Ook: ik duim kei hard!!!!!! Ego: bedankt allemaal voor de lieve verjaardags wensen gisteren! Het was een onvergetelijk mooie dag! We hebben optimaal genoten en Isa vond het ook erg leuk. Vanavond ben ik uitgenodigd door manlief om te gaan uiteten en daarna film, voor mijn verjaardag zei die morgen is het mijn beurt dan ben ik het feestvarken 29 jaar alweer ook dat gaat snel Ps: in mijn album voor wie wil foto's van feestje gisteren Fijne zondag!
@ one of a kind we gaan weer duimen. Vandaag kinderfeestje gehad. Wow hij werd 1 Maar echt zoveeeeeeel speelgoed heeft die gehad Nu lkkr bankhangen.ben beetje verkouden Xx
kipjes: Hoe is het met je mannetje? iluna: fijn dat je minder misselijk bent, scheelt een hoop. OOK: spannend! ik duim voor je. Juffie: fijn dat het een geslaagde verjaardag was! Dat lieveheerstbeestje rijdingetje haha is leuk!
Dat is inderdaad een super leuk ding,i.sa snapt alleen niet dat ze erop kan zitten.....ze zit nu vooral aan die voelsprieten en dat ding vooruit te duwen. Als ik haar erop zet wil ze er meteen weer vanaf, komt nog wel dat ze doorkrijgt dat ze moet zitten en lopen
Juffie nog van harte gefeliciteerd met I. sa wat gaat het snel heh jeeetje! Bob jullie meisje nu bijna 1. En dan de 29e die van mij 3!
@juffie gefeliciteerd met je verjaardag!! @ook ja nog 3 daagjes maar wij vieren haar verjaardag pas 4 januari met een groot feest... Voor nu zijn mama en de kleine tut niet echt lekker, keelpijn, hoestje en snip verkouden Dus we doen vandaag samen lekker rustig aan want papa is nog 1 dagje werken... En hoe bevalt het op je nestje?? Ik hoop op 2 roze strepen meid!!! De duimen draaien!! Dikke knuffels ladies... Succes wie er nog naar de supermarkt moet...zucht wat een drukte Liefs xx
Meiden ik ben ziek bahh Lig in bed. Verkouden keel oorpijn pff Als je zwanger bent mag je geen ibuprofen denk of strepsils Zit maar aan thee met honing nu X
He dames, Hier weer terug van weggeweest. Inmiddels verhuisd, getekend voor ons nieuwbouwhuis vandaag en een lieve kitten in huis genomen vandaag, zo'n schatje! @juffie Gefeliciteerd nog! Bob:alvast gefeliciteerd! Annaatje, PCM mag wel, zonder toevoegingen. Ibuprofen en aspirine niet. Beterschap, nog een paar weekjes, het schiet op! Ook: succes met wachten! Hier draaien de duimen!
Whaaaaa panter wat goed, en dapper dat je het weer 'aandurft'! Hoe groot is de kans dat je eigenlijk weer hg krijgt Hier is het verjaardagsbezoek net naar huis, nu lekker ff met de voetjes omhoog
Juffie: Neem aan dat je mij bedoeld haha. Maar de kans is erg groot dat ik weer hg krijg. 85% kans dat het terug komt in de dezelfde mate of erger. Maar nu kan ik me erop voorbereiden, en meteen stappen ondernemen. Al neemt het niet weg dat het gewoon super zwaar zal worden, mocht het nog een keer lukken. We hebben nog 6 pogingen voor een vol broertje of zusje en als deze pogingen op zijn, dan houd het ook op voor ons. Morgen even t ziekenhuis bellen voor een afspraak voor een gesprek..
@DA wat leuk!!! En spannend maar gezien jouw voorgeschiedenis ook heftig met HG...ik vind het zo stoer dat je het zo snel weer aandurft...ik duim voor een prachtig brusje!!! Wat super gaaf!!! @annaatje he bah...ja als zwanger bent is je afweersysteem al lager dus je pikt helaas sneller dingen op...beterschap meid!!! En lekker een paracetamolletje nemen wellicht helpt dat en ben je gauw weer op de been. @hier ben ik echt in vlagen ziek en weeïg komt dus echt door de zw en ik heb steeds zoon hoofdpijn...moet me soms echt voortslepen en voel me dan zo schuldig tov ons kleine meisje...nu het kan slaap ik iedere dag met haar mee met haar ochtend slaapje en in de avond laat ml mij even een uurtje slapen van 8 tot 9u zodat ik bij kan tanken... Ik vind deze weken erg heftig... Kijk erg uit naar 7 januari naar de nieuwe echo...hopelijk zit alles goed en is dit "ziek" zijn het allemaal waard... Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst?? Hier morgen genieten van kerst als gezin, 1e kerstdag schoonfamilie en 2e kerstdag bij mijn familie...ik heb er echt heel veel zin in...even lekker genieten van deze 3 daagjes... Fijne dagen lieve meiden!! Liefs xx
DA, wat super! En wat dapper! Maar ik snap het als geen ander. Zo leuk een broertje of zusje voor je kleine meisje. 85% zo das veel kans, pfffff. Toch duim ik voor die 15%!! Je verdiend gewoon 'S een fijne zwangerschap! Bob, ja die eerste weken vind ik ook zwaar. Lamlendig, verkouden en die moeheid OMG! Voor mezelf niet zo erg, maar voel me soms schuldig naar B.eau toe.... Ik heb nu Floradix tegen moeheid, misschien wat voor jou? Lijkt te werken....maargoed, kan ook zijn doordat ik over de 12wk ben. Juffie, wat een schattige verjaardagsfoto's van Is.a. Ze is alweer 1!!!! Annaatje, pfff ook nog verkouden. Bah! Zit je echt niet op te wachten hoogzwanger . Lieve mmm-meisjes. Ik denk aan jullie met de feestdagen. En steek een kaarsje aan! Ikzelf vond de feestdagen met lege buik tijdens de mmm erg zwaar. Ik duim voor veel zwangerschappen en beebjes in 2014.
4 februari hebben we een gesprek in het ziekenhuis! Waaah ik had begrepen dat het wel 3 maanden kon duren voor we terecht zouden kunnen. Maar dit is al snel! *kriebelkriebel*
En ik vind het zo bijzonder dat B.eau een 'vol' broertje of zusje krijgt. Echt een kadootje...ik wist niet dat deze gedachte me zo blij zou maken, maar wel dus . Wow, snel zeg DA!
Zonnestraal: Wij hebben nog 6 pogingen voor een vol broertje of zusje. Ik zou niet in zee willen gaan met een andere donor. Ik vind het (mocht het nog een keer lukken) fijn als ze (want we houden t niet geheim) Dit kunnen delen met elkaar later. Het lijkt me moeilijk om te horen als je een donorkindje bent. Maar het lijkt me moeilijker als je er dan ook nog eens achter komt dat je zusje/broertje ook nog een maar je half zus/broer blijkt te zijn. (snappie wat ik bedoel?)