Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Waarom hebben ze dan voor de operatie en chemo geen zaad ingevroren? Doen ze normaal altijd. Of was je man toen nog te jong daarvoor ?

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ze dachten dat de chemo geen invloed zou hebben op de vruchtbaarheid.

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Yaraah, heftig hoor. Wel prettig dat hij open staat voor kid.
    Ik begrijp de tweestrijd. Misschien een optie om de afspraak iets uit te stellen en hem wat tijd te geven?
    Probeer hem rustig en duidelijk uit te leggen waarom het voor jou belangrijk is.

Ik heb het al vaker gehoord dat ze onnadenkend hebben gehandeld. Zowel bij man als vrouw. Zou echt niet moeten gebeuren. Gewoon standaard iets invriezen.

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @yaraah welkom hier meis! Heftig wat jullie al meegemaakt hebben samen. Knuffel en er samen over praten is heel belangrijk.mn man heeft ook azoospermie maar wou met tese t zeker weten.

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Even een vraagje als een zw test houdbaar is tot februari 2013 is tie dan betrouwbaar??
    Zit 1 dag voor Nod en hebben IUI in eigen cyclus gehad en ik heb niet het idee dat ik zwanger ben maar ik had nog 1 oude test liggen met hh datum 2-2-2013...en daar staan echt 2 streepjes op...ben een beetje in de war nu...
    Straks maar een nieuwe test halen en kijken wat er morgen op staat...
    Heb deze eerste ronde onder de radar gevlogen meiden dus vandaar niets verteld...alleen ml en ik wisten ervan en kleine tut maar die kan gelukkig nog niet praten...
    Had niet verwacht dat ronde 1 gelijk raak zou zijn...
    Nou ja eerst morgen maar afwachten morgen is m'n nod...

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Heb test geplaatst in nieuw apart album...het is ook geen tuurstreepje...en de datum staat op de verpakking...

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Whaaaaaaaaaaaaa Bob!!! :D:D:D
    Ik ga zo je album checken.
    Mijn 1e test was ook allang over de datum heen maar mooi wel positief :cool:. Wat leuk dat jullie het niemand vertelt hebben!
    Deze x bij ons was het de 1e paar weken geheimpje van m'n man en ik.
    Gewoon zoals het zou moeten gaan zeg maar....
    Nou ik ga fotootje checken :D.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Bob: de kruidvat is open... rennen jij!

Yaraah: Oh dat maakt t idd anders. Wat ongelofelijk stom dat ze dat tegen jullie gezegd hebben zeg.

Panter: hoe is t met jou streepje vandaag?

all: Ik ga om 10.00 even naar de huisarts met mijn mopje... ze drinkt echt heel slecht. Laat nu de complete ochtendfles staan...

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Yaraah, helaas welkom meis :(.

DA, oef wat heftig allemaal voor je zeg! Heel veel sterkte! Wat een vreselijke berichten :(.

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    DA, zit je meisje niet in een sprongetje aan je onderschrift te lezen?

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA hahaha ja ik loop straks richting apotheek...ml weet nog van niets..

@zonnestraal ja het is ook geen tuurstreepje het is wel duidelijk...ben nog niet gerust en ben echt echt overdonderd...zit helemaal te shaken
    Dit had ik echt niet verwacht...
    Ik heb zulke andere klachtjes al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik onbewust wist dat ik zwanger was want ik droom al 3 dagen over dezelfde 2 meisjes...heel raar :D

Ik ben wel voorzichtig met blij zijn ivm de voorgeschiedenis...zal pas echt blij zijn als ik de eerste wachtweken heb gehad...

Pfffffff....wat bizar dit....kan het niet beseffen dat het nu al raak is...op de eerste hebben we 5 jaar moeten wachten en dan dit...moet het heel even laten bezinken denk ik...

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, ik ben al 8wk zwanger en besef het nog steeds niet ;).
    Ik had het ook he-le-maal niet verwacht!
    Bij B.eau lang gewacht, nu de 1e cryo.
    Voel me ook heeeeeeel anders als bij B.eau. Toen hondsberoerd en nu helemaal niet, echt raar vinnik dat.
    Bobje, je bent zwangerrrrrrr van een dochtertje!! :D

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob ze zijn nog wel betrouwbaar hoor. Van harte!

Ik heb geen streepje meer....jammer!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter dikke knuffel:(

15. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Yaraah, welkom hier.
    Na alles wat jullie al meegemaakt hebben zit je echt niet te wachten op dit. En op nog een medische ingreep voor je manlief.

Mijn man heeft ook kanker gehad en is hiervoor bestraalt. Voor de bestraling werd gezegd dat invriezen sperma niet nodig was, dat het geen invloed zou hebben op zijn vruchtbaarheid.
    Twee jaar later werd azoospermie geconstateerd en ook bij een Tese is helaas niets gevonden.
    Ik kan nu nog kwaad worden om die foute uitspraak van de twee artsen/radiologen..
    Na de mislukte Tese hebben wij voor KID gekozen (in D'dorf) en zijn inmiddels blije ouders van een prachtige zoon. Als alles goed gaat wordt hij in juli zelfs grote broer.
    Heel veel sterkte bij de beslissingen, blijf vooral met elkaar praten.

@DA beterschap voor je meisje.

@ panter, zit je al op NOD of is het nog te vroeg? Ik blijf het zooo hopen.

@ Bob.. wow, wow, wow. Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal begrijpt. Mij gaat het net als zonnestraal, alles totaal anders als bij de eerste en sommige dagen vraag ik me af of ik wel zwanger ben. 5 december is eindelijk de echo, dan weten we meer.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    #1116 Juffie26, 22 nov 2013
    Laatst bewerkt: 22 nov 2013
    Bob: WHAAAAAAA dat meen je wat leuk zeg! Snel rennen jij naar de dichtbijzijnde apotheek!!!!!! Wat leuk. Als wij misschien ooit nog die cryo willen proberen die we nog hebben (het is er maar 1) dan willen we dat ook tegen niemand zeggen, en dan is het 'net alsof het echt gaat zoals het zou moeten' leuk voor jullie hoor!!!! Gefeliciteerd!!!

O ja je vroeg of we een thema hadden voor de verjaardag van I.sa nee we hebben geen thema i.sa is een groot lachebekje en vind alles leuk!

Da: Laat je even weten wat de dokter zei?

Emo: Ik ben zo vreselijk emo nu de 1e verjaardag dichterbij komt, ik jankt echt om alles. In de kraamweek heb ik geen traan gelaten ik was zoooo blij dat ik de hele dag met een ontzettend grote smile in bed lag. En nu.....pffff zo snel gegaan dit jaar met I.sa. Heb mezelf ten doel gesteld dat ik als I.sa 1 wordt alles wat er gebeurt is icsi ellende en na de bevalling ellende, achter me ga laten! Alles passeert nu weer even de revue, en voel me soms ook zo schuldig dat ik niet meer genoten heb, en dat ik na de bevalling, behalve de kraamweek niet zelf voor haar kon zorgen (borstabces en galblaas operatie) maar ik moet dit achter me laten. Nu het weer bijna december is komt alles nog eens even voorbij.....
    Komt wel goed even lekker janken lucht op
    Heb nog wat foto's in mijn album gezet :)

Alle nieuwe: Helaas welkom hier. Wij hebben een micro-tese en icsi in Dusseldorf gehad. Manlief ook geen zaad, waardoor zijn ze nooit achtergekomen, geen chromosomen afwijkingen, wel veel te hoog fsh. Manlief is vroeger geopereerd toen hij 12 was aan een niet ingedaalde teelbal, of dat de oorzaak is.....?!?!?!?? Geen idee dus. Bij de micro-tese in Mulheim is wonder boven wonder zaad gevonden. En vorig jaar December is onze dochter geboren.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: Ik ben je niet vergeten hoor, maar wilde niet in hetzelfde topic noemen waar ik in zit te 'klagen' vandaar.
    Lieve panter je lijf heeft bewezen dat het zwanger kan worden!!!!! Nu heb je de juiste meds en moet het gewoon een keer goed gaan, dat moet gewoon!!! Geef de moed nog niet op!
    Hele dikke digi knuffel

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie troost je ik heb dat bij elke verjaardag gehad.
    NU over iets meer als 1 maand word S 3 ook weer janken dan hihi

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lieve lieve panter, wat is mijn gevoel dubbel...
    Ik had jouw zo graag gezien met 2 streepjes!!
    Ik gun het je zo erg!!
    Het spijt me dat jij mij kan feliciteren en dat het niet andersom is...
    Ik snap dat dat lastig is, ik heb zoveel respect voor je...
    Was het maar andersom meid...
    Wanneer is je nod??
    Een dikke knuffel voor jou!!!

20. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @da, wat een hoop speelt er bij jullie zeg, met je vader en zus, sterkte! En je kunt hier altijd je hart uit storten natuurlijk!

@bob, spannend! Het is echt wel een dikke vette streep hoor.. Kan me niet voorstellen dat een volgende test negatief zou zijn,.. Plaatsvervangende stuiterigheid... Dat zou leuk zijn, een broertje of zusje voor jullie meisje!

@panter, balen hoor dat jij nog geen streepje hebt!

@yaraah, wat een verhaal! Heel veel succes, ook een kleine kans is een kans!

Verder gaat het hier goed, huis verkocht, die mensen hebben financiering bijna rond. Wij zijn aan het inpakken. Half dec verhuizen. En dan volgend jaar nog een keer naar het nieuwe huis wat gebouwd gaat worden. Vorige weer keuken en badkamer uitgezocht, word echt mooi!
    Gister nog een financiële meevaller van mijn oude werkgever, nacalculatie over 2012, 450 euro extra even op de rekening. Toch lekker zo voor de feestdagen!
    Enige minpuntje is dat ik vandaag weer diehardongesteld werd. Ik voel me belabberd en het is niet nuttig. Dus vandaag word een dagje met thee, kruik en chocolade op de bank!

Deel Deze Pagina