hey meiden, ff snel tussendoor, goed nieuws bij manlief, geen afwijkingen gevonden op hormonaal vlak en alle andere bloedwaarden zijn ook goed
Hoi lieve meiden!! Hier alles goed! Meisje alweer bijna 2!! Nog steeds niet over uit of we voor een tweede gaan.. Annaatje: ik ben bevallen met 42,2 met spoedkeizersnede. Bevalling werd eerst opgewekt maar ontsluiting wou niet verder dan 8cm.
Hey meiden, Afgelopen dagen veel beleefd en veel emoties losgekomen. Ik heb wat vragen daarover aan jullie, maar durf ze niet zo goed hier neer te zetten. Dus ik heb ze in de club gezet. Mocht je tijd vinden om er even te kijken en te antwoorden, ben ik heel blij. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/zaadjes-zonder-praatjes-d2510-kletstopic-page56.html#gmessage308057 Nou maar eens even wat bijlezen hier.
Net terug verloskundige Alles was weer goed Heb nu maandag weer afspraak is die dr dan nog niet Dan krijg ik vrijdag afspraak bij gyn Hartfilmpje enzo en dan bespreken ze hoe en wat Zal wel inleiden zn ofzo?? Geen idee eigenlijk
@ yaraah, wat een goed nieuws! @ anna, ik ben met 40+5 bevallen. En het was een prima bevalling, op het laatste half uurtje na (werd vacuum) maar zelfs dat zou ik zo weer over doen. maak je geen zorgen, veel vrouwen gaan bij de eerste wat over de 40 weken heen. Je kunt nog homeopathie proberen voor dat je ingeleid wordt. Bij mij begonnen de weeën een dag na dat ik een middel heb gehad. @ lotje, ik heb je geantwoord. @ hi Kate! leuk je weer te lezen! waar hangt de beslissing voor jullie van af, of beter: wat weerhoudt je? Gaat het goed met de grote meid?
Sorry ik heb even een hele stomme vraag, bedacht ik me net misschien kunnen jullie daar iets over zeggen... I,sa heeft altijd een tut in bed, wat zeg wel 4 dat zijn de spuugdoekjes van de prenatal, daar leg ik een knoop in en dat vindt ze heerlijk om op te sabbelen en dan in slaap te vallen gek ding Iedere dag krijgt ze schone want die dingen zijn echt zeiknat van de kwijl. Dus die lapjes was ik gewoon mee met de bonte was, maar nou vroeg ik me af kan dat kwaad dat ze daarop sabbelt en dan bedoel ik dat ze wasmiddel binnen krijgt? Ik neem aan dat de wasmachine dat er wel goed uitspoelt? Omdat ze die dus in mondje heeft bedacht me ineens misschien heeft ze al liters robijn binnen of zo Anaatje: zet 'm op, spannend hoor!!
@all slaap al hele nacht niet Heb overgegeben, maagzuur Sinds 2 uur heb ik na t plassen roze verlies Net weer geweest en nu was t slijm met wat bloed Heb ook al paar uren rugweeen denk wat trekt naar mn buik Net maar verlosk gebeld. Durfde niet, want ik dacht jah wie gaat dr om 3 uur nu verlosk bellen? Die zij dat t begin ontsluiting is Pas als t 2 uur lang om 3 min is weer bellen Vind wel raar na 9 maanden weer bloed te zien Bij t afvegen Ik ga maar f internetten, man slaapt lekker weer Xx
Annaatje, is dat wel plas????? Is dat geen vruchtwater???? Ik denk dat je bevalling begonnen is! Ik had sochtends bloedverlies, en savonds begonnen de weeën. Bloedverlies is echt vaak begin van de bevalling Spannend!!! Als jet nog lukt even fotootje van jou hoogzwanger. En heb je afscheid genomen van je zwangere buik??? Heeeeeeeeel veel succes! Je kunt het en ik denk aan je!
Waaaaw! Annaatje!!! Spannend!! Ik ga duimen voor een snelle en prettige bevalling en een super mooi kindje!!! Succes vandaag!!
@ annaatje ik denk ook dat het begonnen is meis... heel veel succes en sterkte vandaag , je kan het !!!! Spannendddd ik ga aan je denken en voor je duimen. Nog even en jullie mogen je kleine mannetje ontmoeten ! en wat zonnestraal zegt. nog even een foto van je buik. nu kan het nog ! dikke knuffel !!!
Lig in bed. Net warme douche gehad Wel superlief. Verlosk belde net hoe t ging en ze komt Straks f langs. Rugween komen en gaan maar nog niet om de 3 min Rond de 5 a 6 minuten. Ik plas iedere keer in mn bed. Lijk wel omaatje haha Xx
@ annaatje Je kunt het niet ophouden ? dan denk ik dat het vruchtwater is. dat kan ook in kleine beetjes eruit komen ipv in een keer.
kipjes: haha.. Hier vanmorgen tandje nummer 8 gespot. Jeetje wat gaat dat snel. Evi wilt ook niet meer ''uitslapen'' normaal is het 7.45/8.00 uit bed en dan fles, en nu al een paar ochtenden tussen 5 en 6... dat is nogal een verschil *gaap*