Bob, dankje, snel weg met die man. Hope, kon ik maar met je ruilen, tis mijn tweede dag weer en heb er niks aan. Wat een teleurstelling zeg. En stel het komt vannacht, kun je dan niet morgenochtend nog bellen?
Bob: Nog 10 dagen. Elke dag eentje minder. Misselijk is echt niet fijn he! Je kan bij je huisarts om Emesafene vragen, kan geen kwaad voor de baby en helpt jou bij de misselijkheid. Kwaaltjes voor de testdatum: Hier ook niet echt. Kwaal(tjes) kwamen bij mij met 6 weken zwangerschap pas goed opzetten (helaas) Zonnestraal: Super fijn dat je een goede echo gehad hebt! Zus en vader: Zus had een soort van vaag streepje op haar zwangerschapstest, maar bleek toch niks te zijn. Nu moet ze voor uitgangsecho komen, en gaan ze een proef IUI doen. Kijken hoe dit loopt, en anders IVF/ICSI. mijn vader heeft gister de 1e chemo gehad, hij heeft nergens last van. Kanker in zijn nek is operatief verwijderd. sinterklaas: hier vanavond niks.. met kant en klaar maaltijd op de bank. Mijn man heeft avonddienst, dus wij doen morgen sinterklaas. Panter: Dus toch niet? Ze weten geloof ik ook niet zo goed hoe of wat in t ziekenhuis... en nu? Hope2Bmama: oh balen man! normaal gesproken wil je niet ongesteld worden, nu zit je erop te wachten en komt t niet. Is altijd zo! Lotje: Heb je al een datum voor de tese? Denk dat ik hem gemist heb. Hier laatst weer ongesteld geweest, en normaal gesproken ga ik kapot van de pijn (alleen dag 2) dan kan ik echt niks dan zware pijnstilling slikken. Nu dus ineens nergens last van! hoop dat t zo blijft. *nieuwe foto's in mijn album*
@ Lotje, Echt balen idd, Tja konden we maar ruilen..... Er staat in de mail aanmelden voor cryo vòòr 6 december, dus ben bang van niet. Maar mocht ik het vannacht toch worden, zal ik zeker even een belletje eraan wagen. Je weet maar nooit, hè..... Nee heb je, ja kun je krijgen.
@panter Huh?? En nog eens huh?? Hoe kan dit nu weer?? Wel heel vreemd dit hoor... @DA ik wacht tot de echo 16 dec en als de misselijkheid dan nog zo erg is en de echo is goed dan ga ik langs de ha, thanks voor de tip!!! Voor nu zit ik het wel uit...nog maar 2 dagen werken volgende week en de rest ben ik vrij... @Zus...uhm ook zoon vage test...je hoort dat ineens zo vaak...echt vreemd! Hopelijk is de proef IUI gelijk raak!! @vader...fijn dat hij er nog geen last van heeft en dat hij zo snel ook is geopereerd! Nu hopen dat hij nog heeeeel lang meegaat... @ongi ik hoop voor je dat het zo blijft!! @fotootjes ga zo gluren @hope pfffff wat kut zeg!!! Ik had het de 8ste ook gewoon nog geprobeerd...wie niet waagt die niet wint en een brutaal méns heeft de halve wereld Ik duim voor je meid!!! Hahaha en het is inderdaad wat DA zegt de omgekeerde wereld Liefs Bob
@all f vraag.ik heb dit 2, 5 week geleden ook weleens gehad en daarvoor ook weleens een keer Na t plassen bij t afvegeb zat dr weer op wc papier wat froen slijm.mn man zag t ook Wat kan dit zn? Ik heb wel meer urineverlies en wat witte afscheiding maar af en toe dus groen slijn drbij
@ annaatje misschien een vaginale infectie ? Ik zou even langs de huisarts gaan. @ da Heftig meis. Heel veel sterkte voor je papa toegewenst. ga ook zo even naar je fotos gluren. @hope balen zeg ! Ik zou ook gewoon bellen als je ongi bent hoor. Gewoon proberen. En niets zeggen over de 6e @ panter wat heb je dat weer mooi gezegd en wat ben jij sterk ! @ fijne avond meiden !
@all ik was vannacht om half 1 klaarwakker Had zon pijn onderin.mannetje mn rug gemasseerd Was al ingedaald maar maybe nu helemaal? Pff wist niet dat dit zon pijn kon doen Ik moet gelukkig straks naar verloskundige Ik heb zelf ook t gevoel dat ik eerder ga bevallen Xx
Hope, nog niks te zien? Annaatje, gelukkig naar de vk, ik hoop dat je het kleintje nog even bij je houdt.
@ All, nog niks te zien helaas (nooit gedacht dat IK dat zou zeggen) Denk dat ik toch nog maar een belletje waag, als het zover is. Gisteren bij schoonouders geweest ivm sinterklaas, geen cadeaus, gewoon even 'gezellig' bij elkaar. Pfffff zat tegen over schoonzus met dikke buik. Ik kan het gewoon niet aanzien!!! Met de kerst zorgen dat ik niet tegen over haar zit. Bah had zo gehoopt met de kerst zwanger te zijn of in ieder geval op het wachtbankje..... Blehg! Op naar 2014 vol verrassingen en leuke dingen!!! @ Annaatje, groen slijm zegt ws infectie, dus even naar ha @ DA, sterkte met je vader! @ Panter, super dat je geen PCOS hebt! Verder moet ik nog even bijlezen
Hope, ik had het zo gehoopt. Nee he, wat vervelend! Ik heb daarom het sinterklaasavondje afgezegd, geen zin daarin. Schoonzus moet nog 1 maand. Ook totaal geen zin in dat blije gekwetter. Dat is het voordeel van je ouders inlichten... ze deden niet moeilijk dat we er niet zouden zijn en wij gaan dus vanavond alleen met mijn ouders gezellig eten en sinterklaas vieren. Gisteren met zijn tweetjes toch nog een beetje een gezellige avond gehad. Hoe heerlijk kan het zijn om eens níet aan andermans behoeften te denken maar aan de onze. Zometeen naar de geneticus.
@ Lotje, Succes bij de geneticus! Bij ons is ook iedereen op de hoogte, maar het begrip is vaak ver te zoeken. Schoonfamilie is nogal gevoelloos en praat het liefst alleen maar over leuke dingen. Maar ja helaas is het leven niet alleen maar LEUK! Schoonmoeder kan bv niet begrijpen dat ik niet heel vrolijk kon reageren op zwangerschap van schoonzus. Zij ziet dat los van elkaar, maar volgens is dit behoorlijk met elkaar verweven. Laten we het er op houden, dat we totaal niet op dezelfde golflengte zitten. Heb eigenlijk helemaal geen zin in kerst en gezellig doen. Voel me ook niet gezellig!
Ga zo f naar huisarts ivm groene slijm Verder kon ze voelen dat kindje verder aan t indalen is vandaar die pijn snachts Volgende week krijg ik groeiecho Wel benieuwd naar! Vraag me af hoe huisarts t zo kan zien ivm groene slijm Heb t heel soms maar heb geen jeuk onderin Mn bloeddruk was goed maar wel stuk hoger dan vorige keren. Normaal rond de 118 nu 153 Heb veel stress bij me op dit moment Xx
Net terug. Kreeg stukje eendebek in me Was alweer f geleden. Moest gelijk denken aan de iui behandelingen. Ze zag een normale afscheiding die hoort bij een zwangerschap.moet t groenverlies wel f in de gaten houden. Heb dr ook zitten huilen.echt alles kwam dr uit van de laatste jaren medische molen. Ik heb soms t idee dat ik bij niemand mn verhaal kwijt kan alleen bij jullie lieve meiden. Nu ben ik zwanger en ik heb gewoon al die maanden er niet van genoten... Xx
@begrip opbrengen voor bepaalde situaties is ook heel moeilijk, als je het zelf niet mee maakt dan weet je ook bijna niet wat het is...wij hebben zelfs met een vriendenstel gebroken doorde talloze gevoelloze opmerkingen... Je kweekt een dikke huid maar het blijft lastig om mee om te gaan... Ook de struisvogelpolitiek klinkt erg bekend...wij hebben het bespreekbaar gemaakt en onze vrienden en familie hield daar goed rekening mee... Ik ging op eigen tempo op baby bezoek, en bij weer een blijde vriendin die zwanger was dan belde ze eerst ml en die vertelde het voorzichtig aan mij...en 9 van de 10x was ik dan ook oprecht blij... Sterkte meiden!!! @annaatje gelukkig wordt er even naar gekeken want groen slijm is nooit goed hoor daar beneden tenzij je naar de sexshop bent geweest en daar iets hebt gekocht Het gaat opschieten hoor...heerlijk bijna verlof!! @hier Sinterklaas gevierd op m'n werk met de collegaatjes en hun kindjes...super leuk...ze kreeg fisher price sleutels met geluid en licht Ben nu gelukkig met vlagen misselijk en niet de hele dag... Merk wel dat de misselijkheid erger wordt naarmate ik vermoeider wordt... Mijn zus is in maart uitgerekend en ze heeft zwangerschapssuiker...speciaal dieet en spuiten echt sneu want haar eerste zw is ook niet vlot verlopen ik ga wel 20 dec mee om naarmate kleine nichtje te gluren op de echo Kijk daar echt naar uit Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?? Iemand nog heel veel last gehad van de storm gister? Ik woon in omgeving R'dam maar hier gelukkig geen gekke dingen... @hope gewoon bellen zodra je op rood gaat...je hebt gewoon last van datum blindheid Ik duim voor een snelle rode vlag!!! Lieve meisjes fijn weekend!!!
@annaatje dat klinkt bekend hier heb ik mijn hele kraamweek heel veel gehuild en wij hadden gelukkig een topper van een kraamverzorgende, zij heeft mij wel echt geholpen... De mmm is zo zwaar en als je erin zit wapen je je steeds meer en ga je er helemaal in op...pas nu komt langzaam dat besef... Nu onze tut 1 jaar wordt krijg ik weer af en toe flashbacks, hartkloppingen...die littekens gaan nooit helemaal weg... Gelukkig was het beneden allemaal goed... De laatste weken van je zw zijn ook extra emotioneel...lekker laten gaan die tranen... Dikke knuffel voor jou lekker zwanger hormonen bolletje
Ohw ja nog 1 dingetje moet ik even kwijt daarna hou ik op met stalken Ik bel vandaag met MvM dat ik me na 16 dec na een goede echo wil aanmelden daar deed die vrouw moeilijk over... Ik kon nu toch ook beginnen en anders had ik pas na de 16e moeten bellen... Nou ja echt een rare reactie... Ik mijn voorgeschiedenis uitgelegd en mijn angst zegt ze ja maar met een posi test en kwaaltjes kun je ervan uitgaan dat het goedzit hoor...dus ik zei nou met mijn ma had ik alle kwaaltjes maar toch een dood kindje in m'n buik... Ja dat waren uitzonderingen...echt heel gevoelloos was ze en heel erg dwangmatig. Heb nu mijn hele aanmelding teruggetrokken... Toen ik dat zei, reageerde ze tja hormonen doen gekke dingen met mensen Echt wat een Trut met hoofdletter T was dit...echt zo ongevoelig... Heb dit nog nooit meegemaakt bij MvM... Nou ja nu maar even wachten tot de 16e... Sorry moest dit nog even kwijt vond dit zo raar...
Ja onze ijzeren partytent, met op elke hoek een stapel stoeptegels is ietsiepietsie verschoven... Bekijk bijlage 364475
Bob: Jeetje wat een gevoelloos mens zeg! Begrip opbrengen: Tja van sommige kreeg ik wel begrip en van andere niet. Ook mensen die heel dicht bij me staan konden hele botte opmerkingen maken. Erg jammer....
Hahahaha ja.. t is hier er flink opgegaan gister joh. Gaan wel even kijken of we vie de verzekering een nieuwe kunnen krijgen.