Lieve schat, verwacht niet teveel van jezelf! Het genieten komt vanzelf en snel genoeg. Inderdaad die kraamtranen helpen niet mee. Slaaptekort ook funest! Ik heb er ook veel last van gehad! Ik denk ook van de hele mmm en alles eromheen (man onvruchtbaar etc). Vanaf maand of 7 was ik minder zorgelijk. Ik kan zeggen dat ik toen weer mezelf was.
@ zonnestraal thanks jullie zn zo lief Ik zie spierwit en ben inderdaad mezelf nog niet. Hij heeft gelukkig net iets meer gedronken. 70 cc En vandaag 2 keer gepoept al. Lekker waterig ook hihi We willen eind vd week gaan wandelen voor t eerst met zn drietjes. Maar doe f rustig aan met mn snee want ik was al weer aan t koken geslagen wassen enz. En nu merk je dat ik echt rustig aan moet doen Sorry voor mn geklaag maar kan t nergens anders kwijt.heb t idee dat mn moeder me ook niet begrijpt.die vind me te bezorgd en vraagt iedere keer als ze me ziet: heb je gehuild? Lig nu lkkr op bank. F ontspannen tv kijken Xx
Annaatje, als je gaat wandelen dan gewoon eerst een klein blokje om. Dat zei m'n kraamverzorgster destijds en ze had gelijk. Je hebt een zware operatie gehad dus gewoon zoiets als stukje wandelen opbouwen! En jank alles er maar lekker uit! Dan ben je het maar kwijt! Geef je trouwens bv of fv? Ik geloof fv toch? Als dat zo is laat je man vannacht flesje doen dat jij ff nachtje kan slapen.
bij ons luidde het verdict azoospermie.. volgens de prof. was het necrospermie, volgens de andere prof was het astenozoospermie, kortom mijn vriend had 100 procent onbeweeglijke zaadcellen, het aantal was zeeeeeer laag en qua vorm was het ronduit slecht.. niet ideaal natuurlijk om natuurlijk zwanger te geraken, het ene ziekenhuis raadde ons aan om over te gaan naar donorsperma, maar wij wilden zo graag een eigen kind .. twee jaren in de MMM zijn zo voorbijgegaan.. bij ons hebben hormoonbehandelingen, natuurlijke preparaten, gezonde levensstijl, enzovoort niets opgebracht.. via TESE hebben ze geen enkele beweeglijke zaadcel gevonden. onze wereld stortte in. Uiteindelijk hebben ze via een speciale techniek een ICSI uitgevoerd met met een onbeweeglijk zaadcelletje.. ik heb nu een wondertje in mijn buik dat flink aan het groeien is en weet als geen ander dat het heeel heeeel hard is om die 1ste klap te verwerken.. ik raad jullie aan om niet te lang te treuzelen bij één en dezelfde fert.centrum maar ga op zoek, bij ons heeft de 3de ons pas geholpen (uz brussel) en hebben we na wikken en wegen daar een ICSI laten uitvoeren.. Liefs
Curly79, wat een mooi verhaal! Van harte gefeliciteerd! Een heus wonder!! Bij ons met een Tese niks gevonden, niks nada noppes! Tese in DD. Onze wereld stortte in 2010 in. Wel verder gegaan met donorzaad. Heb de leukste, liefste en knapste zoon ter wereld! En een 'vol' broertje onderweg . En m'n man is de gelukkigste man en papa!!
Curly ik heb ook in UZ Brussel gelopen. Super zh. Geen zaadcellen gevonden uiteindelijk. Maar nu van de 2e zwanger via IUI-D
Lotje hoe was de uitslag meid of moet ik in het ander topic kijken daarvoor? Hier vandaag weer een kloppend hartje gezien. 1,89 cm , 1 dagje verder qua groei . In mijn fotoalbum staat een foto
@one fijn he als je weer t hartje ziet kloppen @curly wat een mooi verhaal. En een jongen! Gefeliciteerd. Lekker genieten van je zwangerschap @zonnestraal ik geef fles. Wij hebben t zo geregeld dat mn man tot nu toe elke nacht dr uit gaat. Echt superrlief! Ik geef hem vaak nog op voedingskussen de fles en gaat ook goed. Mn ma komt zo f hierheen me helpen. Ik heb vd week f alleen klein rondje al gelopen buiten maar idd nog niet te ver en echt opbouwen. Ik ga zo f kapper bellen. Wil mn haren korter en f kleurtje drin. Wel fijn f dr uit en f relaxen. Kan papa mooi samen zn even met zn knul. Fijne dag allemaal x
Dames even zomaar heel iets anders en ego bericht. Tijd terug was bij koffietijd een oproep voor als je een kindje tussen de 1-2jaar hebt en een bijzonder verhaal, je kon winnen een geheeld verzorgd dagje Efteling of dierentuin, een stokke kinderwagen en je komt dan met je gezin inde uitzending. Och ik dacht best leuk, dus formulier ingevuld verhaal, icsi, tese, galblaas, borstontsteking ect, ect verteld. Helemaal niet meer aan gedacht belde ze gisteren ineens op 'met koffietijd' moest ik mijn verhaal nog een keer toelichten en ze vonden het wel erg bijzonder. Ze vertelde hoe de dag zou gaan verlopen, en dat ik morgen (vandaag dus) terug gebeld ga worden of we het geworden zijn. Ik ben zoooooo zenuwachtige we het wel of niet geworden zijn.....gisteren belde ze rond 17:00uur dus ik zit vol spanning bij mijn telefoon te wachten nu
@juffie dat is jammer! Ben klaarwakker. Mn mannetje heeft net na fles ij zn bedje alles overgegeven. Gister ook al 1 keer.mn man zei dat hij hem vrij snel terug had gelegd in zn bedje. Misschien dat t daardoor komt. Mag je dan eigenlijk opnieuw na overgeven flesje geven Ik heb zelf sinds gisteren dat ik weer superveel Bloedverlies heb. Echt helderrood en wat stolseltjes. Xx
Annaatje houdt het overgeven even in de gaten. Of je hem niet hoort door slikken de hele tijd. Bloed kan wisselend zijn maar wel ff in de gaten houden
Mmmmmmm hij drinkt gemiddeld telkens zo weinig. Hoor je hem overslikken en huilt hij als hij de fles krijgt?
Annaatje: De tips die ik je kan geven zijn. Half flesje geven, boeren, en de rest van de fles. Daarna je mannetje goed rechtop houden. Idd even in de gate houden of hij niet terug slikt continue. Overstrekt hij zich naar achter? Gaat hij huilen? Denk je dat hij pijn heeft? Hoe lang is hij al verkouden nu? Gebruik je er iets voor? Je hebt van die druppeltjes van vsm voor keel, neus en mond. Is homeopathische, kuurtje van 8 dagen geloof ik.