Geen enkel zaadcel gevonden deel 6!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rizolli ik duim mee!

@hoort iemand nog weleens iets van girl

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bob, ah lekker een weekendje weg! Lekker genieten!! Even de ellende achter je laten. En jarig ook nog! Hoop dat je een lekker knus dagje hebt met je gezin.

Rizzoli, dit moet 'em worden! Ik duim!

Lotje, hoe gaat het?

3. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Heb girl ook al een hele poos niet meer 'gezien'.
    Hopelijk gaat het goed met haar!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden hier beetje raar weekend gehad....
    Gisteren begon ik opeens van een op ander moment slechter te zien, en dat werd steeds erger, ik raakte daarvan in paniek want ik schrok behoorlijk. De huisarts kwam heeft alles nagekeken bloeddruk, suiker ect alles was perfect, hij kon er niets acuuts aan ontdekken gelukkig. Het trok ook weer weg, zicht kwam terug en hield er daarna doffe wattenbol kop aan over zeg maar, was moe en moest daarna heel veel plassen.
    Vanmorgen toevallig precies om dezelfde tijd weer hetzelfde begon weer slechter te zien, maar raakte deze keer gelukkig niet in paniek. Heb daarna de hap gebeld en kon even langskomen. Ook hij heeft nogmaals alles nagekeken en was ook volgens hem niet accuut. Hij vermoedde oog-migraine (mijn vader, tante, en mijn zusje hebben 'gewone' migraine) morgen moet ik bloed laten prikken HB, leverwaarde en meer van dat om even te kijken of daar niets zit, als dat allemaal ok is moet ik naar de neuroloog om te kijken of het dan oog migraine is.

Bob: hopelijk heb je lekker genoten met je prachtige gezinnetje!!!

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat naar juffie had er nog nooit van gehoord.

Bob gefeliciteerd met je verjaardag en lekker genieten

Deze mama word deze week ook alweer 27 jaartjes gheheh vanavond gaan we lekker sushi eten vind onze kleine aap ook zo heerlyk. Fyn weekend allemaal

6. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Jee, wat schrikken juffie! Heb er ook nog nooit van gehoord, maar heel veel beterschap

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi ladies...thanks voor alle felicitaties!!
    Zijn digitale Belgische bonbonnetjes ook goed om te trakteren :D
    Weer een jaartje ouder, 33 jaar!
    Ben heerlijk verwend...
    En we hebben zoon heerlijk weekendje gehad met Antwerpen Zoo en zo lekker geshopt...de kleine tut heeft Vans schoenen gekregen met een paars panterprintje en knalroze veters :D
    Ook verkopen ze heel veel smafolk, Maxomorra en claesens en laat ik dat nou te gek vinden en uitverkoop dus ik heb flink ingeslagen :D
    En vanochtend werd ik wakker met een mooie kaart met een tekening van m'n kleine meisje erin...zoooo lief en ik kreeg roomservice mmmmm
    Het was heerlijk!!!!

@rozolli ik duim mee!!!

@annaatje hahaha ja met lekboobs bij de kapper zitten is zo 2013 :D:p;)

@lieve meisjes ik schrijf weer lekker mee!!!

Dikke knuffels!!!

Xx

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ juffie wahaaaaa wat schrikken!!!
    Voel je je verder wel goed??
    Sterkte meid!!!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    BOB van harte gefeliciteerd meid!!
    Heerlijk genoten super!!!

Juffie dat is idd heel erg schrikken brrr

10. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Rizzoli, spannend, ik duim voor je.

Bob, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd. Fijn dat jullie zo'n lekker weekend hadden.

Juffie, dat is schrikken.

Hier goed nieuws. Bij de 4de semenanalyse waren toch enkele zaadcellen gevonden en vriendlief moest een nieuw potje inleveren om te kijken of ze het zouden kunnen opwerken voor ICSI. Daarvan gisteren de uitslag. Ze zouden tussen twee en vier bellen, dat werd half zes.... Maar ze hebben er nu enkele honderden gevonden die ze denken te kunnen gebruiken. :) Weet dat we er nog lang niet zijn, maar mijn lief hoeft niet onder het mes voor een tese. En we kunnen iig wel een serieuze poging gaan wagen! Ben gisteren met een big smile van mijn werk naar huis gefietst. Nu wachten op de uitnodiging voor de groepsvoorlichting.

11. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Spookje, wat fijn dat ze toch iets gevonden hebben. Bij ons waten ze er gelijk over uit. Iui wordt het nooit, maar icsi kan wel.
    Mijn man zit op 0,1 mjl. Dat schijnt echt weinig te zijn, maar vooraf aan onze laatste icsi hebben ze voor de zekerheid wat ingevroren. Toen kwam hij uit op 3 rietjes uit 1 test. Geen idee of het weinig is, maar voor icsi kon het wel gelukkig

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Juffie: wat naar, oog-migraine...0
    Spookje: wat fijn dat ze iets gevonden hebben

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames,

Ik zou graag hier n beetje mee willen lezen, we hebben net te horen gekregen dat mijn man geen zaadcellen heeft en ben nu echt heel verdrietig!! We hebben 6maart onze eerste afspraak bij de kliniek maar vraag me af wat onze optie nu nog zijn en of er überhaupt nog kansen zijn om alsnog zwanger te raken!!! Ben gewoon bang dat dit er voor ons gewoon niet in zit :(
    Ik ga ff hier n beetje terug lezen en hopelijk krijg ik hier weer n beetje hoop door verhalen en wat we eventueel kunnen verwachten!!!

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Rabia: welkom hier. Jullie zijn nog niet aan het einde van de weg. Er is nog hoop

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Yaraah: Dankjewel!!! Hope So ;)

16. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Juffie, hoe is het nu met je?

Spookje, goed nieuws! Heel veel succes!!

Helaas is het hier wèèr mislukt!! :) Dit was een cryo van de 2e poging.

Even een vraagje dames, hebben jullie ook een evualatiegesprek gehad na een ivf-poging?

Ik heb net gebeld naar Nijmegen om de negatieve uitslag door te geven. Had verwacht dat ik op 1e menstruatiedag weer met de pil mocht beginnen, zodat ICSI 3 een feit zou zijn. Maar nu willen ze eerst een gesprek??? Heb geen idee wat dit inhoudt??? Het gesprek kan 7 maart pas, dus we slaan sowieso weer een maand over
    Hier baal ik echt van, het is elke keer weer wachten en voor mijn gevoel is het nu niet nodig!

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier niet zo goed....baal enorm en jank veel, wat afgelopen weekend gebeurt is was de bekende druppel.....heb nu Oxazepam voor de nacht dat ik wat rustiger wordt en hopelijk kan slapen. Alles van afgelopen drie jaar komt eruit nu.
    Trek me even terug in de meeleesmodus...
    Denk wel aan jullie lieverds!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie toch meid!!
    Ik schrik ervan.
    Maar het is wel logisch hoor!!
    Hele dikke knuffel!!

Hier ook thuis nu met een Burn out door alles met de scheiding, de stress eromheen enz

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hope2be, ik denk dat dat een evaluatie gesprek is. Dat doen ze meestal bij de 3e ICSI. Ze willen misschien een ander behandelplan om de laatste vergoede ICSI te laten slagen! Dus das echt niet verkeerd.
    Dat wachten wel ;). Daar word je tureluurs van!!

Juffie, neem de tijd om alles te verwerken meis!
    Dikke knuffel!!!

Ook, jaaaaaa snap ik! Na zo'n stressvolle tijd heel logisch!!
    Niet te snel weer gaan werken hoor!
    Dikke knuffel!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd!!

Dreamer van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van jullie meisje!

Deel Deze Pagina