Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry ook dat ik niet zoveel reageer op anderen op dit moment!
    Fijn weekend , ik kruip lkr in mn holletje

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Sommige mensen snappen niet hoe wij ons voelen en hoe ze moeten reageren. Zo jammer soms. En idd zelf van mensen die dichtbij je staan.:(

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    … Op verzoek verwijderd…

Het is een beetje behoorlijk offtopic, maar ik moest het even ergens kwijt.
    In elk geval helpt het me een beetje relativeren. Hoe erg het ook is met onze dubbele gezondheidsproblemen en struggles hiermee, dit is echt de ergste nachtmerrie waar je als persoon en gezin in kan belanden volgens mij.

De laatste maanden denk ik wel vaker 'als we samen maar zo gezond mogelijk de 60 halen, dan ben ik al tevreden'. Al dat gezeur van die oudjes, ik ben er helemaal klaar mee.

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Waarderen wat we wel hebben maakt ons gelukkiger dan kijken naar wat we niet hebben. Ook al is dat vaak heel moeilijk. Over een paar weken moet ik mezelf hier vast weer aan herinneren.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lotje heftig zeg je hoort niks anders

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    One, tis echt schering en inslag inderdaad. Het moeilijke vind ik gewoon dat het niet te accepteren of te begrijpen valt van zulke jonge mensen. En al helemaal als ze ook nog eens gewoon gezond leven. Het is ook gewoon dat je in zijn geval niet eens meer de kans krijgt om de strijd aan te gaan.

Ik ben trouwens ook weer aan de twijfel over Jette. Ik lees zoveel goede dingen over de arts. Hadden jullie toen bij de intake alleen de afspraak met de prof of ook al meer dingen?

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Annaatje, knuffel van mij. Het is ook niet niks allemaal. Gelukkig is er niets vreemds aan de hand in elk geval.

Bob, dat vind ik echt te triest voor woorden, zeker bij mvm. Ik zou er een klacht over indienen. Dat kan toch niet?!

Hope, wat vervelend en ook wel een tikje egoistisch van je sm. Een lekker staaltje onbegrip inderdaad waar je niet op zit te wachten. Spreek anders met je man af dat als jullie er klaar mee zijn, je naar huis kan gaan?

DA, hoe is het nu met je vader?

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Afspraak met prof en alle papieren wat ik had van de uitslagen van vorig zh.
    Hij is echt goed hoor!

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lotje, jeetje wat een zwaar verdrietig nieuws :(.

Annaatje, meis, tis nu ook zwaar! Pak zoveel mogelijk je rust, ook smiddags. Desnoods ziek melden...
    Hele dikke knuffel.

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    One, dankjewel. We zitten nog steeds in tweestrijd. Ik heb zoveel goede onderzoeken van hem gelezen. Dat heeft Gent minder. Maar zij hebben dan weer andere voordelen.

Is er iemand die wat meer kan vertellen over de aanvraag bij PNO van goedkeuring en de financiële afhandeling?

Zonnestraal, het is ook heftig. Ik vind het ook zo erg om het verdriet bij mij broertje te zien. Maar dit is wel het leven en ook ik kan hem niet altijd beschermen voor al het 'kwade' op zijn pad. Wat je het liefst natuurlijk wel zou willen.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen,

Hier staat de kerstversiering :D En de toet van kleine tut was onbetaalbaar vanochtend en ze blijft er tot nu toe keurig vanaf :D

@annaatje lekker in je holletje kruipen :D
    Laatste weken zijn zwaar!! Vanaf de laatste 4 heb je wel meldplicht :D

@Lotje verschrikkelijk...geen woorden voor!!

@kleine tut doet 2 passen los zetten :D
    Ze loopt zelf los tussen de bank en tafel die we iets verder hebben gezet en 2 passen doet ze nu los...opa en oma waten gister ook super trots :D
    En ze kan zo lekker dansen, er staat hier iedere dag muziek aan, ml en ik kunnen beide niet zonder en we houden er ook van om gek te dansen en dat neemt ze nu over hahaha echt zo grappig om te zien :D

Wij gaan zo lekker bij vrienden borrelen, eten en lekker kletsen en de kindjes lekker spelen super veel zin in als de misselijkheid ook wegzakt dan helemaal :D
    Nog 8 dagen en dan gluren...pfffff als ik er aan denk krijg ik de kriebels...

Meiden fijne zondag!!!

Liefs Bob xx

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks meiden
    Zit heel weekend al thuis.mn mannetje heeft buikgriep.gelukkig steekt die mij nog niet aan..

Ik heb as donderdag groeiecho
    Hebben jullie dit ook gehad?
    Vind wel spannend

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1333 annaatje, 8 dec 2013
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
    Ik heb nieuwe buikfoto
    Ben nu 14 kilo aangekomen
    Tjaaa die schuimpjes chocoladeletters zn ook zoooo lekker hihi
    Vond wel grappig.iedere keer als ik stuk chocoladeletter pakte voelde ik mn kleintje. Die smult dr ook van

14. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Hey dames,

Ik heb zojuist ruim een half uur met PNO aan de lijn gehangen. Na een paar keer in de wacht gezet te zijn kwam het antwoord dat tese, ivf 1, 2, 3 en 4 100% van het NL tarief wordt vergoed in België.
    Iemand hier ervaringsdeskundige hiermee?
    In de voorwaarden staat toch echt het volgende bij geplande zorg in het buitenland:
    'Vergoeding tot maximaal tweemaal het in Nederland geldende wettelijke of marktconforme tarief (inclusief de vergoeding uit de basisverzekering)'

15. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Wat een raar verhaal Lotje.

Ik ben ook net overgestapt naar PNO 😮.

16. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    dag allemaal, sorry voor de late terugmelding. We waren nogal druk met de tweede verjaardag van onze groote jongen - het was een super leuke, drukke dag.

En de echo was helemaal goed, ons ukkie is al 2 cm en het hartje konden wij duidelijk zien kloppen. We zijn heel blij, al blijven de echo's gezien de geschiedenis met ons bandietje wel een beetje beladen...

@ Lotje, ik kan niet meer nalezen wat er gebeurd is, wil je alleen heel veel sterkte wensen.

@ zorgverzekering, umc is ook een goede keuze en behoorlijk voordelig!

@ anna, wat grappig dat de kleine meegeniet van de chocolade. voel je je weer beter of heb je nog last van je buik?

@ bob, wat gaat jullie meisje snel! onze boef liep pas met 17 mnd los. nog een paar daagjes tot de echo, hou je het nog vol? je klinkt weer wat opgewekter, is dat ook zo? ;)

@ ook, heb je al een datum?

@ zonnestraal, hoe voel jij je? nog goed hopelijk?

mijn misselijkheid wordt langzaam ietsje minder. ben er blij om, want ondanks dat ik niet echt hoefte te spugen was het flink vervelend.
    Kan me niet voorstellen hoe het voor jou geweest moet zijn, DA... en hoe je het volgehouden hebt.

@ hope, ik duim voor 2014!

@ dames op de wachtbank *duim*

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Even een ego bericht sorry, sorry, sorry,
    Hier moe, moe, moe, moe.....isa slaapt overdag perfect maar vanaf dat ze naar bed gaat om 19:00uur drama, huilen, krijsen, gillen. Kortom de altijd gezellig 11 maanden sprong is aanbeland hoor pffff we nemen ze dan maar bij ons in bed (ja ik weet dat het opvoedkundig niet verantwoord is) maar dat is de enige plek waar ze rustig wordt en in slaap valt, dan leggen we haar terug in haar eigen bed als een van ons wakker wordt. Tanden komen in rap tempo allemaal door en tot overmaat van ramp zag ik dat er een stukje van het glazuur van haar tandje af is, weet iemand of dit kwaad kan? Komt door knarsen denk ik....
    Verder doet ze het prima, staat af en toe los en brabbelt ons de oren van het hoofd.
    1e verjaardag komt dichterbij en ik ben zo'n emo doos op dit moment, wordt gewoon gek van mezelf.
    Nou ik ga dit klaagbericht sluiten en frietjes bakken, manlief eet niet thuis en ik heb zin in vette hap.

18. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ juffie, erg he die sprongetjes. en dan nog tanden erbij is ook heftig. hou vol, ook deze gaat voorbij en dan zien de nachten hopelijk weer rustiger uit!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Iluna: per dag leven, en kijken hoe het gaat. Kleine beetjes eten en zo lang mogelijk proberen binnen te houden. Als t niet meer ging, naar het ziekenhuis voor opname. Je kunt niet anders, want stoppen kun je t niet. Wat wel een beetje hielp was t accepteren dat het nu eenmaal zo was. Je kan de ha vragen voor emesafene of primperan voor de misselijkheid, dit kan geen kwaad voor de kleine.

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Tja wat zal ik zeggen. Ik voel me zo kut. Net roze bij afvegen.:(:(:(

Deel Deze Pagina