Rizolli: wauw 21 eicellen goed... maar euh echt wel goed drinken, want overstimulatie wil je zeker niet hebben
Rizolli: Echt heel veel blijven drinken, drinken, drinken. Ik heb helaas wel overstimulatie gehad en Kipjes hier volgens mij ook, en dat wil je echt niet. Ik raadt je aan zo'n pet flesje zo'n kleintje steeds te vullen met water, of ranja en die overal mee heen slepen en drinken, drinken, drinken. Wel super zo'n goede oogst! Spannend.
Juffie, ik kamp op het moment al met overstimulatie en helaas is dit al de derde keer, dus ken de klappen van de zweep inmiddels. De arts zegt ook dat als je het eens heb gehad de kans is dat je het vaker krijgt. Iedereen bedankt voor de lieve woorden.
Hoi allemaal, Vandaag hebben wij de PESA gehad. Op dit moment hebben we nog geen arts gezien, maar we hebben al wel een contract moeten ondertekenen om toestemming te geven voor het invriezen van sperma. Daaruit kunnen we concluderen dat er zaad gevonden is!! Later kwam m'n schoonzusje (die op t ivf lab werkt) vertellen dat er 14 (!) rietjes ingevroren zijn. Maar nu ist afwachten op dr. Lock. Er valt wel een soort van last van m'n schouders hoor! Was van alle stress m'n pincode vergeten haha en nu is m'n pas geblokkeerd haha Lotje, ik zei t ook al int andere topic, ik vind het echt zo erg voor jullie... Geef t echt de tijd....
@koos wat een goed nieuws! En 14 rietjes is echt veel Hoe gaat het met je man nu @all ik heb gent gebeld vandaag. Ik dacht dat donorzaad iets van 3 jaar bewaard bleef maar ze zei dat t onbeperkt is maar dat t kan veranderen en dan horen wij dit. Weet jij dit zo kipjes? Hadden jullie nog zaadjes over in gent? Wij tien strootjes
Rizzoli, wauw 21 eitjes!!! Super! Hoeveel bevruchtingen? Ik hoop veel!! Koos, ohhhhhhh wat een goed nieuws! Wat een opluchting! Nu op naar een beeb!
Ja zooooo opgelucht!! Alleen hebben we nog niet echt een opgelucht gevoel. Maar misschien is het even wennen M'n man is. Vanmorgen thuis gekomen. Heeft wel wat meer pijn dan gister, maar hij voelt zich relatief goed. Nu lekker deze week herstellen en eind van de maand een follow up gesprek bij de uroloog en dan worden we doorverwezen naar de fertiliteitsarts!! Rizolli!! 21 eitjes!! Wauw! Hoop dat er veel bevruchtingen plaatsvinden!!
Pfff ben ik een te bezorgde moeder? Net naar huisarts geweest. Hij drinkt superslecht,20 cc maar om tien uur Kortademig flink verkouden rode ogen niesen Ik dacht en mn man we gaan gewoon Hij is helemaal nagekeken. Even goed in de gaten houden en als doe dond nog slecht drinkt mogen we altijd terugkomen. Hij heeft ook al 2 dagen niet gepoept plasse doet die wel goed. Een vriendin van mij haar kindje had rs virus en dat begon ook zo. Beter te bezorgd dan niet vind ik Xx
Annaatje, nee meis je bent niet te overbezorgd. Je bent net mama!! Dat is het meest overweldigende gevoel wat je meemaakt!! Wat ik doe als B.eau verkouden is en echt een verstopte neus heeft en daardoor slecht drinkt: Neusspray de echte. Dus niet die zoutspray. Dus de echte xylomethazoline. Ik weet het, het mag niet bla bla . Maar niet drinken duidt ook vaak op keelpijn. En xylometazoline werkt ook goed tegen keelpijn. Als B.eau verkouden is doe ik dit vaak 1x per dag. En 1x 's avonds met gaan slapen. Oh en dit samen met een zetpil paracetamol en B.eau knapt snel op!
Annaatje, veel beterschap voor jou kleintje Net gesproken met gent, 17 eicellen zijn er geinjecteerd en 6 bevrucht. Zaterdag de terugplaatsing. Ben er alleen niet gerust op omdat de voriger keren op dag 3 ze maar 4 cellen hadden en de enige embryo die we over hadden was niet goed genoeg om in te vriezen.Ik ben heel bang dat ze dag 5 niet halen. Maar de prof. Wou bij meer dan 4 bevruchtingen een dag 5 tp doen. Zo bang dat we zaterdag voor niets gaan en wat dan? Even de positiviteit kwijt
Rizolli. Aangezien je behoorlijk wat cryos hebt is het juist beter met dag 5. Wy zyn 2 weken geleden in Gent geweest. Toen ik de punctie kreeg ruim 2jr geleden waren ze er net mee bezig om met veel bevruchtingen op dag 5 te doen. Hier op is fe kans althans dat zei de arts dat ze goed ontdooien nog hoger alsof dag 3 dus eres gerust. Ik duim op een goede terug plaatsing! Anna goed dat je na de ha bent geweest
Dit doe en heb ik ook gedaan bij i.sa toen ze verkouden was! Helpt enorm! Ik heb toen voor Isa bij de huisarts neusspray gehaald voor kinderen jonger dan 1 jaar met xylomethazoline werkte super. I.sa dronk weer en sliep als een roosje! Als ze nu verkouden zou worden ga ik gewoon van otrivin de neusspray halen voor vanaf 2 jaar.
Thanks lieve meiden Ik heb al paar dagen flink last van mn hormonen ook Huil om iedere scheet. Ik kan t nog steeds niet geloven dat ik mama ben... Ik moet echt gaan genieten. Maar als je in mm hebt gezeten is dat moeilijk. Lijkt wel of alles er nu uitkomt. Net consultatiebureau langsgeweest en die vroeg ook naar lengte man en erfelijke ziektes maar jah we hebben donorzaadjes gebruikt. Vind t dan weer f moeilijk..xx
Ik moest trouwens net wel lachen. Die vrouw vh consultatiebureau zei zo mooi, je baby kan puistjes gaan krijgen niet schrikken zei ze haha. Wist ik niet.maar dat zn de hormonen