Anaatje: ik geloof dat ik nu wel z'n ontelbaar keren dwangmatig ons topic heb bekeken 'nee shit geen bericht van Anaatje' ik hoop dat je inmiddels goede weeen hebt gekregen en misschien al of anders heel snel jullie kleine manneke in je armen hebt! Geniet ervan
Het is wel heeeeeel stil aan het annaatje front... Ik hoop dat de wereld net weer een stukje mooier is geworden en dat ze aan het genieten zijn van een heerlijk mannetje Ben benieuwd of hij er al is Spannend!!!!
@ all ik betrap mezelf er ook op dat ik de pagina al tig keer heb vernieuwd om te kijken of er al bericht van annaatje is. @ annaatje ik sluit me helemaal aan bij bob, mooi verwoord. we denken allemaal aan je en leven met je mee !
@ all drama de bevalling maar hij is dr Jesse heet hij. Ik ben om 7 uur naar ziekenhuis gegaan.had toen pas 4cm ontsluiting. Heb toen om tien uur weeenoprekkers gehad en ruggeprik.na 1,5 uur persen nog steeds niks. Ik was doodop.vloeken hihi mn weeen waren niet krachtig genoeg. Heb toen gekozen voor hulp.keizersnee Gaat best mooi allemaal.kreeg weer een ruggenprik En ach jah zon snee ik vind niet zo erg. Hij is zoo mooi meiden.weegt 3565 en is 56 cm Lange baby hihi.ik zet vd week f foto neer Ben nj echt gebroken xxx
Lieve annaatje en man, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon jesse! Vervelend dat het allemaal zo lastig ging. Geniet van je prachtige mannetje en doe rustig aan! Liefs elisa
Annaatje! Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een heerlijke naam! Poeh, wat een bevalling. Je klinkt er relaxed onder. Heel veel geluk samen! Hoe ziet ie eruit? Hoe is het ook met je man? Ik hoop dat alles snel en mooi geneest!
Welkom Jesse!! Van harte Annaatje, hij is er! Mooie naam (heeft op m'n lijstje gestaan, hihi). Kut van de bevalling. Nu herstellen en genieten!!
Gefeliciteerd Annaatje!!! Ben superblij voor jullie. En echt een leuke naaam!!! Lekker bijkomen van de bevalling en genieten van elkaar. Dikke knuffel!
Dank je lieve meiden Hij is zo mooi.gaaf glad gezichtje Hij heeft mn wangen en lipjes Ik wou net foto drop zetten maar krijg steeds Bestand te groot. Doe het zsm Ik hen maar half uurke geslapen.de snee doet zon pijn Xx
Annaatje, heb je voldoende pijnstilling? Ik hoop dat het snel beter wordt en je goed herstelt. Wat goed om te lezen dat je jezelf in jullie kindje herkent. Wat heerlijk! Geniet ervan! ♡♡♡ Iluna, ontzettend bedankt voor je uitgebreide reactie in de club. Ik heb er veel aan. Ga het straks nog even op mijn gemak goed lezen en in me opnemen. Heel erg bedankt! X
@annaatje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine ventje. heel veel liefde geluk en gezondheid samen toegewenst! geniet van deze mooie tijd.
@ anna & annaman, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. en wat een leuke naam! Ik wens je spoedig herstel van de kz en heel veel geluk voor jullie samen! @ lotje, geen dank. ik herinner me nog goed de twijfels en zorgen die ik had. En ik wilde gewoon graag even beschrijven hoe het bij ons gelopen en geworden is.