@bobje beetje kunnen slapen? Heb aan je gedacht @ook hoe voel je je? @ dreamer zwaai zwaai gaat alles goed
One, een grote bak ellende hier. Gaan zo naar de kerk. Mijn broertje draagt de kist. Verder veel spanning. Morgen in Gent slapen, overmorgen intake. Ben nu het laatste formulier aan het printen. Van cz. Schoonzus staat op 'knappen'. Dus hopen dat dat vandaag niet gebeurt. Mijn moeder blijft er maar over bezig. Wordt er gek van. Ik kan echt maar een ding tegelijk. Dus nu eerst maar naar de kerk. Daarna zien we wel weer verder. Pfff. Wat een dag, wat een week.. Ben blij als het zondag is.
@One of kind: Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het dit keer gelijk raak was. Heb je het al kunnen delen met mensen? (behalve hier natuurlijk...) @Iluna: Sterkte met de wachtweken, xxx @Hier: Vrijdag mijn NOD... Mocht het een "OD" worden dan gaan we deze cyclus voor het eerst uitgangsecho's e.d. doen. Ben benieuwd... Nu nergens last van, vorige cyclus juist wel, kan er geen pijl op trekken .
Bob: ik ben ook boos :x op jou Endo en huisarts :x weten die sukkels nou nog niet dat een moedergevoel ALTIJD klopt! Hoe is het vandaag met jullie?
Lotje, heftig allemaal maar, probeer rustig te blijven. 'Lekker' stressen af en toe mag maar probeer de boog niet altijd gespannen te laten staan, anders wordt deze weg nog veel lastiger voor je/jullie. ik (wij allemaal hier) weet hoe lastig het is maar, probeer rustig te blijven. Je moeder begint vast niet extra steeds over de bijna bevalling van je schoonzus, ze is natuurlijk ook heel blij voor hun, neem het haar niet kwalijk. Je kunt je ogen nou eenmaal niet sluiten voor dit soort dingen, dat is 'gewoon' de. Realiteit van het leven......ik heb ook al die momenten meegemaakt mensen zwanger en wij niet maar, ik had een manier gevonden om ermee om te leren gaan anders trok ik het niet, voor mij was dat dagje janken, schelden en op de bank hangen en de dag erna 'mocht' dat niet meer vanmezelf probeer voor jezelf ook een manier te vinden om met deze situaties om te gaan, want je zult ze hoe dan ook vaker tegenkomen gaande weg jullie traject. Misschien is yoga wat jou ik zeg maar wat maar bij wijze van spreken. Knuffel voor jou!!! Kop op!!!!
@all net terug van verloskundige Mn ma was even mee geweest. Weeg nu 90 kilo,bloeddruk was 126 83 was dus goed Mn plasje was ook goed. Ze zei alleen dat t kindje nog niet helemaal ingedaald is met zn koppie.dus ligt nog niet vast. Ik kreeg de indruk van haar dat ik de 40 weken wel ga volmaken haha. Wanneer lag bij jullie t kindje vast in bekken? @Lotje sterkte vandaag en succes vrijdag bij intake. Denk dat je prof. Gerris hebt. Ik ga lkkr filmpie kijken met grote reep milka chocolade drbij heeeeerlijk
een gelukkig 2014 voor alle meiden hier voor alle zwangeren: veel succes met de zwangerschap hoe ver of hoe pril dan ook. voor alle zwangeren to be: geef de moed niet op, ooit komt iets moois ons allen toe. @Lotje veel sterkte voor jou en je familie. @Iluna ook voor jou meid een hele dikke knuffel
@ all Jeetje meiden.. ik heb meegelezen maar wat een nare berichten heb ik voorbij zien komen.. verschrikkelijk.. Ik doe mijn best om even te reageren. @bob Vreselijk lieverd.. ik heb er geen woorden voor. Ik heb je bericht met tranen in mijn ogen gelezen. Ik wens jou en je man veel sterkte toe. Dikke knuffel. @iluna Bahh wat een rotnieuws en die slopende onzeker heid. Ik duim keihard op een goede uitslag van de onderzoeken. Sterkte met wachten meis. @ lotje Nog meer vreselijk nieuws. Heel veel sterkte toegewenst.
@ook Gefeliciteerd met je zwanger schap. Een fijne zwschap toegewenst. @ juna Als ze plek hebben dan denk ik dat je wel mag starten. Ligt eraan hoe druk het is denk ik. Spannend hoor ! @ juffie Boefje eet hier ook gewoon mee hoor. Alles wat wij eten krijgt hij ook. Op heel pittig en koek en snoep na dan. @ego Ik weet het even niet meer dus ik spring hier weer eventjes in. Hier gaat alles goed. Boef zit nog steeds aan de medicijnen voor zijn maag , dat gaat nu redelijk. Dikke knuf voor iedereen ! Xx
miss32: ik ga duimen voor je. annaatje: was het lekker? all: Hier weer een voorraad ovulatie testen besteld. Het voelt een soort van raar om er weer mee bezig te gaan. Nog een kleine maand en dan hebben we gesprek in het ziekenhuis, ben benieuwd.
@bob, zo verdrietig...hopelijk krijgt het snel een plekje @lotje, sterkte @miss32 duimen draaien! @annatje, laatste loodjes! Benieuwd wanneer deze baby geboren wordt! Hier morgen tese...zie er zo tegen op. Wil aan de ene kant graag eind aan alle onzekerheid, maar het idee dat het ook wel afgelopen kan zijn na morgen...vreselijk. Mijn collega was niet heel gelukkig met mij vandaag. Ik was nogal emotioneel, tranen zaten hoog, en niet echt aardig tegen haar. Heb het later nog maar even toegelicht. Kan overal wel om janken...vreselijk. Zij was echt even de klos. Nu 1,5 week vrij. Ter bescherming maar zelf genomen.... Anders moeten mijn collega's het last minute gaan regelen allemaal, en dat is in mijn beroep niet heel makkelijk. Ik houd jullie op de hoogte morgen...
Lieve Elisa, Sterkte morgen ik denk aan jullie. Ik kan me die dag van de tese (ik had toen opdezelfde dag de punctie) nog precies voor de geest halen......niet leuk! Ik hoop heel erg voor jullie op goed nieuws!!! Dikke knuffel!
@ lotje, heel veel sterkte de komende tijd. Drie maanden geleden is een goede vriendin van mij aan die rotziekte overleden, zij was nog maar 43. Probeer ondanks alle verdriet ook leuke momenten te vinden. En veel succes in Gent morgen, hopelijk is dat het begin van iets moois! @ Elisa, sterkte en natuurlijk succes voor morgen. Ik zal duimen voor een goed resultaat. En ik wens je man een spoedig herstel. Bij ons ging dat heel voorspoedig. @ DA, spannend! @ kipjes, *zwaai* fijn dat het beter gaat met jullie boefje. @ Dreamer, wat leuk jou hier weer eens te zien! Ja het wachten is idd slopend. Ik heb gelukkig werk wat met afleid en ernaast vier ik klein nog mijn verjaardag na. Eerst wilde ik dat laten vallen, maar ik heb toch zin in een leuke avond met goede vrienden, alleen degenen die hier ook van weten. En mijn gevoel zegt dat het gewoon goed is met onze kleine, dus daar vertrouw ik op tot het tegendeel bewezen wordt. Iedereen dank voor het duimen, dag een zit er bijna op.
Elisa, heel veel sterkte voor jou en je man morgen. Ik hoop op goed nieuws en een voorspoedig herstel voor je man. X
Elisa, heel veel sterkte morgen voor jou en je man. Ik kan me de dag van de Tese van mijn man herinneren als de dag van gisteren. Inclusief alle angsten die ik toen had. Hele dikke knuffel. Dreamer, haai! . Gaat het goed met jou en je 2 kleine wondertjes? Iluna, denk aan jou!