Wij lopen in een kliniek in NL en daar zijn lange wachtlijsten. Het donorzaad is schaars. Ook mag een donor 'maar' 25 kinderen verwekken. Daarom dus dat de kliniek de regel hanteert van max 2 kids. Zo willen ze anderen ook een kans op een wondertje geven. Begrijpelijk dus, maar wel moeilijk dat je niet zelf de keuze hebt. @Juna: chippies, worstenbroodjes, stokbroodjes met salade. Maar ben een simpele hollandse, dus hier geen culinaire hoogstandjes Wij hadden alles roze, heerlijk! @Zonnestraal: hoe je ermee omgaat .. lopen, lopen en nog eens lopen! En wel met oorzaak ja. Dochter bleek zware KMA te hebben (en verborgen reflux) Toen ik op dieet ging (gaf bv) ging het beter. Nu weer KMA, maar dieet zorgde niet voor stoppen met huilen. Ook weer verborgen reflux, maar medicijnen slaan goed aan en zorgen niet voor stoppen met huilen (wel stoppen met krijsen) Hij heeft een middenrif probleem, lopen bij de osteopaat ervoor. Hopelijk snel verbetering! @Ook: zie berichtje aan Zonnestraal. Ik zal je even pb-en Wat gaat de tijd hard he.
Ja super leuk ook...... Maar het gaat me veel te hard pffttt. Ik heb zojuist alles besteld. Bumba thema krijgt hy super leuk!!!!! En ook een pinata besteld voor de andere kids. Loopfiets krijg ik maandag binnen. S alweer 3 poe poe waar blijft de tijd!!!!!!! Kate das ook een fyne tijd. Maar heb net de adressen voor de kaartjes opgeschreven en we zitten nu aan de 80 man pffftttt dus doen we t van 2 tot 8 meer komt er ook niet by!!!!! Zit nu aan de familie + vriendengroep en kids.
Ja als je een hechte familie hebt.. Bij ons zijn alleen beide ouders, onze broers en zussen met eventuele aanhang en kids geweest. Verder geen ooms of tantes of neven en nichten van ons. Hebben we geen tot weinig contact mee.
Oowh jah dan heb je al wat minder heerlyk gehehe.......wy hebben wel echt hechtenfamilies.....meestal by "buitenlandse" mensen hehehe
@ allemaal: bedankt voor het warme welkom @ A1981: idd dezelfde voorgeschiedenis. Was het voor de uroloog meteen duidelijk dat dat de oorzaak was? En zijn jullie toen doorgestuurd naar DD of hebben jullie zelf een afspraak gemaakt? Konden jullie daar snel terecht? Hmm, loop misschien wat op de zaken vooruit, maar wil een klein beetje voorbereid zijn op wat ons te wachten staat.... Gelukkig bijna weekend
Hai Spookje. De uroloog in NL kon eigenlijk niet zoveel voor ons betekenen. We hadden toen zelf al een afspraak gemaakt in DD. Had emailadres van de dokter daar gekregen en na gemaild te hebben een afspraak gepland, dat was na de eerste sementest al. Er is wel wachttijd van een paar maanden. Na die intake doorgestuurd naar de uroloog in Mulheim en hij kon verder geen oorzaak vinden behalve iets te hoge hormoonwaarden en iets te kleine testikels. Hij raadde ons micro tese aan. Al met al hadden wij uitslag van die eerste test in maart en hadden we intake in DD half juni. Xx
Hey lieve forumvriendinnetjes, Ik wil zo testje doen maar ik durf niet.. Heb wat buikpijn maar aan de andere kant ook wat weeïg op de maag. Ben scenario's aan het doornemen in mijn hoofd: wat als hij negatief is? Te vroeg getest? Of gewoon niet gelukt? Vorige x op 9 dagen na tp een licht streepje.. Pfffff ik heb t niet meer
Oooooo Kate!!!!! Zat vol spanning te kijken!!!! Waaahhhh wat spannend...doen waar jij je goed bij voelt! Xx
Zo leuk om Liev hier weer te zien . Dreamer, wat heftig! Hier goede ervaringen met een osteopaat. Hopelijk gaat osteopaat jullie kindje en jullie helpen. Kate, testen please!!!!
Kate, . Wat klote! Maar je bent nu 8dpo?? Want das dan wel vroeg toch? Maar wil ook geen valse hoop geven. Ik vind dat dit forum erg veel slecht nieuws heeft laatste tijd, bah!
Na eisprong heb ik opgezocht, maar hoe weet je wanneer die moet zijn geweest in een gestimuleerde cyclus? Cryo van 8 cellen op de 17e. Begonnen met medicatie op 2 juli.
Hoi meisjes, Ik was jullie kwijt en ben weinig online. Hier gaat het wel aardig. Geniet van mn leven en probeer nergens aan te denken. Dat ging goed, tot ik vandaag de bloeduitslag kreeg van mn progesteron. Nu week na inseminatie is het 73.5. Zo hoog heb ik het nog niet gehad. Maakt toch dat ik het spannend ga vinden... Kate ik denk dat je te vroeg bent. Het kan nog..voel je je wel zwanger? Girl, wat naar te lezen dat jullie laatste cryo niet in blijven plakken. Dat jullie het nu gaan afsluiten. Ik wens je héél veel sterkte.
Spannend panter!! Fijn dat het verder goed met je gaat. Ik voel me echt raar.. Krijg nu ook wel wat krampen dus denk dat het vanavond of morgen komt. We moeten het echt even een plekje geven. Denk niet dat het er nog in zit voor ons. Maar zolang ik geen bloed zie ga ik testen.
Kate wat een klote nieuws maar geen bloed geeft moed dus myn duimen draaien voor jou!!!!! Wat zegt nu je gevoel stel dat het nu niet zo is.....wil je dan nogmaals een icsi behandeling doen??? Panter hej hoi daar ben je weer. Misshien stomme vraag maar wat kan dit betekenen??? En dit is nu dus een nieuwe iui???? Ik heb misschien nog een stomme vraag...... Er is destijds 7 buisjes zaad weg gehaald by myn man. Maaruhhh.....zyn die nu allemaal gebruikt by myn eitjes??? Of zou er nog over zyn??? Ik had totaal 25 eitjes. Waarvan 21 bruikbare. En 17 embryos. Waar van onze boef er dus 1 was.