Bob wat super leuk en lief! Anders jullie kleine ukkie lekker bij jullie op de kamer! GENIET, GENIET, GENIET van dit heerlijke nieuws, tof hoor!
Yaraah, wat moet dat fijn voelen zeg! Goed dat je de confrontatie aan bent gegaan. Krijgen jullie nog een uitnodiging? Of staat de afspraak al? Bob, gefeliciteerd!!! Wij hebben vandaag de afspraak gekregen voor bij de geneticus. Over 2 weken. Fijn om dan even face to face informatie te krijgen. Verder een heftig dagje door een behandeling gehad. Ontzettend veel gepraat met manlief. Was erg goed.
Lotje: de afspraak staat al vast op 16 december. Dus ja nu gewoon afwachten tot dan. Ze hebben reeds alle afspraken vastgelegd. Op 16dec naar de uroloog. Op 30 dec bij de psychologe om KID te bespreken en op 30 jan opnieuw bij de gyn om alles te bespreken en ook de uitslag van onze bloedrijk betreffende de onderzoeken naar onze genetica
Willen jullie nog een keertje in mn album kijken, komt er nu weer een streepje? 11 dagen na pregnyl 5000...ben ik nu gek? Onderste dipstick is van vanmorgen.
Het is niet heel duidelijk... Kanmezelf nou ook niet echt een expert op streepjes turen noemen, maar het lijkt er wel op dat er in de onderste, als je heel goed kijkt wel een héél licht streepje te zien is!!! Ben benieuwd naar die van morgen!!
Yaraah, ook van mij welkom!! Jullie hebben inderdaad wel een behoorlijk verhaal zo... Bob, natuurlijk gefeliciteerd!! Wat super leuk zeg!!
Yaraah, wat fijn dat jullie die duidelijkheid in elk geval hebben. Over 3 weken in elk geval de eerste afspraak. Ik duim dat de genetische onderzoeken niets afwijkends opleveren. Panter je maakt het wel spannend zeg!
@panter, ik zie hem ook Hoor! Ik hoop het zo voor je! Hier helaas buikgriepje te pakken vrees ik en ook nog ongi. Blijf lekker onder de dekens vandaag...
Panter: ik lijk ook wat te zien bij de onderste heel licht maar ik zie wat, jeetje spannend hoor! Wanneer is je officiële testdatum, woensdag toch? Iedere dag even testen en showen!!
@vanochtend was m'n test iets lichter dus ik doe geen testen meer want ze maken me gek Hartstikke bedankt voor de felicitaties!! @panter wahaaaaaaaa ik zie ook een lichter streepje...er mankeert niets aan je ogen...pffffff wat is dit spannend...ik duim pantertje ik duim zo hard!! @elisa beterschap!!! @yahra fijn weer een stap in de richting!! @juffie hoe is het de kleine meid haar billetjes?? Helpt het smeren en poederen al iets? @DA en knapt jullie meisje alweer op? En drinkt ze alweer beter? Meiden ik ga film kijken we're the millers Fijne avond!! Liefs Bob
Bob: Billetjes gaan ietsje pietsje beter nog niet veel.....heb sudocrem en maizena gedaan, en vandaag ook met bepanthen begonnen (zonder maizena). Heb geen billendoekjes meer gebruikt, maar steeds haar billen met lauw warm water gewassen, en met een hydrofiel droog gedept, en extra vaak een droge luier aangetrokken. Ik voel de tand aankomen, hopelijk is dat kreng snel door, zodat mijn moppie weer mooie roze billetjes krijgt
thanks schatten!!! Morgen heb ik familiedag...moet heel vroeg op. En snel weg ook. Doe wel een test maar uplaoden kan pas savonds of in de namiddag.
Ik hoop het ook want het is zo zielig...hier hebben we 1 dag het heel heftig gehad, als ze gepoept of geplast had dan zette ze het echt op een krijsen en daarna zagen we iedere dag een beetje verbetering waren hier 4 open plekken waarvan 2 grote en 2 iets kleinere...heeft lang geduurd voordat het echt helemaal niet meer zichtbaar was... Op zulke momenten breekt je hart en is de machteloosheid verschrikkelijk... Sterkte en beterschap voor de kleine meid!! Hopelijk is d'r tand heel snel door!! En kunnen de billetjes weer helen...