@Bob: optimistisch blijven meissie!! Duim ook voor jou. Superlief dat jullie allemaal meeleven . @swimming: volgende week zaterdag pas. Probeer niet teveel te focussen op zgn symptomen. Maar stiekem doe je dat toch. Irritant... @Andere meiden: wisten jullie voor de testdatum al zeker dat je zwanger was?
@ Bob, fijn dat je er weer boven op bent! Hopelijk krijgen jullie een prachtig kloppend hartje te zien op de volgende echo, dikke knuffel! @Swimming en Miss, ik duim voor jullie! @ All, dikke knuffel voor 1 ieder die er op dit moment 1 nodig is... Hier volop aan het duimen, dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt!!! Aanmelding voor cryo tp in december mag alleen als je vòòr 6 december ongesteld bent. Ben bang dat deze kans aan ons voorbij gaat en dat we aangewezen zijn op januari. Ik wil zòòòò graag nog een poging wagen in 2013.
Bob, gelukkig gaat het weer wat beter. Hier weinig nieuwtjes. Overmorgen naar de geneticus, verder een beetje spanning in huis. Hoop dat het snel weer weg trekt. En verder slaat de angst me soms goed om de oren. Hoe dichterbij de intake en tese komen, hoe banger ik wordt voor de uitslag. Hope, ik duim voor je dat je zsm ongesteld wordt!
Hallo dames ik breek even snel in Bob ook zwanger helemaal geweldig van harte gefeliciteerd Panter dikke knuffel voor jou Zonnestraal nog van harte met jullie dreumes ghehehe. All ons mannetje loopt.......2 weken na zyn eerste verjaardag ik ben een trotse mama dat geloven jullie wel eh!!!!!! Nu nog een andere vraag. Hoe zyn jullie allemaal verzekerd????? Ben weer myn jaarlykse belrondje aan het maken..en kwam bij Ohra uit. Nu hebben zij een mmmhhh.....hoe noem je dat? Overeenkomst met Uz gent. Alleen moet iemand daar wel toezegging voor geven zodat we alles vergoed krijgen. Ik ben bang dat als ik het indien ze het aan afblazen en wy alsnog alles zelf moeten betalen. Zoubdit zomaar kunnen??
@ bob jeetje meis wat vervelend dat je je zo voelt. Kan me jouw angsten wel goed voorstellen. Hopelijk gauw een mooie echo zodat je wat meer vertrouwen krijgt. Dikke knuffel voor jou ! @ meiden op de wachtbank. De duimen draaien !!! Op naar een posi test ! @ panter pffff het houdt maar niet op voor je he meis. Wanneer nou eindelijk eens wat meer geluk. Ik gun het je zo. Knuffel. @ lotje het is ook allemaal heel spannend en zenuwslopend omdat de uitslav zo belangrijk is.. ik vond de onwetendheid zo moeilijk omdat je voor jezelf nu niet in de toekomst kunt denken. Het is eng maar wel fijn om te weten waar je aan toe bent. Ik duim voor een goede uitslag meis. @ juna wat goeddddd . Hier ook 1 jaar en 2 weken. En inmiddels wilt hij alleen maar lopen. Zoo leuk hihi wij hebben zilveren kruis en die heeft ook een contract met uz gent. Ik moest ook vooraf een aanvraag doen voor ivf in het buitenland. Dat is goedgekeurd tot een bepaalde periode en dan mag je zonder overleg daar in behandeling. Na die termijn weer opnieuw aanvragen. Ik denk dat je alleen wordt afgewezen als je al heel beel behandelingen in NL hebt gehad ofzo. Kan me geen reden bedenken dat het niet zou mogen. verder heb ik geen ervaringen met ohra. @ ego boefje voelt zich weer beter. We geven sojamelk, hij krijgt medicatie en gaat naar een osteopaat en hij slaapt eindelijk weer de nachten door. Maagzuur is onder controle. Nu afwachten wanneer de kinderarts wil dat we gaan afbouwen met de meds. @ aan de mama's gebruiken jullie na 1 jaar nog steeds de kinderwagen of een buggy ? Hier een nieuwe buggy gekocht. De zapp extra. Heel fijn ding maar durf mijn bugaboo nog niet op te bergen. Hij wordt zo groooot... pfff
@bobje hier alles zn gangetje. Kan wel superslecht slapen. Op rug werkt niet, krijg t dan benauwd. Als ik op zij lig doet pijn want kleintje schopt graag snachts. Heb nu al lkkr weekend.ik werk dinsdag nog en vrijdag en dan heerlijk verlof! Wij blijven weer bij cz, aanvullend. Tot snel weer ik ga bankhangen na druk dagje school
Haaai meisjes!! Bob, knuffel meis. Kwalen zeggen echt niks over of je zwangerschap wel/niet goed zit. Ik heb zwangerschappen gehad met alle mogelijke kwalen, zwangerschappen zonder kwalen, zwangerschappen met veel vertrouwen,zwangerschappen met weinig vertrouwen. Bij mij gingen ze allemaal mis. En bij een ander gaan ze met dezelfde verschijnselen allemaal goed. Je kunt er eigenlijk niks van zeggen, jouw gevoelens kunnen ook gewoon angst zijn. Angst voor weer een MK/MA...angst omdat je nu wéét hoe het is om een kindje te hebben en je je vanaf de dag van positest gaat instellen op een nieuw leven. Angst om dat kwijt te raken. Lieve schat, ik duim voor een fantastische bevestiging van een goede zwangerschap bij je eerste echo. Hier gaat het goed. Ik heb even een paar dagen overal tegenaan getrapt en ben wel weer hersteld. Gek hoe dat steeds sneller gaat na elke miskraam of teleurstelling. Het is net alsof ik steeds sterker word. Ik raak ook niet meer in totale paniek als ik eraan denk dat er mss wel nooit een kindje komt. Die gedachte doet wel heel erg veel verdrietige gevoelens naar boven komen, maar de hyperventilerende paniek is er niet meer. Ik red het wel in het leven, ook zonder kinderen. En ik weet dat ik in staat ben heel veel te houden van een kindje die ik niet zelf gebaard heb. Dus zou ik een goede pleegmoeder kunnen zijn en daar mijn liefde en levenservaring goed in kunnen gebruiken. Voor nu gaan we in januari door, we gaan door tot het einde, tot mijn overgang. Met een beetje geluk kunnen we dus nog 7 jaar proberen. En wie weet lukt het nog eens een keer. En anders? Dan vind ik wel een goede manier om mijn leven waardevol te maken. Het komt, hoe dan ook, wel goed. Thanks voor jullie steun en lieve woorden. Love you girrrrllssss!!! <3
Vind t knap pantertje hoe goed je er allemaal mee omgaat. Je klinkt heel erg sterk meis. Knuff voor jouw En echt meis, ik denk nog steeds dat ook voor jouw een wondertje komt.ook al duurt t even
Panter wat een 'goed' bericht van jou! Wat ben jij super sterk! Daar zou ik nog wat van kunnen leren! Hele dikke knuffel voor jou!!!
Pffffff ik schiet gewoon helemaal vol van jouw stukje panter... Thanks voor je lieve woorden!!! Ik hoop het zo, ik hoop het zo voor jouw een panterbeebje!!! Op welke manier dan ook!!! @lieve andere meiden, super lief!! Ik streep de dagen af!! Morgen nog 11 dagen dus het schiet op... Maar man, man wat ben ik non stop lamlendig en misselijk de hele dag door, verschrikkelijk! Ik vind mezelf zoon zeikerd hahaha Eerst voel ik me niet zwanger en nu is het over de top! Ik kan niets eten of drinken of ik maak al aanstalten om over te geven... En vannacht ben ik eruit gegaan om wat vla te eten zo misselijk was ik...en nu weet ik niet meer wat van de griep komt of zw...pffffff...ik vind mezelf zo vermoeiend Die hormonen schieten echt van de bodem tot het dak en weer terug... Vrijdag bloedprikken voor m'n schildklier want die weet het met al die gierende hormonen volgens mij ook niet meer... Zo einde zeurbericht @juna en kipjes wahaaaa 2 wandelende stoere binkies!!! Super trots hartstikke logisch hahaha Wat gaaf meiden!!! @dames op de wachtbank het is zo tijd om te testen....al knikkende knieën?? Nou ik ga plat want de misselijkheid is weg als ik slaap Welterusten lieve ladies!!! Dikke knuff voor jullie allemaal en nogmaals superbedankt voor de lieve, mooie en inspirende woorden!!!
@miss32 ik heb echt nooit kwaaltjes gehad voor testdatum. En toen ik zwanger was ook niet echt. Nooit misselijk geweest enzo.voelde me kiplekker Enigste wat ik heb is dat mn borsten/tepels groter en donkerder zn geworden hihi en nu heb ik last van maagzuur slecht slapen af en toe rugpijn Maar ik dacht ook altijd , nou na 14 dagen kan ik testen, heb ik geen klachtjes dan zal t wel weer niet raak zn.maar bij alle drie de keren dat ik zwanger was had ik 0 klachten. Xx
Panter, wow meis....wat ben jij een sterke vrouw!!! Ik heb nog altijd echt goede hoop voor een kleine panter-beeb! Bob, ja ja meis.....daar zijn ze dan de klachten . Junaaaaaaaa, boefje loopt *trots*. Annaatje, hou je het een beetje vol? Miss, ik wist het wel aangezien ik het goed kon vergelijken met 7 mislukte iui's. Ik kreeg bij de icsi behandeling die wel lukte andere klachten, wel vage klachten. Moe! En steekjes in zij/rug, daar wist ik het aan omdat ik dat bij iui's niet had. Maar vaag dus. Hier een goede echo gehad . Frummel doet het goed .
@Zonnestraal: fijn dat je een goede echo hebt gehad! Heb nu wel al een paar dagen last van menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Maar het lijkt wel of ik elke maand weer iets anders voel. Ggggrrr.... @Panter: Heel mooi verwoord. Desondanks gun ik het jullie zo enorm dat jullie ooit een mooi wondertje mogen welkom heten. @de rest: als ik het goed begrijp zeggen eventuele symptomen dus meestal niets . Hmmm... dan moet ik toch echt nog een dikke week geduld hebben. Afleiding zoeken dan maar . @Bob: goedzo, daar zijn ze de symptomen!
Panter, heel mooi verwoord. Mijn duimen draaien op volle toeren door! Overigens voor iedereen wel. Mijn beste vriendin heeft me weer een beetje opgelapt. de angst is een beetje naar de achtergrond verdwenen. En verder ben ik vandaag in de modus om sinterklaas te ontduiken. Bah.
@miss geen, weinig of veel klachten zeggen helaas echt niets...helaas is het echt wachten tot die 2 streepjes en daarna kom je in de gekmakende fase waar ik me nu in bevind Dus helaas meid wachten tot he nod... Ik moet wel zeggen wacht echt met testen tot op of na je nod...dan weet je het "zeker" bij de zw van m'n dochter had voor nod witte test en dag later hele lichte streep.. De duimen draaien!! @zonnestraal WAHAAAAAA wat fijn!!! Foto in het album?? Heerlijk weer alles goed!!!! @anaatje nog een paar daagjes en dan met de voetjes omhoog heerlijk genieten van je verlof!! @iluna succes morgen meid!!! Gluren naar de beeb @hier net weer asperine ingenomen dan kom ik de dag door....en dat helpt tegen de misselijkheid... Ohw DA ik heb echt een nieuw hervonden respect voor jou...ik hoef dan niet over te geven maar ben wel 24/7 misselijk, vreselijk! @DA hoe is het met je zus en je vader?? Het is ineens stil vandaar... @hier ga ik gauw aan het werk want over 3uurtje mogen we weg vanwege storm en Sinterklaas Heerlijk!!! Lieve meiden maak er een fijne Sinterklaas van met heel veel lekkers Liefs Bob
Hahaha en ik wens je net een fijne Sinterklaas toe Tactische zet weer van mij Nou voor jouw hoop ik dat die man met mijter snel terug waait naar Spanje vandaag
Hai! Hier bloeduitslagen gekregen van het bloedprikken op cd 3. GEEN pcos!!! TSH 1.71 mu/l LH 2 U/L FSH 8 U/L Prolactine 173 mu/l Oestradiol 113 pmol/l Progesteron 1.2 nmol/l testosteron 1.0 nmol/l
@Panter, jouw stukje is echt heel stoer!! Krijg er traantjes in mijn ogen van. Heb nog niet zoveel teleurstellingen als jij gehad, maar toch heel herkenbaar..... @Bob, hoop dat je je snel beter voelt en laat de 11 dagen maar snel voorbij gaan. EGO: Helaas vandaag ook nog niet ongesteld, dus dit jaar zit er geen cryo tp voor ons meer in! Best wel een beetje verdrietig van.... Had gehoopt dat ik toch nog zwanger zou worden in 2013. Maar helaas weer een onvruchtbaar jaar voorbij!!:x