Dank jullie wel. T is zon droppie. Hij slaapt al de hele dag.is net als zn mama moe vd bevalling denk. Vind wel jammer met keizersnee dat ik f niks kan doen. Kan niet opstaan, snee doet superzeer. Moet vandaag op bed blijven. Hopelijk morgen douchen
Oh dat vind ik niet echt pijnstilling voor na een keizersnede. Vriendin van mij had morfine aan een pompje zodat ze het zelf kon regelen.
Anna en annaman gefeliciteerd met jullie mooie kereltje! Rustig aan, take your time. Na een paar dagen voelt het al een stuk beter de snee. Uit bed komen is hel haha. Ik kreeg ook alleen paracetamol, volgens mij Max 6 per dag. Iluna wij hebben pesa-ICSI gedaan.
Jippie de flippie!!! We hebben er een nieuwe wereldburger bij!!! Gefeliciteerd lieverds met jullie prachtige mannetje!! Welkom op deze wereld kleine man Lekker genieten en nog eens genieten en nog veeeel meer genieten En je bent bevallen topper!!! En neem je tijd om goed te herstellen!!! Dikke knuf voor jullie!! Xx
Dank je wel allemaal! Ben trotse mama. Liggen sinds gisterenavond in het kraamhotel.heerlijk ons laten vertroetelen! Wat mij opviel aan jesse is dat hij zn armpjes, zie ook foto, alleen nog maar hoog houd en niet langs zn lijfje laat hangen.net of die iedere keer zegt:hoera haha Maar volgens mij is dit zn houding ook geweest in mn buik en ik neem aan dat hij vanzelf wel keer zn handjes ook laat zakken. Hoe is t met de rest.ik heb nog mail van panter gehad. Neemt f rust. Fijne dag ik ga zo lkkr ontbijten.mn kathetertje is dr uit en proberen te douchen. Papa is al fles aan t geven hihi Xx
Annaatje, fijn dat jullie nu in het kraamhotel zijn. Tot wanneer blijven jullie daar? Al bezoek gehad? Als je je zorgen maakt om de armpjes zou ik gewoon ff vragen bij de verpleging daar hoe dat in zijn werk gaat. Hier is het best oke. Ondanks dat het nu heel dichtbij komt en erg spannend wordt, voel ik me een beetje beter door alle afleiding. Ook heb ik ergens een sprankje vertrouwen gevonden dat me verteld dat het na de tese niet ophoudt. Nu ik het zo opdchrijf slaat de twijfel wel weer toe. Maar we zullen zien... nog een weekje. Pfoeh.
Annaatje, das normaal hoor! B.eau heeft na z'n geboorte een tijdje z'n armpjes op z'n borst gehouden. Lag ws zo in m'n buik. Dat zijn zometeen de leuke ontwikkelingen die je mee gaat maken van Jesse . Gaat ie z'n armpjes ontdekken en bewegen en gebruiken etc .
@lotje had t al gevraagd maar veel babys schijnen dit te hebben en kan wel f duren. Zat zo lkkr in mn buik Nog weekie meis, spannend. Hoop dat ze wat vinden bij tese.wij blijven tot zondag in kraamhotel.dat moet want ivm mn keizersnee moet ik 4 dagen blijven. @zonnestraal jesse heeft nu handschoentjes aan Zat al zn gezichtje te krabben. Alleen opa omas zn geweest. Denk lkkr f eerst aan ons gezinnetje. Vanavond komen vrienden langs en morgen ook. Dikke kuss
@miss spannend lekker broeden, de duimen draaien voor je!! @annaatje lekker genieten van jullie mooie mannetje, ben je al thuis?? Geniet ze meissie!! @hier kan ik niet slapen... Ben intens moe maar slaap 5uurtjes en dan ben ik klaar wakker... Iemand tips?? zucht
Bob, wat vervelend. Ik heb de laatste tijd ook wel last van slaapproblemen. Ik ga dan meestal iets lezen. Een tijdschrift of een boek. Dan merk ik dat mijn gedachten verdwijnen en ik langzaam wel in slaap sukkel. Ook heb ik wel eens voordat ik slaap van geprobeerd om ontspanningsoefeningen te doen. Eigenlijk niet meer of minder dan van je tenen naar je kruin stukje voor stukje te controleren of je lichaamsdeel ontspannen is en lekker ligt en anders bewust de boel ontspannen. Meer tips heb ik eigenlijk ook niet voor je. Warme melk enzo, dat helpt bij mij allemaal niet. Maar als ik soms eenmaal klaarwakker ben, dan heeft in bed blijven liggen ook geen zin. Miss, ontzettend spannend weer! Ook min duimen draaien overuren voor jou! Hoe is het met Swimming en Videlsje?