Wahaaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd!!! De eerste roze strepen van 2014 zijn een feit Wat een goed nieuws zeg!!! Dat duimen van iedereen heeft geholpen S. wordt grote broer!!!! Wat een super nieuws!!!
Ook, gefeliciteerd! Wat super! Nu een beetje proberen te genieten he! Hier afwachten tot de tese volgende week...
@elisa spannend meid! Hoe is je man eronder?? Is hij zenuwachtig? En jij hou jij je nog staande? Eindelijk gaat het gebeuren meid...de trein komt langzaam op gang... Ik duim voor een goede uitslag! Succes met het afstrepen van de dagen en het wachten...
@ook gefeliciteerd woww superrr @ all wat denken jullie.. Ik heb al sinds gisteravond 8 uur lage rugpijn Menstruatiepijn.nu nog steeds.. Zn geen weeen denk want lijkt mij dat ik t dan uitschreeuw haha. Is t vh verder indale of voorweeen? Ik moet woe pas weer naar verloskundige en wil ze niet voor ieder wisselwasje bellen. Xx
Annaatje: Even in een warm bad of onder de douche gaan staan. Mocht het weg gaan of minder worden zijn het geen weeen en is het echt voorwerk. Mocht het niet weg gaan of erger worden, zou ik toch even de vk bellen.
@ Ook, wat geweldig! Dan heeft het doordraaien van de duimpjes toch geholpen. van harte gefeliciteerd! wat een geluk. @ Bob, wat fijn dat jullie meisje al loopt. @ elisa, sterkte met het wachten en alvast succes voor de tese! ....... ik heb helaas geen goed nieuws. Uit mijn bloedwaardes van de combinatietest blijkt dat onze kleine een (sterk) verhoogte kans heeft op trisomie 13 of 18. De wereld staat even stil, kan het amper geloven en we zijn heel verdrietig. waarom wij? Ik weet dat die vraag geen nut heeft, maar naar alles wat wij de vorige zs aan onzekerheid meegemaakt hebben vraag ik het me toch af... we hebben voor komende week een afspraak in leuven voor bloedafname en NIPT test. Dan drie slopende weken wachten op de uitslag. Het is zo wreed.. tijdens de echo zagen wij dat onze kleine twee handen heeft, en hij of zij heeft zelfs een duim opgestoken. Ik was zo gelukkig beide handjes te zien dat de cijfers achteraf aankwamen als een slag in mijn gezicht. ik wil dit kleintje niet verliezen.....ben zo bang voor een slechte uitslag.
Iluna: Dat meen je niet.. shit zeg! Hoop op een goede uitkomst van de test! En wat als t 13 of 18 blijkt te zijn? Wat is het verschil? annaatje: hoe is het nu?
@ Da, van trisomie 13 en 18 word gezegt dat het niet met het leven verenigbaar is. de meeste kindje overleiden al inde buik, maar 5% wordt geboren en overleid binnen enkele dagen (maximaal een jaar) naar de geboorte. Ik denk nu dat ik in dat geval ons kindje het leiden wil besparen.. hoe moeilijk loslaten ook is. voor nu probeer ik er niet te veel an te denken en hoop bij de 15 gelukkigen te horen!
Iluna nee dat meen je niet meid! Heb ff geen woorden Dikke knuffel . DIt verdienen jullie zoooooooo niet. Meiden bedankt in mijn album staan de testen. Kan het nog neit geloven!
Jeetje iluna ik schrik van je bericht!! Wat een klote nieuws zeg!! Ik moet wel zeggen dat bij kennissen van ons ook een verhoogde waarde en die hebben vwp laten doen en het meisje wat ze krijgen blijkt kerngezond...maar wel weken van wachten, huilen en stress... Ik hoop zo erg dat dit ook jullie lot is!!! Ohw meis wat erg... Ik duim voor een hele goede afloop!! Succes meis in Leuven en het wachten... De duimen draaien op sneltempo voor jullie!!! Dit geeft wel de doorslag om toch voor de combitest te gaan... Sterkte meid ik zal vanaaf een kaarsje branden en de wens uitspreken voor goed nieuws!! Ik denk aan jullie!!!
Iluna, Toevallig de dochter van de onthaalmoeder van s die had dat ook. Maar gelukkig was alles goed na de nipt test en zij moet nu bevallen van een zoontje een dezer dagen. xxx
@iluna schrik dr van. Worden spannende weken dan Krijg je al snel de uitslag. Mn duimpjes draaien voor jullie! Knufff @da ik heb t gehad tot een uur of tien.ben toen gaan douchen en mn rugpijn was weg. Wel al heel dag last van zon zeurgevoel en ik heb ook t idee dat mn buik nog lager is gaan zitten. Rechts onderin voel ik ook wat.echt zon zeur menstruatie gevoel.heb vanmiddag lkkr op bed liggen lezen en wat geslapen. Zo f kopje thee doen in stad want muren komen op me af Fijn weekend xx
Dank jullie wel voor duimen, kaarsjes en de positieve berichten. Ik probeer ook te denken, dat we nog steeds meer dan 90% kans hebben dat alles goed is met onze kleine. Ik heb bovendien gelezen dat kindjes met trisomien al gauw een ontwikkelingsachterstand vertonen. onze kleine lag zelfs bijna een weekje voor volgens de meting. wie weet is dat een goed teken?! De komende weken worden iig pittig, hopelijk wordt ik niet gek van het wachten...
Lieve Iluna, och meis wat een schrik! Ik snap je gevoel zooooooo goed!! Zoveel ellende qua mmm en dan ook nog dit erbij. Waarom?! En inderdaad, 90% kans dat het goed zit! Ik duim en denk aan je! Dikke knuffel! Annaatje, is voorwerk en indalen! Ben er zelf ook bang voor, bij B.eau ook zoveel last van gehad! Ik had op een gegeven moment het gevoel dat hij al half tussen m'n benen hing! Had op een gegeven moment geen behoefte meer aan sociaal leven. Gewoon lekker in m'n cocon wachten tot de bevalling zou beginnen. Dikke knuf, je bent er bijna!
@iluna gewoon hier af en toe stoom afblazen als je denkt dat je gek word... Sterkte meid, heel veel sterkte toegewenst!! We duimen hier keihard!! @een klein berichtje...hier alles in gereedheid gebracht voor de 1e verjaardag van dochterlief...morgenochtend nog de taart ophalen en dan is alles in huis...ben zo benieuwd naar dat snoetje straks...camera en filmcamera liggen al klaar Voel me bijna bezwaard dat verdriet en gezelligheid hier op het forum zo dichtbij elkaar liggen... Dat dunne lijntje waar we op balanceren worden hier vaak nog eens dubbel en dik onderstreept... Iluna ik hoop dat jullie de 1e verjaardag van jullie brusje in goede gezondheid mogen vieren!! Voor nu heb ik weer een slapeloze nacht...en ik ga ik nog even internetten en hopelijk nog even slapen Fotootjes van het feestje volgen nog... Liefs Bob
@ bob, voel je niet bezwaard! ook al ben ik nu bezorgt en verdrietig betekend dat niet dat ik niet blij kan zijn met het geluk van een ander. Kom maar op met die blije verhalen, daar wordt ik ook weer blij van. wie weet komt het allemaal ook goed bij ons. @ anna, heb je goed geslapen? de tip van DA klopt, als een warme douche of bad de pijn verminderen is het nog niet het echte werk. Succes met de laatste loodjes! @ ook, kun je het vandaag al een beetje geloven? fijn weekend allemaal, ik doe het even rustig aan. had wat bloedverlies vanochtend, wellicht door de echo gisteren en spanning.. fingers crossed.
Lieve Iluna, ik denk aan jullie. Hopelijk is jullie kleintje helemaal gezond! knuffel!!! Ook: gefeliciteerd wat fijn zeg en wat snel. Vraag wat betreft eten; Ze mogen met de pot mee-eten toch? Ik vindt dat lastig. Ze eet nu eigenlijk hoofdzakelijk 15 maanden potjes. Wij eten vaak, ovenschotels, wereldgerechten, sausjes uit pakjes/zakjes jullie kennen het wel. Mag I.sa dat ook gewoon eten. Bijvoorbeeld aardappelen, brocollie, kip doorelkaar mengen, lepel jus van maggi erop? Anders lust ze het helemaal niet en dat kan ik me ook wel voorstellen zo smaakloos lust ik ook niet En macaroni bijvoorbeeld ook uit pot van Bertolli, ovenschotel van maggi. Hoe zit dat?