Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @swimming bruin/roze is oud bloed...dus volgens mij kan het alle kanten nog op...ik wil je geen valse hoop geven maar volgens mij kun je straks gewoon nog posi testen...
    Genoeg voorbeelden hier...
    Ik blijf gewoon stug doorduimen!!

@videlsje bah nee helemaal Kut!! Met een hoofdletter! :(:(
    Niet leuk meid, dikke knuffel voor jou!!!
    En indd net wat swimming zegt 2014 nog heel veel kansen dus ik zeg 2014 heel veel roze hier!!!

@swimming wahaaaa spannend!!! Februari goede maand (ben ik jarig :D)
    Wat een goed bericht!!!

@dankje lieve meiden voor het meeleven...doet me goed!!!

Hier aan het werk maar vraag niet hoe, heb hoofdpijn, geen zin en ben doodmoe en zit mezelf echt in de weg :D
    Er is echt nog amper wat uit m'n handen gekomen :D
    Zoooo slecht hahaha...
    Einde jaars dipdag denk ik :D
    Ahhhhh en ik heb een puist op m'n voorhoofd het lijkt wel een tweede gezicht en die doet PIJN!!!
    Hahahaha ik heb echt geen idee wat jullie met deze info moeten maar mijn collega moet er al de hele dag om lachen :D
    Leedvermaak is altijd het beste hihihi

En wat weinig kerstbomen hier :D
    Nou ja gelukkig heb ik een kerstboom die eruit ziet als een schiettent dus dan is tie ook een beetje versierd voor jullie :D

Nou ik ga weer wat proberen te doen....zucht...
    Anders blijf ik jullie vervelen met mijn rare verhalen en uitspraken :D

Liefs en een zwaaitje

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @hope huh?? Nog steeds niets dat is vreemd toch...ik had nu gewoon gebeld...

@miss ik hoop dat je je kunt inhouden tot zaterdag :D
    Ik duim heeeeel hard!!!

Zo nu heb ik wel op iedereen volgens mij gereageerd :D

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @videlsje he bah! Dikke knuff meis. Hoeveelste poging was dit

@lotje gent is goede keus! Je krijgt ook gelijk uitslag vd tese. Welke prof.heb je.dr gerris toevallig. Aardige man.wel recht door zee maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.

@bobje zwaai zwaai moest lachuh om je puistje hahaha

Hier ook geen kerstboom dit jaar.
    Ik heb net t programma ik word moeder zitten kijken
    En ik kan zo boos worden om mensen die zeggen bij t 5 de kind: jah t was niet gepland.. en ook de manier waarop ze t zeggen.wij doen dr echt alles voor!!

Ik ben benieuwd hoe t met girl is.. iemand nog iets gehoord van haar.

@kipes hoe is t met jouw.

Hier alles zn gangetje verder. Kreeg alleen vandaag zon stomme opmerking te horen van een collega.
    Zegt ze tegen me waar iedereen bij stond: goh zoo hejjj jij houd echt veel vocht vast in je gezicht.
    En dat ik snel dik werd nu. Inplaats dat ze zegt tegen me: goh mooie buik ofzo haha. Maar gelukkig nog 1 dag werken en dan zeg ik toedeledokie werk!!

4. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Thx!!! Kan al het duimen gebruiken nu!!!! :)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Tis nog niet doorgebroken.

@videlsje dikke knuf meid

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Swimming ik duim nog!!
    Videlsje wat sh*t.

Hier ongi dus we kunnen beginnen

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hope2bmama: Nog steeds niks? Wat raar. Ik zou ook al gebeld hebben denk ik.

Mis32: Spannend, dat je zo lang kan wachten met testen. Haha, heb dat ook vaak gezegd, ''en nu ga ik 2 dagen overtijd pas testen'' Om vervolgens alsnog 1 dag voor NOD te testen haha.

Bob: Niet leuk! Gelukkig is het ook gezellig! Leuke en minder leuke herinneringen ophalen. Super dat je zo'n familie hebt!

Videlsje: Oh das echt balen man! Idd maar flink aan de zuup met oud en nieuw!

Lotje: Oh fijn dat er een datum is, zo heb je iets om naartoe te leven (vond ik altijd) En ook fijn dat er nu een keuze is wat het word. Beetje meer rust zo?

Bob: Hahaha ik moet toch een beetje lachen om je stukje, Klagen met :D hahahahaha..

Annaatje: Idd niet leuk zo'n opmerking. Misschien de volgende keer meteen een opmerking terug maken in de trant van ''tja bij mij is t idd vocht... en bij jou?''

OOK: Oh jij gaat starten.. spannend weer of niet?

Kerst(boom): Hier wel altijd de boom gezet, ben echt een kerstmens. Wel 4 jaar lang verdrietig het jaar uitgegaan, weer een jaar afgesloten zonder kindje, ik had echt een hekel aan nieuwjaar gekregen en sloeg het t' liefst over. Nu gaan we voor het eerst nieuwjaar in met een vervulde wens, ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden, want heb er nog steeds een soort van rot gevoel bij. Hopelijk veranderd dit nu. Hoop dat ik het droog kan houden, ik hou er niet zo van als andere mij zien huilen, en aangezien we bij mijn ouders zijn.

All: Hier wel oke, Krijg van verschillende mensen ''dingetjes'' te horen die ik niet door mag vertellen. Allemaal mensen die dicht bij me staan. T overspoelt me een beetje, want moet zo op mijn woorden gaan letten bij iedereen. Ik weet dalijk niet meer wie wat wel weet en wie niet. Dus even geen ''geheimpjes'' meer voor mij hoor!

Verder alles z'n gangetje, ben super moe continue, maar kan de link niet leggen waardoor het zou komen. Als ik op bed ga liggen slaap ik, en volgens mij als niemand mij wekt slaap ik de dag door :)

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @swimming voorzichtig een testje wagen??

@miss spannend!!! Wanneer ga je testen??

@Ook yes starten!! Wel spannend zeker :D

@DA ik had ook na 6 maanden een hele erge dip, ik denk dat de hormonen, gemixt met babyvreugde en de adrenaline dan zijn uitgewerkt, ik ben extra vitamines gaan slikken en langzaamaan klom ik weer terug...en anders echt bloedprikken...
    Hahaha ja leedvermaak is altijd het beste, ik heb hele leuke collega's en gister heeft mijn collega mijn puist de hele dag Anton genoemd :D
    Hij is niet zo groot maar hij zit gewoon echt op het midden van m'n voorhoofd en hij valt daardoor erg op :D
    We hebben buikpijn gehad van het lachen...dus ik moest er zelf ook heel hard om lachen hihihi ze moeten eens weten waardoor het komt :D

Ohw nog 5 dagen en dan de echo, ik zou wel hard willen wegrennen zo bang ben ik...
    Maar ja wel duidelijkheid...

Nou meiden ik ga weer proberen te slapen ons dametje kwam voor een nachtflesje (normaal slaapt ze door) het is toch een hoop wat er gebeurd in zoon klein lijfje...

Nou ik zag dat kipjes ook wakker was:p:D

Welterusten ladies en een dikke knuffel
    Xxx

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oh zal vanavond eens even bij de kruidvat wat vitamientjes meenemen dan. Hopelijk helpt t. Heb gewoon nergens puf voor.

Ja leedvermaak whahahahahaha. Daardoor ging ik mee met mijn man toen hij een tattoo liet zetten, puur voor t leedvermaak. Hij vertrok geen spier (jammer genoeg)

10. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    @all: heb de afgelopen tijd vooral meegelezen, maar niet geschreven.
    Sterkte voor iedereen die een zware tegenvaller had, iedereen op het wachtbankje en iedereen met zwangerschapskwaaltjes.

@ego: Vandaag bij het amc geweest. Semenanalyse opnieuw 0, maar iets anders hadden we deze derde keer ook niet verwacht.
    Uitslag chromosomenonderzoek wees geen rare dingen uit.
    Testosteron was met 8,6 te laag.

Dus nu weer bloed moeten laten prikken om testosteron opnieuw te bepalen. En nog een 4de semenanalyse, 2de in het amc, voor de zekerheid. Zou de kans dat het na een tese een stuk lager is flink vergroten. Met alle gevolgen van dien.

Iemand hier ervaring met laag testosteron, wat later toch hoger bleek te zijn? Manieren om dat te verbeteren? Ervaring na tese?

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier enorm veel rood. En het erg is ook nog dat het lab dicht is dus we mogen pas in januari weet beginnen. rot zooi dus

Mag wel clomid gebruiken om me cyclus kort te houden. Maandje rust misschien ook niet verkeerd.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @swimming NEE!!! Ach wat is dit een klote bericht ik had nog wel goede hoop...wat een klote nieuws!!! Sterkte meissie!!!
    Dikke knuffel voor jou!!!

@spookje waarom nog een 4e x...tellen de uitslagen uit ander zh dan niet mee?? Lijkt me niet echt prettig om steeds weer die deksel op je neus te krijgen...
    Sterkte meid, en volgens mij is juffie een expert in middeltjes uit m'n hoofd heeft haar man iedere dag verse jus d'orange gedronken maanden lang gedronken...
    Maar dat kan juffie beter zelf vertellen :D

Fijne avond meiden
    Xx

13. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Tja, dat gaf ik ook aan, hoe groot is de kans dat als het 3 x 0 is, dat dat een vierde keer anders zou zijn? Maar het volume van de semenanalyse was niet zo groot en vriendlief gaf aan dat 'ie na z'n donatie toen naderhand nog wat, eh, nalekte, zeg maar en omdat er toch gewacht moet worden op de nieuwe testosteron-uitslag, wat twee weken duurt, wilde de uroloog toch nog een keer kijken als echt alles opgevangen was.
    Dus we wachten weer af.

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    OK....nou van 3x 0 ga je niet ineens naar gezonde aantallen lijkt mij met of zonder nalekken..maar goed de denkwijze van zh en doktoren zijn soms niet aan ons besteed...
    Hopelijk kunnen jullie in het nieuwe jaar beginnen want die onderzoeken en uitslagen duren altijd zo lang...dat wachten steeds is killing...sterkte meid!!!

15. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    @Spookje: hoop ook voor je dat er snel schot in komt. Net wat Bob zegt, dat wachten duurt zo ontzettend lang. Wij vonden het fijn dat we in behandeling gimgen omdat je dan het gevoel hebt dat er iets kan gaan gebeuren.

@Swimming: niet leuk.. :( Hier is idd ook een kerstvakantiestop.

16. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Swimming :( he nee toch wat !@#$.

Hier vooral slecht geslapen. Heb watervallen gehuild gisteravond. We hebben nog wat gesproken samen. Dat is wel fijn. Maar de angst en spanning is zo groot op dit moment. Nu weten we gewoon of er na die datum nog hoop is of alles ophoudt. En vooral die laatste gedachte zet voor mij alles op wankele wielen.
    Ik voel me op dit moment vooral verslagen.

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @lotje blijf communiceren is mijn tip...vertel elkaarhoe je je voelt en probeer dat te blijven doen...voor jullie beide is dit een teleurstelling en lastig maar ik geloof echt dat als je blijft praten dat een goede relatie ook dit aan kan de mmm is heftig en rollercoaster aan emoties...soms met goede afloop en soms niet...
    Sterkte meissie en je mag de bodem van de put raken en goed ook als je maar weer probeert naar boven te klimmen...je bent sterker dan jezelf weet!!!
    Neem je tijd en je rust om het op een rijtje te krijgen en zet stap voor stap...in de mmm komt er zoveel op je af dat kun je niet in 1x verwerken en dat moet je ook niet willen...
    Bij de 1 komt de klap vooraf, de ander achteraf en weer een ander middenin...
    Het is een rouwproces en daar moet je doorheen maar wel op je eigen manier en op je eigen tempo!
    En dat je hier lekker je kwaadheid, frustraties, negativiteit maar ook je optimisme, blijheid en goede nieuws wilt ventileren/delen...heerlijk lekker doen!!!

Dikke knuffel voor jou en je mannetje!!

18. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Bob dankjewel. :) Het doet me goed te weten dat er meiden zijn die je begrijpen en die je wat raad kunnen geven als je zelf helemaal radeloos bent.
    Blijven communiceren is inderdaad het allerbelangrijkst. Alleen op die manier kunnen we elkaar begrijpen en steunen en ook samen keuzes maken. Dat is heel moeilijk, je moet jezelf helemaal bloot geven, maar dat is de enige manier om hier goed mee om te kunnen gaan.
    Soms lees ik even de brief die mijn vader ons heeft gestuurd. Het is fijn om te weten dat er mensen zo heilig van overtuigd zijn dat je hier doorheen komt, dat geeft kracht en moed. Die hebben we hard nodig.

En wat je zegt m.b.t. het eigen tempo. Dat is helemaal waar. Ik ben erg blij met de wachttijd, die hebben we nodig gehad om het te verwerken tot nu toe. En ook erna. Ik hoef niet persé meteen een icsi of wat dan ook. Voor mijn part gaan we eerst nog even met zijn tweeën lekker op reis, even een jaartje rust en dan verder.
    Dat gevoel heb ik wel. Alleen met die rust kunnen we goede keuzes maken. En dat is precies wat jij schrijft met je 'eigen tempo'.

Dankjewel. Je berichtje heeft me goed gedaan.

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all net groeiecho gehad
    Ons mannetje zit al met zn hoofdje netjes beneden
    Vruchtwater was goed.zit net iets met alles boven t gemiddelde haha. Weegt nu 2568
    En het word baby met haar zag ze al aan de witte stipjes op t scherm. Lkkr mollig ding hihi

Xx

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Anaatje wat fijn!!!
    Heb je ook een fotootje van dat lekkere mollige ventje meegekregen?? Ben benieuwd!!
    En al haartjes, leuk dat had onze tut ook, een hele bos vol :D
    Lekker genieten op je blauwe wolk!!!

Deel Deze Pagina