Start jij ook met IVF/ICSI in juli-augustus 2011?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kanshebber, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ha meiden,

Binnenkort start ik met IVF. Lijkt me prettig om ervaringen te delen met meiden die ook deze zomer starten :).

Ik loop zelf sinds kort bij de VU. We zijn begonnen in het Spaarne in Hoofddorp maar daar doet men geen IVF dus moesten we na de IUI overstappen. Mijn partner had slecht zaad, maar dat is na de spataderoperatie flink verbeterd. Toch blijft zwangerschap uit. Ik heb soms het gevoel dat mijn eigen situatie onderbelicht is gebleven, want inmiddels weet ik dat mijn lf aan de korte kant is. Ook heb ik volgens mij niet zo'n hoge eicelreserve meer, maar dat kan natuurlijk ook recent zijn ingezet en was misschien eerder nog niet aan de orde. Volgende week horen mijn partner en ik of we idd doormogen voor IVF, dan krijgen we namelijk alle onderzoeksuitslagen terug. Ik verwacht geen grote verrassingen, we zijn immers ook bij het vorige zh door de MMM gegaan. Alleen ben ik nog benieuwd of ik dat van de eicelreserve goed heb ingeschat :) (op basis van de gesignaleerde follikels bij de echo). Verder krijg ik morgen nog een cardiologisch onderzoek omdat ik bij de onderzoeken een onregelmatige hartslag had.

En daarna... door naar IVF! Ik zag er een paar maanden geleden nog
    verschrikkelijk tegenop maar inmiddels sta ik te popelen om te beginnen :D

:( Wie sluit zich aan bij dit topic?

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
  3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wilde ik net zeggen want het is maar rustig bij ons:D

4. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Dat lijkt me gezellig!
    Vlak nadat ik dit topic had aangemaakt zag ik jullie topic voorbijkomen. Toen dacht ik al, daar moet ik maar gaan kijken als hier niet veel reactie op komt. Ha! Ik zal de boel eens komen wakkerschudden dan maar in jullie rustige topic :D

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gezellig dat je ook bent komen meekletsen:D

6. mimi1983

mimi1983 Lid

13 jun 2011
    7
    0
    0
    Administratie
    Twente
    hoi,

Ik start als het goed is ook deze zomer met ivf.
    We hebben afgelopen vrijdag bloed geprikt en ben begonnen met de pil. Aankomende week zal ik het schema thuis ontvangen. Vind het echt spannend allemaal.

Deel Deze Pagina