Heee wat een leuk welkom van jullie!!!! Probeer op rustig moment weer ff te typen en fotootje te plaatsen!
Loesie hij gaat in januari Normaal gezien wilde ik in Oktober starten maar denkelijk uitstellen tot jan/ feb. Ivm werk en stress van het huis wat nog gaat komen is niet echt goed denk ik. Liev welkom terug en ben erg benieuwd naar jullie ventjes!!
welkom terug Liev, alles goed met jouw mannen? @ kate *duim, duim, duim* @ ana, het voelde bij mij met 14 weken of zo als of er een vlinder in mijn buik aan het fladderen was.. heel zachtjes. @ zonnestraal, wow september is al snel! ik heb vandaag een test gedaan, 12 dagen na de iui - en heelaas was die witter dan wit. dus ik denk dat deze poging niet gelukt is.... ben nu ook even afwezig, wij weten nog niet of het hiermee voor ons ophoud of dat wij nog een mogelijkheid krijgen. liefs voor allemaal en fijne, zonnige dagen
@ Ook, bij ons zoonte was de 4e poging raak, dat was de eerste keer met lichte stimulatie. Vandaar dat wij nog maar 2 buisjes over hadden. Ik hoor komende week of er nog meer van deze donor beschikbaar is. Ik ben best verdrietig, maar aan de andere kant kunnen wij ons zooo gelukkig prijzen dat wij al éen kindje hebben. Dat alleen al vind ik een groot wonder. Onze kleine boef maakt ons zo gelukkig dat, al mocht het hiermee ophouden het ook wel goed komt. (alleen vandaag nog even niet..)
Iluna, och wat erg!! En je mag verdrietig zijn! Ook al heb je een prachtwonder. Wanneer hoor je of er nog buisjes zaad zijn van dezelfde donor?? Hele dikke knuffel.
Iluna hele dikke knuffel! Je mag idd verdrietig zijn ondanks dat je al en pracht ventje hebt! Hou je taai
Tja wat zal ik zeggen, merk relatief weinig, wel wat geborrel in mijn buik en wat pijntjes maar dat had ik ook voor de tp al wel. Borsten soms wat pijnlijk aan de zijkant. Soms denk ik dat het is gelukt en soms denk ik van niet.. Als ik mijn blog lees van de vorige keer herken ik het niet zo goed nu, maar toen had ik ook veel meer tijd om overal op te letten. Nu vergeet ik het soms gewoon..
KateK wat spannend!! iluna vind het zo erg. Hopelijk zijn er nog rietjes. Hier ongi geworden. 10 Oktober is pas de afspraak weer met de arts ivm dat ik geen vrij kreeg morgen.
Zonnestraal: in september voor een brusje wat leuk en weer spannend! Kate: spannend hoor! Wanneer mag je testen? Liev: welkom terug!!! Illuna: dikke knuffel voor jou meis! Ook al heb je al een wonder, het verdriet blijft hetzelfde. Ego vraag: voor mama's van kindjes met voorkeurshouding gehad hebben. Ons meisje heeft tot afgelopen mei fysio hiervoor gehad, dit is heel goed gegaan, haar hoofdje is heel mooi rond nu, dus geen helm nodig. Nu valt me op dat ze soms met haar hoofdje scheef ligt of zit. Ze kan ook prima haar hoofd recht houden (dus recht op haar romp) en soms zot er een klein knikje in. Herkennen jullie dit toevallig? Heb net de fysio gebeld en ze bellen me terug voor een afspraak. Maar was benieuwd of dat meer voorkomt na voorkeurshouding.
Hai meiden, @Iluna: wat balen meissie... @Kate: Spannend! @Zonnestraal: wat leuk dat jullie er weer voor gaan! @Videlsje: spannend jullie TESE vandaag, ik duim voor je! Hier nog een weekje werken en dan lekker vakantie. We hebben eind augustus weer een afspraak staan met Dr. S. Dus komende maand even niets. xx
Juffie, B.eau heeft een voorkeurshouding gehad. En nu is z'n hoofdje weer rond en houdt z'n hoofd recht. Zit geen knikje in. Videlsje, oh wat een spannende dag!!! Sterkte!! 1981, ff relaxen heel goed!!! Lekker genieten!!! Ja ik vind het heeeeeeeeeeeel spannend om weer te beginnen, ben ook een beetje bang voor m'n zwangerschap (had geen fijne). Maar misschien dat ik dit keer kan genieten??? Dat zou super zijn!! Iluna, denk aan je . Dikke knuffel.
Iluna rotnieuws heel veel sterkte Videlsje heeeeeel veeel succes vandaag Juffie sorry kan ik je niet mee helpen Zonnestraal spannend huhuh weet jy al hoe het er dan weer aan toe gaat allemaal? Sorry ben de rest kwijt......wy liggen lekker met zyn 3en binnen kan absoluut niet tegen de Nederlandse hitte hahaha dalyk boef uit bed halen en zwemmen pfffttt
Nou dames het duimen heeft niet geholpen Er is niets gevonden, echt ik heb er niet eens woorden voor een wondertje van ons echt samen is dus compleet uitgesloten. Maar ja wat nu? Want ik weet het allemaal niet meer hoor..
Heel veel sterkte meid Wat erg om te horen. Welk pad jullie nu moeten bewandelen is voor iedereen anders.