@panter ik geloof dat ik vaag iets zie op foto 1 op foto 2 zie ik niets... Nou ik ga nog lekker door met duimen Hahaha ik hoop dat warrigheid voortkomt omdat je prego bent Ik hoop het zo!!!!
Tis ook echt een tuur tuur tuurstreepje. maar irl beter te zien dan op foto. op foto zie je het eigenlijk niet. heb ook slechte camera op mn mobiel mss word ie wel iets duidelijker straks als test helemaal droog is...
Hi ladies, Gister bericht getypt en boem tel leeg alles weg @katek zwaai!! Hoe is het met J? @panter zit er bij jouw een action in de buurt? Ik heb namelijk daar de zw testen gekocht, zitten er 2 in 1 doosje voor 1,49 euro dan kun je je nog eens gek testen...ze hebben nu ook ovu testen zag ik... En zo niet dan wil ik ze best halen en opsturen naar je... @Hier op aandringen van ml gyn gebeld en afspraak gemaakt. Assistente wilde me eerder inplannen maar ik vind 16 dec nu even prima...ik had gehoopt dat ik nu minder angst zou hebben maar ik merk dat ik heel erg bang ben dus heb zelf de datum verschoven... Ze hadden het druk en er was niet heel veel plek meer...maar ik wil gewoon nog even geen getut aan m'n lijf...dan ben ik 7 weken en een beetje dan moeten ze toch wel al goed iets kunnen zien...pffffff...ik had zo gehoopt dat ik niet angstig zou zijn en dat ik me anders zou voelen maar helaas is dit niet zo.... Nou ja nu rustig afwachten tot het 16 dec is... Dat is het zo want ik heb het super druk... Ik ga nog even lekker wakker worden en dan is het alweer tijd om te gaan werken... Fijne dag meiden!! Liefs
Wahaaaa en ons meisje is vandaag 11 maandjes...wat vliegt de tijd... Echt heel bijzonder en omgevlogen Ze staat nu steeds vaker los en loopt nu steeds vaker aan 1 hand ben benieuwd wanneer ze haar eerste pasje los zet Pfffff emo momentje hoor... Hahaha Zo genoeg lastig gevallen hihihi Dikke knuf
Hier zit een action hoor...maar heb nu nog 4 sensitest testen en 1 kv. Vandaag weer hetzelfde tuurlijntje. Ik ga er maar van uit dat het een indroger is....13 dpo had er toch een echt duidelijk zichtbaar lijntje moeten staan. Overmorgen nog es een test doen en dan stoppen met de utro. Pas in januari weer verder ivm kerstsluiting zh. Mn ei valt dan ws weer net rond kerst...bah!
KateK, hoest met jou???? Bob, hier met 7w2d een echo een kleine frummel te zien met kloppend hartje. Ik moest eigenlijk ook met 6wk een echo, maar als je dan geen kloppend hartje ziet weet je nog niks eigenlijk. Wat naar dat je opnieuw angstig bent . Echt niet leuk meis . Ik was bij B.eau heeeeeeeeeeeeeel angstig, heeft m'n zwangerschap echt beïnvloedt. En nu ben ik zoveel minder angstig!! Nog steeds angstig, maar soms ook helemaal niet!! En je meisje alweer 11 maanden, woeiiiiiii!!!! Panter, wat een kutzooi .
@panter het is wel raar dat je dan steeds indrogers hebt toch? Ik vind het maar vreemd...bij 1 test kan ik me het voorstellen maar bij 3?? En bij 2 verschillende merken testen... Echt zo raar hoe jouw lijf in elkaar steekt...pffffff...echt zo balen meid!!! Het is zo klote dat je steeds gewikkeld bent in puzzels en raadsels, echt zo erg....mmmmm klote zooi!! Een dikke knuf voor jou!! Liefs xx
@panter En het bovenste berichtje is helemaal goed bedoeld hoor... Ik begrijp je frustratie zo goed...dus niet dat ik iets in twijfel trek of zo... Nou ja ik hoop dat je me begrijpt, soms komt iets rotter eruit dan dat ik bedoel en ik wil iets niet erger maken...
Ja ik denk een stukje zelfbescherming ofzo... Ik voel me zo anders deze zwangerschap en dat zorgt voor de onrust... Ik weet dat ieder zw anders is hoor maar mijn gevoel en verstand zitten niet op 1 lijn...ook omdat we deze uitslag niet hadden verwacht... Het is allemaal erg onwerkelijk en doordat ik me amper zwanger voel brengt dat me steeds van m'n stuk... Ik had dit zelf ook niet verwacht dat ik zo angstig zou zijn... Het gekke is wel dat ik al heel graag plannen maak en ook het gevoel heb dat het goed zit maar ik kan de angst niet uitschakelen... Mss is dit wel een zw symptoom hahaha Nog even wachten en dan zien we hopelijk ook een knipperende tuinboon al ben ik dan nog niet gerust want de ma was met 11+5 dus ik zal altijd wat voorzichtig blijven
Dag dames, Bob nog gefeliciteerd! Panter wat ongelooflijk shit weer zeg en dan die rottige feestdagen er dalijk nog tussen zeer vervelend. Ik heb gister een tp gehad maar loop nou eigenlijk al sinds gisteravond met zo een buikpijn. Echt van die behoorlijk zware menstruatiekrampen iemand ervaring mee? Ik word er zo verrekte onzeker van.
Bob, thanks meid. Ennuh, ik ben niet zo snel overstuur hoor Videlsje, ik had bij de icsi ook zulke krampen. Kan van utro komen, kan ook innesteling zijn. Ik bleek zwanger. Kortom, er gebeurd vanalles in je buik!! Laten we hopen dat het innesteling is.
@videlsje dank je Hopelijk nemen de krampen af en kun je gaan broeden!! Wanneer mag je testen?? @panter gelukkig want het was goed bedoeld Heb je nog getest of ben je aan het afbouwen met de utro?? @hier heerlijk vroeg thuis dus ik zit nu met een dekentje op de bank...de verwarming op m'n werk is kapot en ik heb het al ijskoud de hele dag maaaaar nu man morgen ga ik m'n skipak werken en oorwarmers...en ze komen waarschijnlijk pas volgende week om de verwarming te maken wahaaaaa.... Gelukkig hoef ik nog maar 1 dagje te werken...het is op mijn werk kouder dan buiten.... Nou lieve meiden dikke knuf Xxx
12 december mag ik testen, ik gebruik overigens geen utro ik gebruik zelfs helemaal niks.Dus de krampen liggen niet aan de medicijnen denk ik. Maar hoop wel dat het minder word want dit is niet goed voor mijn gemoedsrust
@panter hahahaha...ik heb ze zelf niet gébruikt maar na de verhalen kan ik me er iets bij voorstellen Rust in de poes @videlsje...spannend ik ga duimen meid!!! Op naar roze 12 dec!!