Annaatje, ik vond de laatste weken ook erg zwaar! Slapen kon ik ook amper! Zag het soms echt niet meer zitten. Maar je bent er bijnnnnnnaaaaaa! En cliché, dan ben je het allemaal weer vergeten . Ben heel benieuwd naar jullie kleine spruit! Ook, je mannetje alweer 3!!!!!! Gefeliciteerd!! Wanneer is je nod?
Thanks allemaal. Ik ben net uit mn jurk gescheurd hahahaha Echt al mn kleren zitten nu strak. Op t laatst heb je ook echt geen zin meer om die zw.kleren aan te doen. Lekker in mn huispakkie nu hihi Wat je zegt klopt zonnestraal.ik moest vannacht plassen om 2 uur en ik liep naar wc en t huilen stond me nader dan t lachen. En man maar snurken hahaha.
@ all net naar verlosk geweest Was allemaal goed. Weeg alweer 89 kilo Nu 16 aangekomen hihi Ze zei ook dat ik zon vollemaansgezicht en kleine ogen heb gekregen.ik had dit zelf ook al gezien. Heb wel 4 onderkinnen hahahaha. Mn bloeddruk was 120 83 dus dat was ook allemaal goed en kindje zat bijna vast in bekken. Ik ga lkkr film kijke vanmiddag. Mannetje en ik zn eerst f langs appie gereden want ik heb zon zin in viennetta ijs, op naar de 90 Fijne jaarwisseling alvast meiden Xx
@annaatje hahaha ik was tot aan m'n verlof 11kg aangekomen door een vochtprobleem kwam daar in m'n verlof nog eens ruim 25kg bij Dat vocht was ik binnen 7 dagen na de bevalling alweer kwijt en de overige 11 gingen ook erg hard te af...uiteindelijk woog ik lichter na m'n bevalling dan voordat ik zwanger raakte.. Gewoon lekker genieten meid!!! @hier vandaag half dagje werken...geen zin in wat heb echt slechte dagen achter de rug...kramp, lamlendig en totaal geen energie... Maar ja er even tussenuit en aan de arbeid... Dochterlief was ook weer een week aan het spoken...heerlijk alles tegelijk in die eerste 3 maanden zwangerschap Maar mevrouw gaat nu steeds langere periodes zelf losstaan en ze loopt tussen papa en mij heen weer... Ze vind het zelf erg grappig dus ik denk dat er weer een hoop omgaat in dat bolletje... Vannacht heeft ze weer heerlijk en goed geslapen...alleen ben ik nu absurd vroeg wakker hahahaha 2 januari nog een dagje werken en dan is het aftellen geblazen naar de 2e echo 7 januari...ik ben zo bang...ik doe al 1,5 week aan struisvogelpolitiek...ik ben echt doodsbenauwd...de ma heeft toch echt wel een heleboel kapot gemaakt meer dan ik eigenlijk zou willen en zou willen toegeven... We hopen maar op een positieve afloop met een goed gegroeid kleintje... Nou meiden, geniet van deze laatste dag van het jaar en hopelijk brengt 2014 ons allemaal heel veel moois en minder verdriet!!! Hopelijk mogen al jullie wensen uitkomen!!! Doe voorzichtig met vuurwerk...ik ben echt een angsthaas dus mij zie je niet buiten hahaha Fijne jaarwisseling meiden, ik denk aan jullie vandaag!!!! Liefs Bob xxx
Lieve allemaal, Ik wens jullie allemaal in welke vorm dan ook het aller, aller, aller, allerbeste toe voor het nieuwe jaar! Dikke kus Juffie Ps: ik ben ook een angsthaas ik kom ook echt niet buiten brrrr, en Isa staat maar te kirren voor de raam die vind het prachtig en de hond gaat het liefst buiten op het gras zitten kijken is ook helemaal niet bang. Ik zit binnen goed, al moeten we toch even op de valreep gaan shoppen juffie-man is uit zijn spijkerbroek gescheurd, dus wij scheuren nog even voor de eindejaarskorting naar de stad
Fyne jaarwisseling iedereen op na een gezond vruchtbaar jaar. Hier vanavond een feestje gehehe heerlyk. Vanaf morgen stop ik weer met roken ja schandalig ik ben na me bevalling toch weer begonnen pffttt
Lieve lieve meiden Fijne jaarwisseling en dat al onze wensen maar mogen uitkomen. Ps ondanks t niet zo leuke onderwerp, geen zaadjes gevonden ben ik heel blij dat ik al tijd hier schrijf. Mn tweede vriendinnetjes! @one of a kind das niet leuk negatieve test. Op naar 2014 positieve test!! Xx
Ook, je bent er wel vroeg met testen.. of vergis ik me? Ik blijf nog even duimen tot je NOD, je weet maar nooit. Bij mij was de test pas een dag erna positief... En ik wens iedereen hier een liefdevol 2014 en dat alle (kinder)wensen in vervulling mogen gaan!
iluna hoeveelste ronde was je nu zwanger? Ja maar ik merk al voor mijn nod of het raak is helaas al paar keer gelijk gehad toen nog met ex pogingen.
Lieve meiden, op naar een liefdevol 2014! Ik hoop op veel zwangerschappen en baby's! Bob, je 2e echo zal gewoon goed zijn met een mooie beeb! Kun je nagaan wat die ma mentaal met je hebt gedaan hè meis . Dikke knuffel voor jou! Ook, dat is gewoon kut om zo het jaar af te sluiten. Inderdaad vroeg met testen, maar je hebt wel gelijk...je voelt zelf wel voor nod of het gelukt is of niet. Dikke knuffel!
Zonnestraal wauw 14 weken! Oh ik vind het wel erg jammer maar ben niet verdrietig erover. Hoop alleen dat het wel een keer gaat lukken ( hoe dom dat misschien klinkt)
@ook mmmm dat is niet leuk...maar het is zo dat je vaak zelf wel al weet of het gelukt is...toch duim ik nog een klein beetje want de 5e is nog even weg.... En ik duim dat jouw test snel op roze springt!! @zonnestraal dank je meid!! Ja dat heeft echt veel meer invloed dan ik dacht...en niet zo zeer in de 1e zw maar nu wel heel sterk in deze 2e zw... Laten we het hopen nog 6 daagjes dan weten we of de termijnecho goed is... Gaan jullie een geslachtsbepaling laten doen rond de 15 A 16 weken?? Willen jullie weten wat het wordt?? Hoe voel je je verder?? @iluna en jij hoe voel jij je?? En willen jullie weten wat het wordt? @ik twijfel heel erg of we nekplooi en combitest moeten doen...ml wil het wel en ik vind het zenuwslopend...maak me best zorgen...jammer dat wij de nipt nog niet hebben hier... Wat is jullie keuze geweest?? Wij moeten hier 7 januari ook een beslissing over maken... @panter hoe is het met je meid?? Je bent wel erg lang weggekropen hoor... @vraagje aan mama's met kleintjes die al lopen...onze tut staat nu heel vaak los voor langere tijd en kortere afstanden overbrugt ze met losse stappen maar wanneer gaan ze dan echt lopen?? Het lijkt namelijk of ze bang is...zodra ze het zelf doorheeft dat ze los staat gooitze zich gelijk op haar kontje Tussen papa en mama loopt ze tot wel 5 tot 6 passen los en dat vind ze ook super leuk om te doen...was benieuwd of daar een bepaalde overgang in zat?? En of jullie kleintjes ook bang waren?? @annaatje ahhhhh jij bent ook een lieverd hoor!!! @alle andere meiden het is echt zoooo rustig hier hahaha kom maar weer snel meekletsen Ik hoop dat 2014 jullie allemaal mag brengen wat jullie wensen!!! Liefs Bob xx
Hey meiden. Een heeeeel gelukkig 2014 gewenst met veel gezondheid, liefde èn vruchtbaarbeid!! Voor alle zwangeren een heeeeeeele voorspoedige zwangerschap gewenst. Voor alle mama's ook heel veel geluk en gezondheid voor jullie kindjes. Voor alle mama's to be (incl. mezelf ), wens ik dat we in 2014 positieve testen in onze handen mogen krijgen. Heel veel liefs!!!
Bob, wij hebben de combi-test wel laten doen. Bij Beau niet gedaan, kindje was evengoed welkom. Maar nu Beau er is is het wat ons betreft een ander verhaal. Ik ben tevens 36jr dus verhoogd risico. Wat uiteindelijk weer niet zo was, want eitje was van toen ik 35jr was . Anyway, de nekplooi en combinatie-test was goed gelukkig. Volgens mij zijn er inmiddels 2 zkh in Nederland die de nipt wel doen geloof ik. En over dat lopen, dat langs tafeltjes lopen en paar stapjes los deed Beau ook een tijdje. En toen ineens toen Beau 13 mnd was, na de meest heftige sprong ooit (omg deze sprong was heftig en heel zwaar ) ging hij los lopen. En nu doet ie niet anders!!! Ben zo vreselijk trots! En tis zo mooi om te zien! Hij kijkt ook zoooooooo trots als hij loopt . En wel apart, ik schrijf nog steeds mee met de november-mama's van 2012 en de meesten kindjes zijn begonnen met lopen bij 13mnd na die fuck-sprong. Apart hè . Doen ze echt helemaal zelf wanneer ze er zelf klaar voor zijn! Ook, gaat echt wel lukken meis!!
@ ook, bij ons was het (weer) bij de 4e poging raak. Alleen deze keer zonder enige hormonale ondersteuning, ik heb zelf de utro weggelaten. Had er zo een weerstand tegen.. en toch was het uitgerekend deze keer raak. Ik blijf nog even duimen, ondanks jou gevoel. @ combinatietest: bij onze boef heb ik die heel bewust en vol overtuiging niet laten doen. Nu wist ik van begin af aan wel dat ik het wilde. We hebben vrijdag de nekplooimeting, bloed is al geprikt dus waarschijnlijk krijgen wij gelijk de uitslag (@ Bob, dan hoef je ook niet die zenuwslopende dagen te wachten). Mocht de uitslag erg tegenvallen ga ik voor nipt naar Belgie. @ Bob, ik snap je angst & zorgen... hopen dat je de komende 6 dagen goed doorkomt en dan hier snel een mooie echo kunt laten zien! ik voel me wel goed, minder misselijk maar nog wel moe. En soms kan ik ook flink gestresst raken door zorgen om de kleine, de combitst enz. Wij willen beide het geslacht niet weten. Wilde ik bij onze kleine man ook niet.... Ik vind het juist fijn om niet alles te weten, en dat zo ons geheimpje zelfs nog een verrassing is. daarom heb ik ook nooit een pretecho of zo laten maken - ik kijk gewoon uit naar het moment dat de kleine op mijn buik ligt. En wat lopen betreft was boefje vrij laat, hij durfte eerst echt los te lopen met 16 mnd. In het begin was hij ook heel voorzichtig en bang. Maar er komt een moment dat de vrijheidsdrang wint!
Meiden onze kleine meid loopt Ze blijft opstaan en rondlopen al is het wiebel en wankel Echt zo fantastisch om te zien!! We zijn echt zoooooo beretrots!!! Moest dit even snel delen We gaan nu wel ons kleine wandelaartje in bad stoppen en in bed leggen
Komt even langs.. Nog gelukkig nieuwjaar! Heb wel alles gelezen hoor, maar ben kapot! Ik lig er vroeg in vanavond. Hier een paar dagen terug en vandaag een tandje gespot. Dus nu 4 tanden