Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Annaatje, haa! Goed bezig jij!

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Helaas niet naar het strand geweest door net iets teveel pijn...zolang ik rustig zit gaat het goed maar zodra ik ga lopen krijg ik felle steken...dus ik moet echt rustig aan doen omdat mijn lijf dat aangeeft...dus we gaan van het weekend :D

Thanks lieve meiden...

Fijne avond!!

Liefs Bob

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @annaatje heerlijk lekker genieten van je chocolaatjes :D

En nee ik bloed amper deze curretage dus dat is echt super fijn...
    De pijn verwacht ik ook dat het met 3 dágen of zoiets ook veel minder is dus als m'n waardes goed zijn en de onderzoeken zijn achter de rug dan gaan we weer verder :D

Knuffel voor jou!!

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Aawhh lieve Bob.......wil je gewoon even een dikke knuffel geven!!!!!!

Annaaa lekker chocolade en tosties. Ik at alles wat los en vast zat. Ben bijna 30kg aangekomen. Na 4 maanden zat ik op me oude gewicht en nu zelfs -7kg. Al dat geren achter de boef aan wuwhah....genieten!!!!! Maar ik vind dat die boy zich van jou wel mag komen melden. Ben benieuwd na zyn naam geheheh.

Elisa hoe is het nu met jullie?????

Iluna ook voor jou een dikke vette knuffel

Panter hoe is het met jou???? Stilletjes....

Hier sinds gisteren terug van een heerlyk weekje cp. Wat hebben we genoten. Boefje was niet weg te slaan uit ut water. We hebben meteen nog een weekje cp geboekt over een paar maandjes.
    Heb nieuwe foto's geupload voor wie dat leuk vind

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lotje als ik kijk naar jouw menstruatie cyclus,27 28 dagen heb jij een pracht cyclus. Ik vroeg me af of prof gerris t ook al heeft gehad over als ze zaadjes vinden bij de tese dat bij jouw alles goed is of dat je ook hsg krijgt.
    Ik weet zo namelijk f niet meer precies why ik toen hsg kreeg?

@bobje thanks meis. Vind je sterke vrouw! En ik weet zeker dat t brusje komt.

@juna leuk he cp.mooie foto's weer van je mannetje.
    Vanaf welke leeftijd mag je baby mee naar cp en hoe zot dat met zwemmen enzo.mag dat?? En hoelang
    Wij willen in aug naar cp toe. Vind cp altijd gezellie

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @elisa zie dat je online bent
    Hoe gaat t nu met je

@all ik heb pantertje ook gemaild. Ben benieuwd hoe t met dr gaat. Als je t leest panter wij denken aan je!!

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Volgens mij vanaf 3/4 maanden. Maar onze boef vond het niks. Met 4 maanden. Je kunt daar ook baby zwemmen. Maar in aug is ie al wat ouders dus doen!!! Super leuk

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @juna jah dan zou die 7 maanden zijn
    Ben dr echt aan toe lekker relaxen zwemmen heerlijk!
    Truste meiden x

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja boefje was ook7mnd toen we in spanje waren. Dus komt goed truste xx

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all ben klaarwakker. Voel zn voetjes en kontje steeds opzetten. En heb opeens zon zin in croissantjes hihi maar jah die hebben we niet in huis
    Manlief snurkt lekker naast me...
    Xx

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Annaatje, :( nog een beetje slaap gehad?
    Heb ook de hele nacht liggen woelen. Bah.
    De dr zei inderdaad dat alles er netjes uitzag. Hij heeft niets over hsg gezegd. Ik heb wel al bloed geprikt om diverse dingen na te kijken. Hij had het over toxoplasmose, eicelreserve, diverse soa's en nog iets. Op zich wel een fijn idee dat dat zo goed wordt nagekeken.
    Heeft jouw man in Gent nog bloed moeten latrn onderzoeken? Of ging dit gelijk met de tese?

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lotje nee niet echt meer geslapen
    Ga zo lkkr beneden tv kijken
    Voor de tese operatie moest mn man idd bloed prikken
    Ik dacht dat dit moest 6 weken vantevoren??
    Ik moest dit ook altijd 1 keer per jaar in gent.iets met verplicht ofzo..

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ja dat klopt inderdaad. Ik vind het raar dat ze hem pas op die dag prikken en niet nu al ivm hiv en die verplichte dingen. Zou het slim zijn om ff te mailen?

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lotje ik zou ze f bellen

15. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik heb even gemaild, heb het telefoonnr niet bij de hand op kantoor. ;)
    Misschien hoeft het niet, maar misschien zijn ze het ook wel vergeten, wie weet.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Sorry dames heb even een ego vraag.....
    Had het ook al geplaatst bij anticonceptie maar wellicht kan een van jullie me 'helpen'?

Ik ben afgelopen vrijdag weer sinds 3 jaar aan de pil begonnen, dit omdat steeds erg veel buikpijn had wanneer mijn menstruatie op gang kwam, dus ik dacht begin toch maar weer met de pil, nadat ik die twee dagen genomen had voelde ik me raar, niet mezelf en koppijn dus ben weer gestopt, en nu sinds gisteren ben ik weer ongesteld, terwijl ik dit vorige week al was. Kan dit komen omdat ik weer met de pil gestopt ben en daarvan de menstruatie nu weer komt?

17. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie: jahoor, kan zeker, je lijf snapt het even niet meer. Gewoon weer even tot rust laten komen. En misschien eventueel een minder zware pik bij de HA halen?

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt Elisa voor je reactie, ik maakte me al zorgen of dat al kon en dat na maar 2 dagen pilgebruik.....denk dat ik inderdaad eens ga bellen of er wellicht een andere pil is voor mij?

Hoe is het met jou/jullie?

19. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie

Gaat wel goed opzich. De dag van de tese zelf veel gehuild. Daarna is er een soort rust. Ook al had je natuurlijk een klein beetje hoop, we wisten dat deze kans erin zat en waren er meer op voorbereid dan toen we voor het eerst hoorden dat het niet goed was. De klap is minder hard ofzo.
    We zijn dankbaar dat we ook samen gelukkig zijn. En ook dankbaar dat we veel familie en vrienden hebben die ons super steunen.
    Ik heb er echt geen spijt van dat we onze omgeving hebben ingelicht een jaar geleden.
    Met de pijn bij elisaman gaat het opzich prima. Vandaag zonder pijnstilling prima de dag door gekomen.
    In de komende tijd gaan we heel rustig nadenken wat we verder gaan doen. KID hebben we niet echt een gevoel bij. Misschien pleegzorg of adoptie. Kan er nu nog weinig over zeggen.
    Verder gaan we gewoon lekker genieten van elkaar, want dat is toch de basis.

Liefs voor jullie allemaal

Elisa

20. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Heb meteen alweer mail terug. Wordt gewoon op de dag van de tese gedaan. Tovh weer een beetje een pak van mijn hart.

Deel Deze Pagina