Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee heb nog 1 sensitest...geeft die morgen een streepje ook dan haal ik de cb.
    Maar ben zo bang dat dit een valse test is...

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter ik vind deze test geen indroger hoor...ik vond dit ook geen licht streepje, ik vind test vrij duidelijk dus ik ga ervan uit dat dit streepje er morgen ook nog staat hoor :D :D
    Hihihihi...wat een zelfvertrouwen mss moet ik dit zelf ook eens gaan toepassen :D
    En ik vind het knap, ik had al over dat andere stickje heen gepiest en morgenochtend was ik nieuwe testen gaan halen hahaha

Ik hoop dat het heel snel ochtend is meid, als iemand dik roze verdient dan ben jij het wel :D

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik hoop maar dat ie er morgen nog steeds staat...dan ga ik het geloven.

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    wauw panter zo spannend, ik duim voor je dat je morgen weer een streepje hebt en dan op naar die cb.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter :$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Lieverd dat is echt geen indroger en geen tuurstreepje, is echt een streep ik zie 'm gewoon goed WHAAAAAA :D
    Hoe cool is dat!! Ik zeg morgenvroeg bij drogist voor de deur liggen, digi pakken naar huis race en testen maar :D
    Dit moet gewoon zo zijn :D :D

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zit net nog eens de foto te bekijken van je test panter, komt mijn vriend 'wat ben je aan het doen?' Ik zeg ben nog even de foto aan het bekijken van een zwangerschapstest op zp, mijn vriend kijkt en zegt 'wat leuk weer een zwanger' :D zegt genoeg, hij keek heel vluchtig en had het meteen het tweede streepje gezien!
    Panter ik hoop het zo!!!!!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter het is al 9 minuten "morgen" :D

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie wij hebben echt een veertje :D
    We zijn naar CB geweest en ze weegt net 9kg en is 73cm lang :D
    Grappig dat zij zo flink was toen ze werd geboren en nu groeit ze prima via haar eigen lijntje maar ze zit wel onder het gemiddelde :D
    Als ze gaat lopen dan wordt het helemaal zoon sprietje hihih
    Deze dame prikte wel echt heel hardhandig dat vonden ml en ik beide en er is helemaal een rood/blauwe plek zichtbaar op haar beentjes dat hebben we nog niet eerder gehad, ze is gelukkig niet ziek geweest...
    Zie wel op tegen de volgende dan weten ze al meer wat er komt en dat is die bmr prik arm en been...pfffffff....krijg het er nu al warm van :D
    Hoe gaat het met jullie meisje loopt ze al? Of staat ze ook steeds vaker los?
    Hier heeft ze haar babywalker ontdekt en blijft heen en weer lopen met dat ding :D
    Soms staat ze los maar zodra ze het merkt gaat ze gauw zitten hihihi

Dikke knuf
    Xx

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter en en????

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nou hou ja vast!
    test van vandaag geeft na 15 minuten een tuurstreepje....het was gisteren dus een valse test. Tuurstreepje is niet eens roze.
    klotetesten!

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    He???? Nou ik ben echt flabbergasted:(:$
    Hoe is dit nou mogelijk...
    Zo raar....hoe kan het nou dat je zo vaak indrogers, valse testen hebt??
    Ohw Panter wat is dit rot...ik heb er geen woorden voor meid...
    Pfffffff....echt zo ongelofelijk dit....
    Sterkte meid en een dikke knuffel!!!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee dat meen je niet:$
    Wat ongeloof kl*te !!!!!
    Dikke knuffel!
    xxx

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    bezoekje gedaan aan kv...negatief hoor. Sensitest heeft iig een klant verloren.

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nou ja zeg! Idd pokke sensitest-testen. Echt kut hoor panter!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Verschrikkelijk!!!!
    Sterkte panter:(
    Dikke knuffel voor jou...wat is dit erg...
    Xx

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ach weer dooie mus. ben er al aan gewend. Voordeel is wel dat ik met de feestdagen mag zuipen.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat een kut testen die sensi testen!
    Had ze meteen gebeld :x dat ze die zooi maar eens nakijken dan!!!
    Wel zwaar klote weer!

18. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Panter :( een dikke knuffel voor jou.

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: hihi inderdaad jullie hebben nog echt een poppetje :) i.sa was heel klein (47cm) en licht (2920gr) bij haar geboorte denk dat ze nu alles weer ingehaald heeft :):D ze draagt ook al maat 86:$
    Maar het is zo een heerlijk Mupke, wat ben ik verliefd op haar en wordt nu steeds leuker naar mijn idee, heb jij dat ook? Ze loopt nog niet, ze staat inderdaad soms een sec of 5 los en als ze dat door krijgt dan laat ze zich weer op haar pamperkontje vallen :D ze is ook hier druk doende met oefenen voor de 4-daagse achter haar baby Walker, echt zo grappig om te zien. Ze 'loopt' dan wel vaak op haar teentjes, maar volgens de fysio doen veel zuigelingen dat in begin, ach komt goed! Ze is heeeeeel nieuwschierig en (nog) totaal niet eenkennig iedereen is haar beste vriend :D vooral in de supermarkt dan zwaait ze en lacht ze wat af naar iedereen hahaha kleine charmeur is het die van ons.
    Heeft jullie meisje al haar? I.sa heeft nog steeds heel weinig haar, en ik wil speldjes erin doen, maar dat gaat dus niet. Het groeit vooral achterop haar hoofd veel, en ik denk dat ze net als mij vroeger krullen krijgt :) ik wacht geduldig af (maar niet heus) tot er speldjes inkunnen.
    Bijna worden onze moppies 1 jaar :$ vind het niet te geloven hoe snel het is gegaan, ben wel erg emo nu haar eerste verjaardag zo dichtbij komt, kan janken alleen al om het idee :)

Nou goed weer lang verhaal zie ik :) ik kan blijven kletsen over i.sa. Vanmiddag heeft vriendlief vrij genomen van zijn werk, en ik ga lekker naar de kapper :) heerlijk even tijd voor mij :)
    Fijn weekend ladies :)

20. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Dames, ik zit een beetje met een vraag en hoop dat iemand kan helpen.

Toen jullie voor de tese gingen, welke onderzoeken waren toen vooraf noodzakelijk? (Wij hebben nu de semenanalyse, echo, fsh en lh en chromosomenonderzoeksresultaten. Die kan ik volgende week ophalen.)

Ik vraag me namelijk af of ze niet straks ook nog dna willen testen op taaislijmziekte. Dat zou na de intake namelijk dan weer zeker twee maanden wachttijd opleveren en dat zou wel vervelend zijn. Ook hebben we nog geen testosteronwaarde, maar dat is in een paar dagen onderzocht indien nodig. Hadden jullie ook onderzoek naar jullie beide voor taaislijmziekte?

Deel Deze Pagina