Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lotje, wij hebben in Nijmegen de tese laten doen.

Da, spannend allemaal hoor.

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net naar verlosk. Geweest
    Ons kindje is al ingedaald zei ze.vandaar die pijnen onderin. Mn urine was goed.
    Ze heeft me wel geadviseerd rustiger aan te doen op t werk. Ik ga met mn leidinggevende t drover hebben

Wanneer waren jullie kindjes ingedaald
    Is 30 weken niet erg vroeg??

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Poe DA heftig hoor!
    Hoe ben jij eronder! Knuffel voor jou!

Anaatje: Jup hier ook hoor, 30weken BIBI (ingedaald maar beweeglijk in bekken zou dus theoretisch nog eruit kunnen floepen) ingedaald en met 32 VIBI ingedaald (vast in bekken, dan liggen ze muurvast ingedaald en kunnen ze er ook niet meer uitschieten.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: oh dat weet ik niet meer haha...

juffie: Ik weet t nog niet....mijn emotie is in de war, weet niet hoe ik me moet voelen. Heb t een soort van uitgeschakkeld nu :) Ik wacht t maar gewoon af of de chemo en bestraling gaat helpen.

5. Vebe

Vebe Lid

15 mei 2013
    82
    1
    8
    Hoi dames, mag ik even beroep doen op jullie ervaring?
    Ik ben bezig met mijn eerste cryo-TP van de eerste ICSI-poging. Heb 11 dagen geleden de pregnyl gespoten en heb vorige week dinsdag een terugplaatsing gehad, morgen dus een week geleden.
    Ik mag volgende week maandag de 25ste naar het ziekenhuis voor een bloedname.

Nu heb ik sinds vanmorgen 10 uur zo'n licht menstruatieachtig gevoel. Ofwel de innesteling? Maar dat lijkt me vrij laat, omdat de cryo drie dagen oud is. Of kan dit nog wel?
    Ofwel mijn menstruatie, maar dit lijkt me dan weer vrij vroeg...

Wat zijn jullie ervaringen?
    Alvast bedankt lieverds!!

6. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Dank voor jullie reacties!

Wat een verschillen allemaal qua pogingen en wat er wel en niet werkt. je kunt er dus eigenlijk op voorhand helemaal niets over zeggen. Moeten het maar gewoon op ons af laten komen en kijken hoe het voor ons uit gaat pakken.

@Panter: Wat ontzettend rot dat je zoveel miskramen hebt moeten meemaken :(. Ik heb zelf in het verleden ook een miskraam gehad en dat gun je echt helemaal niemand. Hoop voor je dat deze poging slaagt!

@Iluna: thx :) en wat fijn dat het bij jullie zo uitgepakt heeft!

Wij zijn nu aan het kijken wat we verzekeringstechnisch gaan doen, denk dat we maar gaan overstappen naar PNO Compleet. Wat hebben jullie?

x

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dames.. t houd niet op.

Mijn vader heeft zonder chemo nog 6/8 maanden te leven. En mocht de chemo aanslaan 1 jaar misschien iets langer. We (zussen en ik) zullen dus over een tijdje naar Thailand moeten. Ik weet niet of ik t kan, ik weet niet of ik Evi al achter kan laten voor minstens een week......

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He jakkes DA!!

Vebe, het kan best nog innesteling zijn hoor! Gemiddeld 2-7 dagen na de TP

Miss, ik ben verzekerd bij de friesland. Fijne verzekering. Vergoed maar 3 icsis/ivfs maar doet niet moeilijk over meer dan 6 iui's (ik heb er onderhand 18 gehad)

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jeetje DA wat een toestand, zwaar klote allemaal!
    Moeilijk en lastig inderdaad, praat er goed over met je man! Jullie komen er vast samen uit. Heel veel sterkte! Ook voor je zussen.

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    DA, Jeetjemineetje. Een hele dikke knuffel van mij. Is het niet mogelijk om je meisje mee te nemen?
    Heeft je vader daar nog wat vrienden of mensen om zich heen?

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Weet iemand of je bij PNO de declaraties moet voorschieten?

12. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    Hallo dames,

Ik heb even mijn oude forum opgezocht,en zie tot mijn verbazing dat ik nog steeds,en weer dezelfde namen tegen kom.sommige met baby,en helaas ook zonder baby.

Ik ziet ook nog steeds zonder baby
    Veel gebeurd,6x Iui,2 x ivf plu tp.
    Zit nu weer in de wachtweken na cryo tp

Hoop dat jullie me nog kennen

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Da vreselijk wat een klappen krijgen jullie!!! Je zus gaat een zwaar traject in en dan ook nog het nieuws van je vader en dan ook nog zoon uitslag, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...ik vind het zo erg voor jullie!!
    En ik heb met onze bruiloft ons tut ook 2 nachten moeten missen, ik heb tranen met tuiten gehuild dat zal heus niet voor iedereen zo zijn maar ik heb echt heimwee gehad naar m'n dochter dus ik snap jouw gevoel enorm goed...wellicht haar een nachtje uit logeren doen en kijken hoe dat gaat dan kun je er een inschatting van maken hoe het is als je verder weg gaat...
    Heel veel sterkte toegewenst DA!

@smurf ja hoor je naam klinkt nog bekend en de vaste club hangt hier nog rond...helaas komen er te vaak ook weer nieuwe mensen bij op dit forum het zou mooi zijn als we het konden sluiten omdat dit forum niet meer nodig was maar helaas is dat maar een illusie...
    Maar je hebt een behoorlijke route afgelegd...hoe voel je je nu? Hoelang zit je al op de wachtbank?
    Sterkte en ik hoop op een plakbeeb!!

@panter hoe is het met jou meid?? Hoe is je gevoel?
    Stress komt door werk, heb een heel vervelend gesprek gehad waarbij 1 collega zich beter voor doet dan dat ze is en dat ze over mijn rug heen...dus er werd getwijfeld aan mijn integriteit...dus dat hakt er wel even goed in...heb er al een week last van omdat het heel heftig is geweest.
    Maar het komt wel goed, ben gelukkig een positief ingesteld mens maar moet zoon klap even verwerken..lief van je dat je het vraagt.

@juffie ik kon het niet laten om even bij de kleding te gluren hihihi zo lief! Ik kijk ook wel eens in de winkel bij die hele kleine maatjes...zucht zoooo schattig :D
    Maar is jullie dametje al uit maat 74? Hier hebben we echt een scharminkeltje hihihi ze past nog in 74 en zelfs nog in 68...ze heeft lange beentjes maar verder is ze heel fijntjes gebouwd (zelfde als haar papa)
    Ik vind het zo hard gaan...met heimwee berg ik sommige kleertjes op...
    Ze gaan nu naar m'n zusje want in maart krijgt zij ook een meisje maar ik berg sommige spulletjes op met een zucht hihihi
    Gaat wel alles goed met jullie meisje, al voorbereidingen getroffen voor het mooie feest voor als ze 1 jaar wordt?

@zonnestraal en iluna wat fijn dat jullie je zo goed voelen!!!
    @iluna je mag nu wel een nieuwe banner maken hoor hihihi

@vebe volgens mij kan het gewoon, hoe lastig ook je weet het pas zeker als je mag testen...ik hoop voor je dat de test mooi roze kleurt :D
    Succes en sterkte met wachten!

@hier hard aan het werk, druk en chaotisch...en een meisje wat weer bijna iedere nacht een feestje bouwt...gister heeft ze van half 3 tot half 6 lopen spoken dus ml had gister niet zoon gezellige papa dag hahahaha
    Wat we kunnen zien is dat er 4 hoektanden tegelijk aan het doorkomen zijn...dikke rode bulten zijn er zichtbaar, smeren helpt niet dus ach het is weer voorbij voordat we weten en voor haar is het zwaarder dan voor ons :D
    Wel grappig die voortanden moet er echt weer even aan wennen hihihi

Nou meiden ik ga nog even lekker internetten en dan op tijd naar m'n werk dan kan ik een hoop doen vandaag...

Allemaal een super fijne dag gewenst!

Liefs Bob

14. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    Bob1981 ik heb gisteren een tp gehad ,dus nog 2 weken wachten.
    Hoop nu echt dat een keer lukt,ik heb het na 3,5 jaar eingelijk wel gehad nu.
    Wanhopig,verdietig wordt ik er van,soms denk ik ik stop ermee,maar de wens is te groot om de handdoek in de ring te gooien.
    We hebben nog 1 ivf te goed

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    pregnylstreepjes op testen horen toch af te nemen? Kijk eens in mn fotoalbum?
    Volgens mij word ie juist duidelijker? Zit nu 8 dagen na pregnyl en 7dpo
    (véél te vroeg, i know...maar wilde weten wanneer pregnyl uit mn lijf is)

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: jazeker de streepjes horen af te nemen ALS het van pregnyl is....eerste zie ik een streepje, de tweede bijna niet de de derde lijkt weer duidelijker. Morgen weer testen.....spannend weer! Ik duim volle kracht!

Bob: Hier gaat alles helemaal top. Vandaag weer naar het bureau geweest en ze is 77cm en 10,4kilo. En weer prikjes gehad, hele dag huilen, hangen nu ligt ze lekker te slapen, hopelijk morgen beter. Maat 74 heeft ze nooit gedragen compleet overgeslagen, ze is van 68 naar 80 gegaan en inmiddels draagt ze 86 :$ ze groeit zo vreselijk hard. Heb gisteren haar verjaardagskleren gekocht, zal zo ff foto in mijn album zetten :) alle voorbereidingen zijn getroffen, jullie ook al? Voelt wel heel raar nu ze bijna 1 wordt, vind het heel leuk hoor maar als ik eraan denk krijg ik natte ogen, mijn kleine meisje wordt zo groot.
    Ik berg ook ket heimwee alle kleine kleertjes op, soms kijk ik nog eens in de doos van maat 56 pfff zo hard gegaan en wat was ze klein, ok nu moet ik stoppen anders jank ik dadelijk alweer...
    Wel leuk dat je spullen aan je zusje kan geven, staat dichtbij je, lijkt me leuk zou ik ook doen.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hihi gelukkig vandaag ook dipstick van sensitest gedaan, want mn action testen zijn op.
    Maar heb nog 1 dipstick....heb vanaaf nieuwe besteld dus die komen overmorgen binnen denk ik. Toch weer spannend...

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel spannend Panter!!!
    Ik hoop het zo erg voor jullie!!!!!!!
    Hopelijk nu echt raak met de juiste meds.
    Morgen weer testen enne foto plaatsen natuurlijk.

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #1079 DarkAngel25, 20 nov 2013
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
    Lotje: Nee meenemen is geen optie, we zullen vaak heen en weer moeten reizen van mijn vaders huis naar ziekenhuis. (2 uur rijden) en in Thailand zijn ze niet zo van de veiligheid enzo. En ik heb gezien hoe ze daar rijden in de auto.. dat is echt zweetuitbrekend! Ik wil mijn meisje niet in dat gevaar zetten.

Smurf: Ja je naam komt me bekend voor! Succes met de wachtweken.

Bob: Oh wat vermoeiend zeg een spookend meisje in de nacht. 4 tanden in een keer, nouja is ze er wel vanaf als ze door zijn. Zielig is het wel altijd hoor.

Panter: Vet spannend man! Ik heb ook t idee dat de streepjes wat duidelijker worden. Lekker door blijven testen!

Hier gister op het CB geweest en mijn meisje is 8730 gram schoon aan de haak! Ze was ook 68,9 cm. Verder is ze wat ziekig. Flink verkouden, en gistermiddag begon haar temp omhoog te lopen. Uiteindelijk had ze 39,1 graden koorts, en lag ze half slapend te kreunen en te huilen in mijn armen. Echt zo zielig. Heb haar een zetpil gegeven, en na een klein uurtje had ze haar ''praatjes'' (gilletjes) weer terug. Voor t slapen nog een zetpil gegeven. Haar neusje zit echt potdicht, zo zielig. Ben vannacht een paar keer gaan kijken :) Vandaag geen koorts meer gehad gelukkig, t hoogste was 38. Hoop dat het gauw over is hoor.

Vanmorgen trof ik een grote snotbende aan in bed. Gezicht helemaal onder gemeurd. Tutdoekje kon wel een wasje gebruiken, evenals de mouw van haar slaapzak, en mevrouwtje zelf kon ook een bad gebruiken hihi. Kleine snottebel is t!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Da: ach wat sneu als ze zo verkouden zijn, we zijn er hier net vanaf. Ik heb bij de huisarts neusspray gehaald met xclyco nog wat spul, dat werkt heel goed is het neusje lekker vrij! Groeien hard het die ukkies, en een half jaar al, jee waar blijft de tijd!
    Lekker stomen in bad, en lekker knuffelen met je meisje!

Deel Deze Pagina