ik heb al de hele dag zo´n enorme trek in poffertjes, echt niet normaal. nu eindelijk vriend zover dat we idd poffertjes eten, maar weet niet zo goed wat ik er bij wil. normaal gesproken heb ik altijd alleen poedersuiker, maar vind dat ook een beetje saai. ben een zoetekauw, dus zat al te denken aan chocoladesaus oid, maar dan word het meer een toetje dan een maaltijd volgens mij. nu vind ik pannenkoeken met kaas ook extreem lekker, maar zou gesmolten kaas ook lekker zijn bij poffertjes? verder iemand tips wat lekker is bij de poffers?
oeh, kaneel en suiker.. dat klinkt ook lekker! geen spekliefhebber, maar tuinkruiden is idd ook een goede. maar is kaas echt wel lekker op poffertjes?
wat is dit trouwens vaag: Om poffertjes.allepaginas.nl te bezoeken moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn. ... dacht dat poffertjes echt een kindergerecht was.....
Ik eet ze eigenlijk altijd (saai!!! hihi) met roomboter en poedersuiker. Vind ik nog steeds t lekkerst. Eet t ook meestal als ik echt n keer trek heb in iets zoets. Idd erg vreemd dat je 18 moet zijn... ben gelijk gaan kijken maar kan zo op t eerste gezicht ook niets vinden wat niet door kinderen gelezen zou mogen worden hahaha Geniet van je poffers. Liefs mij
oh, de mijne ook niet, die besteld pizza aan de dames zonder poffertjes pan, hebben wij ook niet! gewoon kant en klaar poffers bij de ah halen, voor in de magnetron. als je er dan een een plastic bakje overheen zet worden ze niet zo taai! overigens kwam mijn trek in poffertjes ook door een ander topic van deze site hoor...
Oehh poffertjes...zoo lekker! Heb ze vorige week nog gegeten op de huishoudbeurs. Het is er nu nog niet echt de tijd voor maar poffertjes met boter, poedersuiker, aardbeien en slagroom mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Lekker op zo'n lange satéprikker met druiven en aardbeien. Of wat geraspte kaas door het beslag hmmmmm.
Nou dames bedankt, ik heb nu ook trek in poffertjes Dat wordt morgen waarschijnlijk lekker poffertjes
Ohhh... waarom doen jullie dit nou? ZEKER op een forum met allemaal zwangere vrouwen. Zucht. (Hoewel, ik moet eerlijk zijn: ook als ik niet zwanger was geweest had ik nu ENORME trek in poffertjes gehad!!) Wij eten ze eigenlijk altijd met boter en poedersuiker. Hoewel, 't Is nu denk ik al jaren geleden. Maar ik vind kanaal ook wel goed klinken. Of vlokken. Tja, dat wordt dus alle uitproberen morgen! Ik vind een pannenkoek met kaas of spek wel heel lekker, maar op poffertjes lijkt iets hartigs me niks. Daar hoef ik alleen maar zoete spullen op. Zou suikerstroop of appelstroop ook lekker zijn? Ik ken ook mensen die het met chocoladepasta eten. (Die vlokken zullen trouwens ook wel een soort pasta worden op warme poffertjes. )