Lieve meiden, Misschien heb ik hier eigenlijk wel helemaal niets te zoeken op dit deel van het forum en wellicht is dit al 1000de keren gevraagd Door onzekere meiden zoals ik maar toch.... Misschien zitten hier wel dames op het forum die in dezelfde situatie hebben gezeten en mij hart onder de riem kunnen steken (ook al weet ik heel goed dat testen de enige manier is). Afgelopen woensdag hebben we de tp gehad van 2 hele mooie blastocyste van dag 5. 1 zelfde kwaliteit als dat mijn dochter was bij tp in 2012 en de andere net tikkie beter. Nu zit ik dus op 2 dagen na tp van deze 2 dag 5 embryo's maar ik merk echt nog niets....ik dacht dat die dag 5 embryo's meteen gingen nestelen maar ik merk of voel niets. Kan dat? Zijn er hier toevallig ook meiden die echt niets....en dan bedoel ik echt niets voelde na tp en toch zwanger bleken of juist niet. De 3 embryo's hiervoor had ik week voor nod menstruatie gevoel maar dat werd steeds een vroege miskraam. Morgen zou ik week voor nod zitten dus wellicht komt het nog. Ik ben benieuwd naar wat ervaring wat betreft wel of niet voelen. De zwangerschap van mijn dochter is alweer 5 jaar geleden en toen had ik ook overstimulatie dus lastig vergelijken. Bedankt alvast ♡
Wat onwijs spannend weer voor je! De eerste 2 x voelde ik onwijs veel werd ik zwanger en ging het mis. Deze keer voelde ik eigenlijk niks en het lijkt nu toch echt goed te gaan. Het zegt volgens mij echt helemaal niks. En volgens mij kun je een innesteling ook niet voelen. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en ik ga voor je duimen!
Super wat ontzettend fijn voor jullie dat het nu gelukt is, gefeliciteerd meis. Lief dat je gaat duimen voor me ♡
Laten we het hopen. In februari terugplaatsing van 1 dat werden vage steepjes en toch menstruatie In april terugplaatsen van 2 morula liepen dagje aan achter op moment van tp ook dat werden weer vage streepjes en uiteindelijk ook weer menstruatie. En nu dus weer terugplaatsen van 2 blasto deze keer (foto hierboven) wat dit gaat brengen geen idee....
Ja ik! Ik blijf reageren op dit soort topics, omdat ik zelf tig keren in deze onzekerheid zat! Buiten dat twee dagen na tp ook wel erg vroeg is om iets te voelen, heb ik zelf echt NIETS gevoeld. Geen plopje, krampje, steekje, pijnlijke borsten, misselijkheid....voelde me leeg, zoals voorgaande rondes! Sterker nog enige dat ik heb is bruinverlies en af en toe zelfs bloedverlies. Nou niet symptomen waarvan je denkt 'ik ben zwanger' En zelfs nu nog geen symptomen! Af en toe drukkend gevoel, maar echt pas nu rond 8 a 9 weken! Dus meis het kan! Echt waar! Succes met komende killing wachtdagen! Ik ga duimen op een prachtige test over een paar dagen!!!!
Wauw dat ziet er gaaf uit. Kan zo maar is de eerste foto van je kind zijn he Ik heb een 8 cellige teruggekregen op dag 3. Dus nog nooit zo'n mooie blasto gezien. Je zou toch zeggen dat er nu in ieder geval 1 moet blijven plakken gezien de topkwaliteit. Helaas weten we natuurlijk ook dat er gewoon een hele dosis geluk bij komt kijken. Ik stuur alvast wat digitaal geluk jullie kant op!
Dank je wel lieverd Het is ook erg vroeg ik weet het Ik mag officieel 4 november testen maar heel misschien als ik durf ga ik testen op 2 november de verjaardag van mijn moeder.....stel je voor ♡
Bijzonder hè zo'n foto. Van onze dochter hebben we ook zulke foto zo "raar" om te zien dat dat nu een hele (eigenwijze) meid van bijna 5 is. Ik hoop ook dat in elk geval 1 van deze 2 graag wilt blijven. Maar ik ben zo nerveus dat ik bang ben dat ik het daarmee verpest.
Ja zo herkenbaar...heb ooit zelf zo een topic geopend op 7 dpo En weet hoe fijn ik de reacties vond Je hebt twee toppertjes in je buik die hun best gaan doen! Hoe moeilijk ook, probeer op je lijf te vertrouwen. Deze zal zijn stinkende best doen om deze mini's binnen te houden! En heeft al eens bewezen dat ze het kan! Zet um op! Ik zal in ieder voor je duimen!!!!!
Oja en om nog iets over stress en spanning te zeggen...als dat een zwangerschap kon tegenhouden, zat deze mini nu niet in mijn buik! Ik stond echt stijf vd spanning mede door bloedverlies! Maar de bikkel zit er nog! Dus meis wees lief voor jezelf, envecht er niet tegen...die stress gaat echt niet van invloed zijn!
Bedankt voor je reacties. Ook al weet ik dat ik gewoon moet afwachten het stelt wel wat gerust. En ik zit pas op dag 2 dus waar heb ik het over
Wat ik wel merk sinds gisteren dat ik echt last heb van waterig vochtverlies. Is niet van de utro denk ik want die gebruik ik al een week en dat nog niet eerder gehad wel dat er wat witte terug kwam van de capsule maar wat ik nu heb is echt waterig. Het voelt (sorry) alsof je in je broek plast zeg maar
Ja vooral in de ochtend inderdaad. Overda loopt de utro er ook wel uit maar dat voel ik niet lopen zeg maar. Maar zo in de ochtend tot uur of 12 is het net alsof ik in mijn broekplas
Nog lang niet haha volgende week zaterdag. Maar denk dat ik donderdag al doe dan is mijn moeder jarig.... Wie weet
Ja geen idee of dat iets ermee te maken heeft maar normaal heb ik dat nooit dat weet ik wel. Wel wat vochtverlies maar dit is nu echt water zo lijkt het