@annaatje, spannend! Zet hem op he! Je kan het! Gaat helemaal goed komen... Het klinkt wel wat als vruchtwater, maar hoeft niet... Gewoon even aan de verloskundige vertellen dus..
Verlosk net geweest. Is geen vruchtwater Met vinger in me geweest. Kon 1 vinger dr in doen Ze komt om 2 uur terug Kijkt dan of t verder is en ze maybe vliezen gaat Breken
Anaatje ik denk ook echt dat je bevalling begonnen is!! Zet 'm op, ik vond het echt het mooiste wat ik ooit gedaan heb, bevallen, echt waar! Kan nu nooit heel lang meer duren.
Anaatje: Vliezen breken heb ik wel gevoeld ja maar, niet super pijnlijk. Ik kreeg om 00:30uur kramp, toch verloskundige gebeld die kwam kijken en ik had al 5cm ontsluiting toen, zij heeft toen bij 5cm mijn vliezen gebroken, meteen diezelfde seconden (ja echt zo snel) kwamen de echte goede weeeen en 2,5uur daarna lag ze op mijn buik Maar goed dit is mijn verhaal dan he, maar ik meen inderdaad dat als je vliezen gebroken zijn het zelfs binnen 24uur op gang gekomen moet zijn....weet het niet meer zeker
Thanks lieve meiden Ik ga weer warme douche nemen Maar oh oh wat doen rugweeen zeer hahaha Dikke knuffel
Thanks Net in potje f geplast. Is denk nu wel vruchtwater want ik heb nog nooit zoveel witte vlokjes gezien
Weer update Pas 2cm ontsluiting. Ze komt om 4 en om 6 uur weer kijken Dan nog niet verder dan moet ik naar het ziekenhuis.zal dan wel weeenopwekkers krijgen want anders gaat het te lang duren voor mij gaf ze aan. Ik twijfel alleen met of zonder ruggenprik? Ps door jullie houd ik t goed vol xxxxx
Annaatje: Spannend zeg! Wat ruggenprik betreft, dat is echt iets wat je zelf moet beslissen, jij voelt tot hoever je zelf kan gaan. Ik heb wel een ruggenprik genomen uiteindelijk omdat ik aan de opwekkers moest. En.... t was heerlijk Hoop voor je dat er straks wat meer ontsluiting is! succes en je kunt t!
Weeënopwekkers zijn heftig meis, doe lekker een ruggeprik. Daardoor ontspan je en gaat de bevalling sneller. En kun je er misschien ook nog van genieten. Oh spannend!!!!!!!!!!!! You go girl!!!!!
spannend zeg ! hopelijk komt het zelf op gang en hoef je niet aan de weeenopwekkers. hier wel gehad en ook een ruggenprik ivm heftige weeenstorm die ik niet meer kon hebben. maar ik was ziek ivm zwvergiftiging dus uitgeput. gewoon zelf aanvoelen en kijken wat je op dat moment wilt. wie weet heb je het niet nodig ! knuffel
Anaatje niet jezelf gek maken, als je het niet meer trekt meteen om ruggenprik vragen! Je kunt het hoor nog eventjes dan is jullie manneke er oooooo wat spannend ik vind het zelfs spannend!
Heel veel succes Anna!!! Ik heb wee opwekkers gehad maar dat was TE! Toen pijnstiller maar geen ruggeprik. Die kreeg ik pas toen werd besloten dat het een ks zou worden. Wauw, nog "even" doorbijten en jullie lang gekoesterde droom ligt in jullie handen!!!! Rugweeen zijn echt vreselijk! Succes meid!
Iluna we twijfelen omdat we dan het hele traject van voor af aan weer in moeten, hormonen, punctie etc. Ik vond dat echt super heftig met altijd maar een mager resultaat aan eicellen. Daarnaast hebben we onze droom nu werkelijkheid zien worden en genieten we enorm van haar. Een tweede zou ik eigenlijk alleen doen voor J. zodat ze een broertje of zusje heeft. Ik ben bang dat ze het me kwalijk neemt als ze enig kind zou blijven, maar aan de andere kant kunnen we het haar goed uitleggen als ze daar oud genoeg voor is. Het is heel dubbel allemaal.
Wat jij beschrijft zouden mijn woorden kunnen zijn zo denken wij ook, moeilijk he! Maar ik denk en weet wel zeker dat we haar later heel goed kunnen uitleggen waarom dat zo is, waarom zij alleen is. En ik ben van mening dat enig kind zijn niet zielig is of zo. Ik heb een vriendin die enig kind is en zij heeft zich nooit zielig gevoeld, grote vriendengroep, mocht altijd vriendinnetje mee op vakantie ect. Maar ik snap de twijfel heel goed, want die twijfel hebben we hier ook. Ik wil ook niet meer alles opnieuw doen, niet meer spuiten echt zeker omdat ik veel kans heb op weer overstimulatie Konden we maar gewoon zwanger worden he, wat heb ik dat al vaak gedacht en gezegd....
@ kate - en juffie, ik begrijp jullie twijfels. Kate, ik ben weer kwijt of jij ook voor KID bent gegaan of niet? Zo ja dan kun je altijd nog overwegen om IUI te laten doen? Enig kind zijn heeft zowel voor- als nadelen, net zo als alles in het leven. En zielig vind ik het zeker niet! Uiteindelijk moet je doen wat voor jullie de juiste beslissing is. Ik zat ook niet te wachten op de MMM, maar omdat ik 'alleen' iui gedaan heb was het te overzien. Hoewel ik ook steeds meer tegen de hormonen, fm enz opzag. Uitdeindelijk hebben wij besloten de laatste poging helemaal zonder te doen - en die was raak. ik had er helemaal niet meer op gerekend eerlijk gezegt... Succes met de beslissing, hoe die ook mag uitvallen. @ anna, hopelijk krijg je snel goede weeën, zo dat je de kleine binnen kort in je armen kunt houden!