@lotje wat fijn dat ze zo snel teruggemaild hebben. Ik ben net thuis. Lekker met mannetje in friettent frietje op. Vanmiddag heb ik schoonouders op koffie gehad en morgenmiddag komt weer een vriendinnetje langs en dan heb ik lekker weekje geen visite gepland. Truste ik ga vroeg slapen
@ elisa, dit te verwerken heeft ook zeker de tijd nodig. sterkte en liefs. Ik heb goed nieuws dames vandaag belde UZ Leuven met het bericht dat er geen anomaliën (dus geen trisomie) in de cellen van ons kleintje gevonden zijn! We zijn zo opgelucht, blij en gelukkig, ik zat helemaal te trillen van opwinding tijdens dat korte telefoontje. En heb uiteindelijk maar 8 dagen op de uitslag gewacht! We hebben besloten behalve de normale controles van de VK geen echo's en onderzoeken meer te laten doen. Ik heb geen zin om weer om het een of het ander onterecht in onzekerheid te zitten. Ons geluk kennende vinden ze weer iets bijzonders wat achteraf niets blijkt te zijn. Dus gaan gewoon genieten van dit wondertje zonder al die onderzoeken.
@Iluna: dat is idd fijn nieuws! En wat fijn dat jullie toch niet zo lang hebben hoeven wachten. Zullen hoe dan ook slopende dagen zijn geweest. Nu lekker genieten
Ilona: Wat super, super goed nieuws heerlijk!!! Gelijk hebben jullie ga maar lekker genieten jullie hebben het verdiend
@lotje jij was ook al vroeg wakker zie ik. Ik heb heel nacht liggen candy crushen hahaha @spookje jullie moeten 20 jan terug naar zkh zie ik. Weet je al of je man tese gaat doen
@ Iluna, wat super zeg! Gefeliciteerd! x @ Annaatje, het wordt nu echt spannend hè..... Succes! x @ Lotje, fijn dat het nu duidelijk is hoe het in elkaar zit. @ Elisa, dikke knuffel en sterkte! x Ik ben gisteren weer in Nijmegen geweest voor een echo. Ben nog steeds niet ongesteld geworden (dag 73) Op de echo is niks verontrustends te zien. Het baarmoederslijmvlies is alweer aan het opbouwen, geen cystes, etc te zien. Eigenlijk is er nog winterstop voor cryo's tot 24 januari...... Maar we mogen weer beginnen met Progynova om 'cryo klaar' te worden, omdat we al zo lang stil staan, door het klungelen met de menstruatie. 24 jan weer een echo en dan hopelijk 28 jan TP van ons eskimootje
Elisa: zoiets heeft tijd nodig om te verwerken, blijf samen praten dat is erg belangrijk. Neem geen overhaaste beslissingen, doe rustig aan samen! Heel veel sterkte!! Panter: Denk aan je! Bob: hoe gaat het vandaag? Hope2be: spannend zeg! Gelukkig niets verontrustends te zien op de echo, hopelijk eeen mooie terugplaatsing 28 jan, duim voor jullie.
Iluna: Jeej goed nieuws! Nu lekker genieten. Hope2bmama: Fijn dat er niks verontrustends te zien was. Nu op naar een cryo terugplaatsing! All: Mijn kleine meisje is vandaag alweer 8 maandjes oud! Ik vind het echt zo ontzettend snel gaan allemaal! (ga zo even wat foto'tjes in mijn album zetten)
Bedankt voor de leuke reacties op myn fotos!!! Iluna hiep hiepppppp wat een geweldig nieuws nu genieten genieten genieten Elisa.....pfftttt sterkte en doe rustig aan even alles laten bezinken. Bob hoe issie aan die kant???? Hope2bemama spannend allemaal weer. Succes Gaat snel Da veeeeels te snel pfftttt Vanmorgen na het cb geweest. Ons mannetje was 81cm en woog 12.5kg hij is haast niks aangekomen maarjah hy loopt nu. Was nog steeds te zwaar But who cares???? Hy slaapt nu dus ik ga aan het huishouden beginnen. Fyne dag allemaal
@all heb klein voetballertje in me haha Heel dag al aan t schoppen.vind leuk dat je t echt Kan vastpakken. Ik word bijna elke ochtend wakker nu net steken krampen onderin.. afwachten Xx
Annaatje!!!!!!!! Elke keer als jij wat zegt, en ik zie jou naam staan denk ik ...jaaaaaaaaaa ze is bevallen hahaha...
Annaatje, ja ik slaap al een paar nachten slecht. Hope, wat fijn. Ik hoop dat alles nu goed gaat voor de tp!
@ lotje, heb je wel eens dormeasan of passiflora complex geprobeert? kan in tijden van stress en spanning helpen om een beetje beter te slapen. @ anna, ik was ook onwijs ongeduldig de laatste weken. vanaf de 40 weken duurde een dag wel dubbel zo lang. Ik duim dat je de kleine snel mag vasthouden. @ hope, succes voor de volgende ronde! @ juna, vooral niet gek laten maken - maar dat doe je toch al niet. wat een heerlijk manneke is het toch! hier is de afgelopen twee dagen een groeispurt begonnen, ik pas mijn broeken ineens niet meer.
Iluna, eigenlijk niet. Maar ik ga het eens opzoeken. Op dit moment veel leuke spanning, zie club. het wordt een bijzonder weekend. Leuk! Wordt je buik al zichtbaar?
@iluna JAAAAAA!!! Joepie een goede uitslag!!! Wat een fijn nieuws!! Lekker genieten en groeien!! Zo blij voor jullie!! De kleine bandiet krijgt een brusje @hier gaat het heel erg goed minimaal bloedverlies gehad af en toe nog iets gevoelig maar ja ik ben van het alles of niets principe dus ik ben een hele badkamer gaan poetsen na 2 dagen en daarna had ik wel last maar verder voel ik me eigenlijk heel erg goed...hoe gek dat ook mag klinken. Verder weinig nieuwtjes @DA ja het gaat super hard...hier lijkt het nu wel of ze iedere dag weer wat anders kan dus we zitten weer in een stroomversnelling Vanaf 1 januari loopt ze en ze wil nu al niet meer gedragen worden Geniet ze meid!! @elisa neem lekker de tijd...en heel veel sterkte!! @annaatje hahaha ik dacht ook op 1e kerstdag nou die komt echt nog niet en zelfs toen mijn water brak de dag daarna dacht ik nou dit gaat nog wel even duren maar toch was ze er 6 uurtjes later...en ik heb nooit voorweeen gehad of iets Maar het gaat nu echt gebeuren binnen 2,5 week Spannend!!! Liefs xx
Ilunaaaaaaaaaaaa, woeiiiiiiii!!!! Nu kun je eindelijk gaan genieten! Ben heel blij voor je!!!! (Weet je ook wat het wordt? ) Juna, B.eau is 82cm en 12kg en prachtig in z'n curve. Dus dat gelul van dat cb . Mooi mannetje heb je, wauw!! Bobje-lief, dikke knuffel voor jou! Elisa, hoest met jou nu? Hier gister een pretecho, we krijgen een zoontje erbij! Een vol broertje voor mijn lieve schatje, ben zo blij!