, hier wel oké, beetje ondersteboven van t nieuws van mijn zusje (wat ik hier gemeld heb, maar geen rea op heb gehad) Ik weet gewoon welke wegen ze nog moeten gaan bewandelen, en hoe zwaar dit is. Vind het zo sneu voor haar . Morgen krijgen we de uitslag van de longpunctie van mijn vader, dus dat is ook wel spannend. Panter: Hoop echt met heel mijn hart dat het een innesteling is! *duimduim*
Oh ja da, je zus moest ook het icsi traject in. Dat heb ik idd gelezen. Heftig inderdaad, maar je kunt haar nu wel goed tot steun zijn denk. Spannend voor je vader...hopelijk is er nog wat aan te doen.
Panter: Ja mijn zusje zei al, ben blij dat ik jou heb. Ik was erbij toen ze (onverwachts) t uitslag van t zaad kreeg. Was echt een Déjà vu moment. Net alsof ik er weer voor mezelf zat. Ze kan nu alles vragen aan me. T klinkt misschien heel gemeen maar zo bedoel ik het zeker niet, maar ze begrijpt nu pas echt hoe het voor mij geweest is. Hoe dit allemaal voelt. Als buitenstaander kijk je er toch anders tegenaan. Mijn vader, ja spannend. Ben echt heel erg benieuwd. Ben er zelf gewoon zenuwachtig voor. Hoop echt dat het goed zit. Maar ben er bang voor eerlijk gezegd.
Meiden, de vriend vsn mn man daar de vrouw van is met bijna 32 weken bevallen. Kijk ik net op whatsapp en de babynaam Is precied hetzelfde als die wij kiezen Ik moest wel f lachuh. In ieder geval een mooie naam haha. Hopen dat ze t niet erg vinden Truste x
Zonnestraal en Panter, wat een verschil zeg in wachttijd en beleid! Ik neem aan dat jullie bij een ander ziekenhuis in behandeling waren? Annaatje, wat apart. Wie weet worden ze ooit wel vriendjes. Toch wel bijzonder als je dan dezelfde naam hebt. Kan me ook voorstellen dat je nu niet nog je naam gaat veranderen, jullie kindje heeft die naam nu eigenlijk al, ook al staat het nog niet op de wereld. Zeker het stukje niet lezen als je er niet aan trekt. Labiel of niet, zoiets komt op je pad en je kan er niet om heen als het zo dichtbij komt. Ik denk dat ik het anders had ervaren als ik een stuk sterker in mijn schoenen had gestaan. Misschien dat je er dan toch wat meer afstand van kan nemen ofzo.
Nou mijn vader heeft tot nu toe 2 soorten kanker. Een langzame in zijn nek waar hij bestraling voor gaat krijgen, en een snelle in zijn long waar hij chemo voor gaat krijgen. Hij krijgt 4 behandelingen mocht het niet (goed genoeg) aanslaan dan stoppen ze met behandelingen. Volgende week nog een mri om te kijken of de plek in zijn wang hetzelfde is als de plek in zijn long.