Panter, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff . Juffie, hoest met de bips van I.sa?? Bobje, hoe voel je je????? HCG schommelt in het begin, zegt echt niks!
hai meiden, ff snel...tuurstreepje is lichter dan gisteren...tis echt een TUURstreepje nu. Jammerdebammer, ik heb mezelf weer gek gemaakt!
Oooo nee panter. Ik kwam speciaal kijken om te zien hoe het met je ging en dan zie ik dat je niet zo goed nieuws hebt. Probeer toch te genieten van familiedag.
@panter....zucht...maar het is nog geen woensdag...ik blijf duimen en hopen! Ondanks het tuurstreepje veel plezier vandaag!!
@zonnestraal ik ben met vlagen al een hele week misselijk, streep was een stuk donkerder weer vandaag... Heb nog 1 test maar die mag ik van ml niet meer doen... Vandaag is dochterlief ook in de ik ben alleen maar vervelend modus en ik ben echt dood moe en heel erg sago vandaag En zojuist gaat ml door z'n rug bij het klussen dus het gaat hier lekker hahahaha
Panter: Idd wat Bob zegt het is nog geen woensdag....ik blijf ook hopen en duimen!!! Bob: pfff echt een dag van 'ik wil de hele dag onder de dekens blijven dag' succes vandaag! Billetjes: JAAAAAAAA het tandje is door hopelijk zijn de zure luiers nu ook voorbij en worden haar billetjes weer mooi baby roze. Vannacht bepanthen erop gedaan heb het idee dat, dat nog het beste werkt hier, dus dat smeren we nu. Vanmorgen met haar bips in de groene badedas in badje gezet, toen bepanthen en bedje weer in. Zo zielig voor i.sa is echt bij haar poepgaatje dus dat brandt natuurlijk als ze plast of poept
hey meiden, iemand van jullie ervaring met alternatieve geneeswijzen voor azoöspermie, zoals homeopathie, ayurveda of acupunctuur?
yaraah: nee geen ervaring mee. All: Ei van mijn zusje zat er nog steeds. Ze zit nu op cd 26 en ei was 37mm. Ik vroeg al aan haar of t geen cyste was. Volgens de gyn niet....
@ yarah, met veel andere klachten volop goede ervaringen met zowel homeopathie als ook acupunctuur. Alleen de azoospermie van manlief reageerde er niet op. Verbaasd me ook niets, want als het gebied in zijn geval door de bestraling weefselbeschadiging gebeurt is dan kan dat niet teniet gedaan worden. Maar in andere gevallen zou het wellicht kunnen helpen! Succes in ieder geval. Panter, heb je al een nieuwe test? Ik duim voor een duidelijkere lijn, op die ene zag ik ook iets. Zelf had ik trouwens met dezelfde testen die jij gebruikt een dav voor NOD nog een omo witte test. Pas een dag na NOD verscheen een heeeeel dun lijntje. @ juffie, wat goed dat het tandje door is. Op naar genezende billen.
Ja, die sensitest testen doen het niet Ga straks naar kruidvat...just in case...maar zal ook wel negatief zijn hoor. Maar ik wil gewoon niet geloven dat het mislukt is met 2 mooie eicellen.
Panter, mijn duimen draaien nog steeds voor je! DA, wat een ei zeg! Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat.
Yaraah, ik heb er ook geen ervaring mee, maar heb me datzelfde weleens afgevraagd. Er zijn genoeg alternatieve genezers die theorieën hebben om iets op een andere manier te kunnen genezen. En deels geloof ik daar wel in. Maar zoals Iluna al zegt, denk ik ook dat als het door de bestraling is vernietigd, het niet weer kan worden gemaakt. Aan de andere kant heb ik de afgelopen dagen wel een verhaal van mensen gehoord die na teelbalkanker toch nog iets hebben gevonden met een tese. Ik wil je geen valse hoop geven. Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat denk ik de enige manier om erachter te komen of hij ergens nog een bruikbaar zaadje heeft, een tese is.
Nou ja zeg...heb ik mn ochtendplasje bewaard, net naar kv geweest. Met dezelfde plas waar sensitest compleet negatief is, heb ik met de kv 2v5 euro een héél licht lijntje. Maar tis meer een schaduw dan een echt streepje. Ik word er gek van...bij deze beloof ik plechtig bij een volgende ronde nooit meer voor nod te testen
Fotootje zodat we kunnen turen?? Raar toch dit...streep is een streep toch?? Ja ik test ook nooit meer voor nod dat zorgt alleen maar verwarring al geeft testen na nod ook verwarring hoor Nou ik wacht in spanning op donderdag...dat is na je nod testen
@DA jeetje wat een groot ei...echt wel heel bijzonder hoor zo groot heb ik het nog niet mee gemaakt maar de gyn zal het wel weten toch...