Hallo allemaal, Ik ben op dit moment zwanger van ons 2e kindje. Ik ben nieuw op deze site. Vandaag hebben wij de 20-weken echo gehad! Gelukkig ziet alles er goed uit. En wij krijgen een jongen. We hebben al een dochter. Helemaal geweldig. Nu zitten wij te dubben over de naam. We Hebben ontzettend veel moeite met een jongensnaam. Onze dochter heet Elin. Nu hoop ik jullie mening en/of ideeën te horen. Wat vinden jullie van de naam Kay? Past dat een beetje bij Elin?
Ik zou voor Kai of Kaj gaan. Kay vind ik Engels, dus lees ik met uitspraak 'kee', dat vind ik niet zo mooi, zeker niet bij Elin. Kai vind ik wel heel tof en ook erg goed passen! Andere ideetjes: Andreas Arne Aron Axel Bernt Bjarne Caron Casper / Kasper Dai David Dylan Felix Filip Finn Holger Hugo Ilar Ivar, Ivor Iwan Jakob / Jacob Jens Johan Jonas Lars Lasse Linus Lorens Lukas Marc Markus Max Oliver Oskar / Oscar Otto Ove Owen Per Ralph / Ralf, Rolf Rhodri Rhys Ruben Rune Sander Simon Sten Stian Svante Sven Thomas Thore / Tore Tim Tobias Trevor Viggo Viktor Walter Werner