Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja neusspray met zoutoplossing werkt voor geen meter. Er ligt nu een ui op haar kamer sinds gister. En heb zo'n snot opzuig ding, waar je in moet knijpen. Dit helpt redelijk, maar ze vind het echt niet leuk. Mijn zusje heeft net iets van druppels van vsm gebracht voor baby's hier ga ik morgen mee beginnen, want Evi slaapt nu al. Verder heb ik adem vrij van Zwitsal voor in badje. En adem vrij vochtige zakdoekjes. Als haar verkoudheid een beetje over is, gooi ik de inhoud van de box in de wasmachine, en wat er niet in kan ga ik ff met dettol ontsmetten. Ze stopt namelijk echt alles in haar mond.

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter ik duim heel hard! Ik gun jullie het zo erg!!! Na zoveel tegenslag mag er nu wel een panterbeebje komen...de duiken draaien zo hard voor jullie...

@juffie hier vieren we haar verjaardag in het nieuwe jaar want op 2e kerstdag komen er maar weinig mensen :D Dus 4 januari is haar feestje...de taart is besteld en de uitnodigingen ben ik nu aan het maken...daarna haar traktatie maken voor de opvang en de juffen...dus ben hard bezig om alles bij elkaar te sprokkelen etc
    Gefeliciteerd jullie meisje is vandaag 11 maanden!!
    Ja het natte ogen gevoel ken ik wel hahaha
    Dit jaar is omgevlogen...26nov krijgt ze haar prik dus dan weten we ook wat ze weegt en hoe lang ze is maar wij hebben een klein en licht tutje :D
    Ze was "zwaar" bij haar geboorte maar daar is niets meer van over hihihi
    Hebben jullie een thema voor het feestje? Hier is de kleine dame echt fan van Sesamstraat en voornamelijk Ernie dus dat is ons thema :D

@smurf ik duim heel hard voor je mee dat het deze ronde raak is!! De wachtweken zijn letterlijk gekmakend dus veel sterkte met wachten...ik hoop dat ze voorbij vliegen!!

@DA hier ook snotter bv...en op de opvang vangt ze ook nog eens van alles op dus we hebben om de week wel een ziek meisje in huis :D
    We hebben de 5e en 6e ziekte al gehad dus nu wachten we op wat ze volgende x weer mee brengt :D
    Ja 4 tanden, en we kunnen weinig doen om het dragelijk te maken dus ik hoop snel witte puntjes te zien dan is de druk weg...ze vind eten nu ook niet fijn terwijl we een goede eter hebben normaal gesproken...we gebruiken nu veel bijtringen uit de koelkast en gisteravond heb ik haar een hydrofiel washandje uit de vriezer gegeven, dat gaf ook wel wat verlichting...tandenpoetsen staat nu wel op een laag pitje want dat doet pijn...ach we zijn na 11 maanden de slapeloze nachten meer dan gewend :D al hopen we dat ze na een jaar langzaam afnemen :D

Meiden ik ga weer werken, laatste dag van deze week en geniet van jullie dag!!

Liefs Bob

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ze zijn bij mijn zusje haar cyclus in de gate aan het houden. Ze zit nu op cd 22 en heeft een folikel van 27mm dat is toch super groot? of ligt dat aan mij?

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Dat is wel aan de grote kant hoor volgens mij...bij mij is het grootste wat er gemeten is geloof ik 17mm...
    Hebben ze er niets over gezegd verder??

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ze hadden gezegd dat het normaal is dat een ei tussen de 20mm en 30mm springt. maar ik vind het ook groot hoor!

6. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Da, bij mijn laatste fm had ik ook een van 26 mm op de dag van de inseminatie. En hier was het het winnende eitje. ;) Succes voor je zus en beterschap voor je kleine meid.

Ons boefje rochelt en hoest ook al weken...

@ bob, ook beterschap voor jullie kleine meid. Hier hadden we ook veel last van de tandjes... alleen sliep hij wel. Lijkt me ook handig om de verjaardag te verschuiven, dat zullen wij als boefje ouder wordt ook doen. Een dag voor Sinterklaas is ook niet zo leuk.

@ panter *duim, duim, duim*

hier doodmoe na een onrustige nacht door overlast van bovenburen. gelukkig is de misselijheid tot nu toe wat minder dan een paar dagen geleden. ben alweer 2 kg afgevallen.

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Da, bij mij zei de gyn dat 20mm normaal is, max 24... ??? Maar ja, zoveel mensen zoveel opvattingen? Mij lijkt het wel erg groot. Ze heeft ook wel een lange cyclus dan.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA mijn follikel is ook wel eens 24-28mm hoor. Vorige ronde ook...en werd toen wel mooi zwanger.
    Deze keer waren ze klein voor mijn doen...17mm....zo klein heb ik ze nog nooit gehad.

mn testje gister was een dooie mus hoor. Vandaag was ie hardstikke negatief. Nu hopen dat hij weer positief word omdat ik zwanger ben. Het moet toch een keertje goed gaan.

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all ben fkes paar dagen niet geweest
    Ernstig slaaptekort hihi. Als ik 4 uur slaap per nacht is t veel. Ik ga nu ook eerder met verlof.13dec al ipv 27dec
    Ook werk ik de komende weken maar 16 uur ipv 32
    Ben echt helemaal oo.werk school
    F aan mezelf denken

@pantertje spannend meis.mn duimen draaien weer

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hallo meiden ik kom hier ook meepraten als het mag.
    Vandaag nieuws gekregen dat er opnieuw geen enkele zaadcel gevonden werd in staal van manlief. Dus azoospermie... 16/12 moeten we nu nog eens naar de uroloog om te zien of we in aanmerking komen voor MESA of TESE. Maar volgens Gyn is de kans heel klein dat ze iets vinden. Nu twijfelen wij wel of we zouden gaan naar de uroloog als we dan toch moeten overschakelen naar een donor. Dan mss beter ineens voor een donor gaan.

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Yaraah, in welk ziekenhuis hebben ze dit gezegd? Wat is 'heel klein'? Bij mijn weten heb je zo'n 30-50% kans dat ze iets vinden. Hier kunnen ze vooraf niets over zeggen mbt fshwaarde, chromosomen etc. Althans, dat is wat mij duidelijk werd na telefonisch en mail contact met Brussel en Gent. Wat hebben de onderzoeken tot nu toe bij jouw man opgeleverd?

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    yaraah: Tuurlijk mag je hier mee kletsen. Misschien een tip, Lees je ook eens in over TESE in Dusseldorf of Gent. Ze zijn wat dat betreft daar een stukje verder in de techniek dan in Nederland.

Zusjes ei: Oh dus zo heel erg vreemd is dat niet. Mijn zusje zei altijd dat ze haar eisprong voelde, maar dat is dus helemaal niet zo.

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ja de Gyn in UZ Gent noemde het een waterkansje dat er iets zou gevonden worden

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    waterkansje? en dat is het Belgische woord voor?

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Waterkansje = extreem kleine kans

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Haha... okee.. Nooit gehoord van t woord waterkansje.

Denk er goed over na wat jullie willen, en of jullie toch voor een TESE willen gaan. Een kansje, is altijd nog een kans.

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hebben jullie al nagedacht over een donor?

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Yaraah, bij ons werd ook gezegt dat er heel weinig kans was. Mijn man wilde toch graag tese, om het goed te kunnen afsluiten. Denk er goed over na samen.
    Oh ja, welkom natuurlijk!

19. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Yaraah, Ik denk dat het heel persoonlijk is en ook afhankelijk van de reden die ze geven of je voor een tese gaat.

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ja manlief heeft in 2006 teelbalkanker gehad en dus 1 bal verwijderd en daarna dus ook nog chemo. Dat is denken we de oorzaak van de azoospermie. Manlief zou liever meteen voor donor gaan en ik zou liever eerst naar de uroloog om te horen wat hij ervan vindt. Ik denk dat manlief zich wil afschermen voor de zoveelste teleurstelling.

Deel Deze Pagina