Juffie als het goed is mag I.sa nu alles hebben. Zou nog wel een beetje voorzichtig zijn met (veel) kruiden. Maar in principe mag ze alles hebben. Evi eet hier ook al af en toe mee met ons. broccoli, aardappels, gehakt, boontjes, courgette, champignons, bloemkool, komkommer, andijvie stamp. Ze vind het allemaal heerlijk.
Iluna wat een vreselijk rot nieuws ik hoop dat het toch allemaal goed komt!!!! Hoe gaat het met de kleine boef?? Juffie ze mag alles eten nu.....hier eet kleine vent al lang met de pot mee en wij eten heel veel pittig eten vooral Indisch heheh hy vind ut heerlyk. Bob leuke verjaardag gehad van kleine meid???? Panter hoe is het met je?????? Hier gaan we morgen lekker een week na center parcs met ons gezinnetje heerlyk heb er zulke zin in Nog even een vraag voor de gentgangers...wy hebben binnenkort eerst een gesprek en dan horen we hoe of wat als we daar zyn. Ben ik ongesteld naar alle waarschijnlijkheid. Zouden we meteen die ronde mogen starten? ??
Juna, gewoon vragen! Dan mag het vast! Was bij Düsseldorf ook, lekker mondig en alles kon! Welke centerparcs ga je heen? Fijn zeg! Juffie, I.sa mag inderdaad alles. Net als jij vind ik het wel 'S lastig en kook voor Beau nog vaak apart. Das omdat we vaak erg pittig eten. Bob, hopelijk ben je heerlijk aan het genieten van deze dag! Iluna, ik denk aan je! Knuffel!
Nou ik heb mijn hele zondag besteedt aan het uitvogelen van eten voor Isa en boodschappen doen. Vanavond lekker vers lasagne gemaakt, normaal uit de verpakking van Knorr, nu alles zelf, en het was heerlijk en niet eens zo heel veel werk. Morgen aardappelen, bloemkool, snitzel en maak zelf champignonsausje mag alles zonder toegevoegd zout en ik hoef niet apart te koken voor haar. Denk dat het een kwestie is van even handigheidje erin krijgen
@hier een topfeestje gehad met thema sesamstraat en de kleine tut is zo erg verwend Ze vond het geweldig...alleen haar Ernie meptaartje vond ze echt niet lekker...haar eerste zoetigheid in een jaar hahaha dus ze werd heel blij van haar "koek" een soepstengel want zo noemt ze haar soepstengels Maar wat was onze dame blij met alle kindjes haar kadootjes zo gaaf en leuk om te zien!! Het was een heerlijke zaterdag!! Ook na 16u bleven onze beste vrienden lekker een patatje mee eten en hebben we nog heerlijk gekletst en geborreld... Een heerlijke 1e kinderverjaardag met verwennerij voor de kleine meid als voor papa en mama Vandaag wel de hele dag bezig geweest met een grote schoonmaak en om enige marsepein van de houten vloer af te krijgen hahaha Ook heeft m'n zus de angelsound meegenomen zaterdag en helaas kan ik niets vinden van een hartslag....de moed is me letterlijk in m'n schoenen geschonken...had al vanaf het begin of aan dit gevoel en ik hoor wel vruchtwater maar geen hartslag ook niet in de verte... Met de eerste ma was dit precies hetzelfde...ik ben nu 10,1 week zwanger...ml blijft hoop houden, ik heb alle hoop op een goede afloop verloren en ga er vanuit dat ik weer onder het mes moet vanwege een curretage... We zullen zien di ochtend of mijn grote angst weer de waarheid wordt... @eten hier eet de kleine tut al een tijdje mee en ik heb voor de aardappelen maak ik haar jus wat dunner met water en verder eet ze gewoon mee...lasagne deed ik altijd al zelf maken omdat ik dit veel lekkerder vind met tomatenpuree etc en lekkere verse kruiden erin en we gebruiken hier wel altijd tabasco en cayennepeper maar we zijn daar iets mee geminderd en ze eet gewoon prima mee...vooral vissticks of zalm vind ze erg lekker hahaha En gister hebben we haar echt zelf laten mee eten met frietjes en een frikadel en ze heeft wel 8 frietjes op en ik denk 75% van een frikadel en ze vond het heerlijk hahaha de frikadel was voor het eerst maar dat ze er zoveel van op kon hadden we niet verwacht en gedacht hahaha Ook is verslaafd aan de komkommer Ze eet per dag een bakje komkommer leeg...ik zet een vol bakje komkommer neer aan het begin van de dag en dat is op als ik eten ga koken Ik snij er nu wel eens rode paprika bij en laatst had ik er snoeptomaatjes maar dat zijn toch smaken waar ze echt aan moet wennen... Maar het is soms zoeken en soms doe ik een heel klein schepje saus uit een pakje/zakje eroverheen en dat gaat echt prima... We eten hier op de zondagmiddag altijd lekker uitgebreid en dan eten we in de middag al warm...dat is zo lekker om dan in de ochtend al alles voortebereiden en klaar te maken en dan eten we rond half 2 a 2u heerlijk saampjes aan tafel Vandaag was het beenham wat heerlijk 2u in de oven heeft gestaan dus echt slow cooking en verse aardappelblokjes en ovengroente pakketjes...het was echt heerlijk en nu zij mee eet is het zo gezellig Lekker zitten, praten, eten en de week doorspreken en genieten... Doordeweeks is eten altijd een haasten en gedoe en op zondag nemen we echt de tijd....lekker Bourgondisch genieten zeggen we hier altijd hahaha Nou meiden ik ga slapen...vannacht een pittig nachtje gehad omdat de verjaardag verwerkt moest worden dus vaker wakker en zeer onrustig...dus ik had maar 4u slaap omdat ik ook iedere x heel vroeg wakker ben dus ik heb toen ons kleine meisje op bed lag vanaf 8u zelf liggen slapen op de bank hihihi Gezellig ook voor ml Ach is hij ook eens de baas over de ab Nou lieve meiden ik hou jullie op de hoogte... Dikke knuffel xxx
@juna fijne vakantie!!!!! Enjoy meid!!!! @iluna de duimen draaien nog steeds meid!!!! @ook en kun je het al geloven @juffie lekkere recepten delen hahaha
Bob wat fijn dat de 1e verjaardag van je kleine meisje zo leuk is geweest! Even kort hoor, ik had met 10wk intake bij de verloskundige. Ze ging toen niet naar het hartje luisteren want met dit termijn kon je het toch nog niet horen zei ze. Nou zit jouw voorgevoel me niet lekker hoor meis.. . Wil je echt geen valse hoop geven. Maar toch, wilde dit wel ff delen met je. Beebje zit nog behoorlijk laag. Achter je schaambeen dus met 10wk lastig te horen.
@ juna veel plezier in cp.ik wil ook hihi!! Vanaf wanneer kan je met je baby al naar cp om lekker re gaan zwemmen enzo. Toch best snel al. Hebben ze daar dan campingbedjes al staan? @bob klinkt als leuke verjaardag! Mn veoskundige heeft t thuisgebruik van doppler Afgeraden omdat wij vaak niet weten vooral in t begin Waar t hartje te horen en te onderscheiden van jezelf. Ze gaf aan dat ze ooit een vrouw had gehad die hoorde zelf thuis niks met doppler terwijl alles goed was. Vooral in t begin van je zwangerschap is t moeilijk te vinden. Ik ga voor je duimen dat alles goed is @all hier verder alles zn gangetje. Heb vannacht redelijk geslapen. We wachteb maar af. Moet woensdag weer naar verloskundige Xx
Iedereen een gelukkig en gezond 2014 gewenst! One, gefeliciteerd! Als ik het goed heb meegekregen is het raak?!! Er is zoveel geschreven dat ik het niet red om bij te lezen. We hebben even bij kunnen komen op vakantie. Het was heerlijk. Helaas daarna weer keihard in de werkelijk terecht gekomen met alweer het eerste slechte nieuws van 2014. Telkens maar weer denken dat dit het laatste is... wanneer stopt het nu echt?! Meiden, hebben jullie pas na de intake de aanvraag opgestuurd naar de zorgverzekeraar of al van tevoren? Want als ik het goed begrijp moet de arts een formulier invullen van de mogelijke kosten e.d. en het behandelplan. Maar ook een verwijzing van de ha.
Lieve Bob, Ik wordt ook een beetje naar van je voorgevoel ik hoop zo erg dat je totaal fout zit en dus alles helemaal top is! Hoelaat moet je morgenvroeg? Ik denk aan jullie! Ik had ook een angelsound en kon pas vanaf 14 weken i.sa horen eerder hoorde ik ook alleen maar water klotsen net als zonnestraal wil ik je geen valse hoop geven, maar het is niet raar dat je nog niets hoort zelf. Wat heerlijk dat haar verjaardag zo leuk was!! Ik heb sommige cadeaus nog op zolder gezet ze kreeg zoveel, kind wordt gek als dat allemaal in de kamer staat zo af en toe ruil ik weer eens wat om heeft ze wat anders om te spelen. Lieverd ik ga heeeeeeel heeeeeeeel heeeeeel hard duimen dat je een TOP echo krijgt! Laat je snel wat weten morgen. Knuffel!!
@ lotje, dat klinkt niet leuk, wat is er dan gebeurt? @ panter, hoe is het? @ OOK, wat goed~! @ bob, ik duim voor je morgen. wat leuk dat jullie zo'n mooie verjaardag hadden. en over de angelsound... het heeft ook ermee te maken hoe de liggen van je placenta is. Met 10 weken ligt die idr nog achter je schaambot. En volgens mij horen de meeste vrouwen pas met of zelfs na de 12 weken iets.... Wij rijden morgen naar Leuven voor de Nipt. Bloedprikken en dan 'maar' 2 weken wachten op de uitslag. Maar de VK heeft vandaag nog een echo gemaakt (na het bloedverlies was ik bang dat het mis zou gaan..) en volgens haar zag onze spruit eruit als een 'knappe baby'. Ik ga er gewoon van uit dat alles goed gaat en komt en ondertussen van de zwangerschap gewoon te genieten.
@Iluna: wat een spannende tijd. Ik duim voor een goede uitslag van de test. @Bob: wat vervelend dat je zo'n slecht gevoel hebt. Ik duim ook voor jou. Knuffel
@bob, 10 weken is echt nog wat te vroeg om met de angelsound te luisteren hoor! Ik, Als verloskundige, probeer het over het algemeen niet eens bij 10 weken, is zeldzaam dat je ze dan te pakken krijgt, ze stuiteren de hele baarmoeder dan nog door en zijn nog zo klein. Hoop dat je morgen een positieve bevestiging krijgt. Ik geloof er zeker nog in! @iluna, duimen draaien hier ook voor een goede uitslag! @ook, fijn hoor, wat een mooie waarde! Gefeliciteerd