Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Dankjewel meiden. Rotdagen dit, bah. En nu tot eind januari wachten ivm de kerstvakantie :(.

Geduld, geduld, geduld. Zou al dat wachten ooit wennen?

Heb ook enorme buik en rugpijn. Normaal heb ik dat nooit. Raar..

Fijn weekend allemaal! Ik ga ff lekker genieten van het weekend.

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal maandag kwart over 11...brrrrr...
    Ik hoop ook dat m'n gevoel er naast zit...helaas zeggen klachten niets dat weet ik maar al tegoed...voel me al 2 weken misselijk, hoofdpijn, geen honger, moe en ik heb sinds 3 dagen zulke zere boobs....dus ik hoop dat dit niet allemaal voor niets is...
    Jij alweer 12 weken wow!!!
    Thanks meid, ik laat wat weten als we weer thuis zijn...de zenuwen gieren door mijn lijf!!

@miss :( :( :( :( :( wat een sip nieuws meis, dikke knuffel!!!

@lieve meisjes fijne avond!!!
    En thanks voor alle draaiende duimen!!!
    Jullie zijn topmeiden!!

Liefs Sabrien

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meiden,

Sorry ik ben zo druk met werken, in het huisje en mijn zoontje.
    Dus heb niet zoveel tijd voor jullie sorry
    Ik denk aan jullie maar sorry.
    Ik ben ongi geworden Dinsdag en ben Donderdag voor bloedafname geweest op cd 3.
    Vrijdag moet ik voor de echo en bloedafname.

DA is zeker weer heeeeeeeeeeel spannend hoor.
    Ongelooflijk gewoon.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hope2be wat spannend!!!

5. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ mis, balen dat het niet gelukt is. :( dat wachten went volgens mij nooit.. ik denk wel dat met de feestdagen en al de tijd wat sneller om zou gaan. En een kleine troost, je kunt wel een glaasje drinken dan. Sterkte!

@ bob, ik denk aan je en duim net als zonnetje op een mooie foto in je album!

zwaai @ panter.

@ ook, spannend! ik duim voor een mooi eitje.

@ anna, jammer dat het zo afzien is de laatste weken. Ik herinner me ook dat ik dagen had waar ik echt niet wist hoe ik moest zitten of liggen. hou vol, straks krijg je de mooiste beloning die er is. :)

@ juffie, succes met het regelen en de voorpret. jullie hebben dus ook een drukke december met de verjaardagen zo vlak voor de kerst. Bij ons is het hetzelfde in de sinterklaas week.
    Ik weet nog dat iedereen tegen me zei: je mag niet op sinterklaas bevallen, dat is niet leuk voor de kleine.
    alsof ik het kon tegenhouden als de bevalling begint. :cool:

@ zonnestraal, ik ben ook flink moe en slaap daarbij slecht - geweldige combinatie. :D de misselijheid is al wel minder, waar ik heeeeel blij om ben.
    Ik heb dinsdag de intake bij de VK en de termijnecho. Wel spannend, maar ik heb er wel vertrouwen in inmiddels.
    groetjes iedereen en fijne zondag avond *zwaai*

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @iluna ik hoop het ook, we zullen zien...
    Hahaha ja m'n moeder zei toen ik belde op 2e kerstdag dat m'n vliezen waren gebroken, ik hoop dat ze de 27ste komt...alsof dat beter is dat we dan op "derde kerstdag" met een huis vol zitten :D
    Ach ze is op 2e kerstdag geboren en ik hoop dat ze op mij lijkt want ik vind de kerst zo magisch vroeger al als kind, heerlijk!! En haar 1e verjaardag vieren we nu 4 jan zodat deze dag ook van haar is...
    Maar 2e kerstdag vieren wij haar verjaardag zoals het hoort met z'n drietjes :D heerlijk kan niet wachten...

@jeetje dinsdag al termijn echo hihihi time flies!! Fijn dat je je iets beter gaat voelen, dat scheelt een stuk!
    En heerlijk dat je er vertrouwen in krijgt...geniet ervan meid!!

@ook spannend!!! Op zoek naar een ei!! En een heel mooi brusje :D

@juna waar ben jij ondergedoken??

@lieve meiden, helaas weer een slapeloze nacht...pfffff...maak me zoon zorgen ook omdat m'n schildklier zo van de leg is steeds, heb al bloedgeprikt en weet vandaag ook of ik moet ophogen...maar kreeg weer een artikel van schildkliervereniging dat ze steeds meer linken leggen met mijn aandoening en herhaalde mk en vroeggeboortes...is erg goed voor m'n zelfvertrouwen nu.
    Ik zei al tegen ml als het mis is dan is dat dubbel verschrikkelijk want dan zit ik rond de kerstperiode in het zh...maar we gaan er gewoon vanuit dat we vandaag een tuinboon gaan zien die het hartstikke goed doet...

Nou ik ga een kopje thee zetten en de tijd vooruit kijken :D

Liefs Bob

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hello ladys

Daar is ik weer
    Druk druk druk druk druk druk!!!!!!! Ghehehe

Panter nu weer geen pcos?!?!?!?!?! Hoe issie nu met je?

Iluna en Zonnestraal jullie gaan hard!!!!! Super :D :D lykt net alsof het bij een tweede sneller gaat.

Bob spannend vandaag ik kan niets anders dan hopen en duimen draaien dat jullie strax jullie tuinboon te zien krygen hihihi.

Alle nieuwe mensen sorry zyn er teveel.om te beantwoorden. Lees wel mee maar sla soms de helft maar op.

Da wat een verschrikkelijk nieuws over je vader. Hoe is het nu? En met je zus?

Juffie zwaai zwaai 1ste verjaardag inzicht spannend hier heel.de dag met een knoop in me maag wuahaha. Maar vond het geweldigggggg om te zien hoe hy genoot!!!!:D

Wy hadden 6dec een afspraak in Gent die hebben we helaas af moeten zeggen!!! Maar niet getreurd in januari zijn wy de eerste :D:D :D vind het wel allemaal weer spannend worden brrr...verder alles goed met Onze grote man!!!!!! Wat een grappig mannetje is het toch. Ik blyf afvallen zo van dat er achter aan geren hehehemm....ik zet nieuwe fotos in me album

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje denk aan je vandaag!

Fijne dag allemaal

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bobje, ik denk aan je!!!! Ik duim en hoop!! (Bid nog net niet ;)).
    En bij goeie echo, graag showen!

Junaaaaaaaaaa, daar ben je! Miste je!!!

Annaatje, dikke knuffel met de laatste zware loodjes!

Iluna, dinsdag de 1e echo ook? Spannend!
    Ja die moeheid en slecht slapen, zeer herkenbaar :(. Ik heb het ook zo bloedheet 's nachts, bah gewoon!
    Wat fijn dat je misselijkheid minder wordt.
    Dinsdag hoe laat?? Das morgen! :D

10. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Dankjulliewel voor het meeleven!

Ik vond die 2 wachtweken pittig zeg, kan me voorstellen dat dat wachten nooit gaat wennen.

@Bob: duim dat alles goed is!!!!

Lfs

11. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Kom net uit het ziekenhuis.
    Helaas niet zwanger! Had ik ook niet verwacht, het waren vooral andere mensen die hoop hadden en mijn de kop gek maken. Nu provera gekregen om 10 dagen te slikken. En dan weer wachten tot het op gang komt......

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeahh krijg net mail dat ik rtl boulevard kerstpakket gewonnen heb voor mn mama.
    Als ik thuiszit en me verveel doe ik altijd veel met prijsvragen mee haha. Je moet iets he

@heb vannacht erge harde buiken gehad.wist niet hoe ik moest liggen.en heb vd blauwe plekken gevoel op mn buik en benauwd als k op rug lig.
    Moet morge terug naar verloskundige weer maar denk zelf dat baby nu bezig is met verder indalen.

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hope das niet leuk meis. 2014 word je jaar! Op 31 dec om 12 uur doe ik net als andere jaren aan al jullie lieve meiden denken en hopen dat iedereen hier een wondertje mag verwachten

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Juna: die knoop heb ik nu al in mijn maag. Heb er heel veel zin in, maar voelt ook zo "raar" die eerste verjaardag, ze wordt zo groot (maar goed ook natuurlijk) komt vast goed, maar ik ben zo'n vreselijk emo doos ben ik totaal van mezelf niet gewend :)
    Spannend hoor in januari weer starten :)

Bob: ook ik heb aan je gedacht!!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @lieve meiden,
    We hadden een goede echo :D
    Precies op termijn met een hartslag :D
    De gyn was super tevreden nu 8 januari weer...
    Daarna ben ik pas echt gerust als die echo ook goed is...
    Heb geen fotootje meegekregen in ieder geval geen duidelijke foto...
    Zal proberen het vanaaf te up loaden...
    Onze kleine tut is ziek dus ik ga haar verzorgen probeer vanaaf meer te schrijven xxx

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Super bob gefeliciteerd en beterschap met jullie meissie

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hier hetzelfde Juffie ook een emodoos.......heerlyk toch de tyd gaat ook veeeeeeeeeels te snel!!!!!

Anna daaag meis laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar probeeeer waar het kan te genieten. Ik heb me bolle buik en ut leven daarin heel lang gemist.

18. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Bob! :) Ik blijf duimen dat je voorgevoel werkelijk maar zelfbescherming was en dat je 8 januari echt blij en opgelucht kunt zijn. beterschap voor jullie meisje!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw

Nou net bloeduitslagen binnen van de schildklier en ik ben niet echt positief...volgens de ha zijn ze goed maar mijn gevoel zegt iets anders, ik heb ze ook direct doorgemaild naar mijn endo...
    TSH 4.6
    Vrije T4 13.8
    En volgens mij is de 4.6 aan de hoge kant...
    Volgens de ha niet...
    Dus hopelijk hoor ik morgen wat van de endo dan weet ik waar ik aan toe ben...

En hopelijk mogen we 8 jan gluren naar een vreselijk mooi levendig kleintje :D
    Gelukkig met al die feestdagen is het zo 8 januari...

Kleine meid ineens hoge koorts en hangerig maar keek net in haar mondje zie ik 3 witte puntjes...dus ik hoop tandenkoorts...want ze eet wel goed gelukkig en drinken doet ze ook goed...
    Ze zijn zoooo zielig als ze ziekjes zijn...
    Hopelijk knapt ze op want donderdag mag ze trakteren op de crèche :D

Liefs Bob

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje das goed nieuws!

@juna thanks. Mn baby heeft wel 4 keer per dag de hik. Net of je dubbele hartslag hebt.
    Kan t zn dat je baby zo hard schopt dat ik bij mn navel echt zon beurs blauw plekken gevoel heb

Deel Deze Pagina