Ik heb vanaf de dag na tp van blastocyst een soort mentlstruatie achtig gevoel. Zegt helemaal niets. Haha die wachtweken duren echt achterlijk lang
Meis lastig he....maar ik kan je geruststellen, het zegt allemaal niets! Hier al zo vaak gedacht dat ik echt niet zwanger kan zijn, dat moet je toch voelen, en dan toch een mooie mini! En dan voel ik een keer iets en ben ik weer bang dat dat niet goed is....heen en weer geslinger in emoties! Een ding weten we wel zeker: je bent weer een sag dichterbij donderdag nog ff!
Ja dat inderdaad ja dat heen en weer geslinger tussen emoties... Voel ik iets wordt ik ook bang en als ik niks voel denk ik ook kan niet goed zijn....
Bij mijn dochter had ik het gevoel dat het "strak" voelde in mijn buik en menstruatie idee lees ik net terug van toen. Maar dat heb ik nu ook niet...
Mijn vriendin, 3 kids, heeft nooit iets gevoeld. Het zegt allemaal helemaal niks, alleen wachten en een test doen. Maar deze dagen zijn gewoon zenuwslopend, i know. Xx
Hey, als ik je een hart onder de riem mag steken. Ik heb hier vandaag mijn bloedtestgehad en die was positief. Ik kan het nog niet geloven, vrijdag moet ik weer voor te zien dat de waardes goed stijgen.... Ik heb ook verre van de symptomen van toen met mijn dochter, toen was ik al enkele keren bijna flauw gevallen, had mega veel pijn in buik en maag. Nu dacht ik wil sinds gisteren wat meer pijn in men lies te hebben, die is eigenlijk nooit over gegaan na de pick up en ben mega moe, maar dat is van de utro. Ik blijf hier volop duimen voor jou!
Oh wauw geweldig dat meen je wat super fijn voor jullie!!! Bij mijn dochter voelde alles heel strak in mijn buik maar dat heb ik nu ook niet en geen menstruatie gevoel meer.... Dus ik ben ook zo bang dat het niks is..... vergelijk heel erg met Hoe ik toen zwanger was van mijn dochter.
Oh mijn God ik heb getest....ik weet het Veel te vroeg ik weet het maar ik hield het niet meer......ik zie 2 strepen jullie?
Ik zie een tweede streep! Als dit niet van een medicatie kan zijn dan zeg ik heeeel voorzichtig gefeliciteerd
En zo begon het bij mij ook hoor, ik testte ook zo achterlijk vroeg al deze maand Nu hopen op een mooie oploop, hou je ons wel op de hoogte?
Ja het streepje is echt roze en stond er binnen de minuut nog....ik hoefde niet te turen bij mijn dochter was die ook op dag 5 positief
Cool zeg, hoop dat hij verder op gaat lopen. Binnen een minuut klinkt wel positief hoor!! Mijn test in mei was echt sneeuwwit, in welke licht ik hem ook hield.
Whoehoeee wat spannend! ik testte deze keer ook al op 9dpo positief. Ik zie zeker een 2e streepje. Hopelijk gaat hij mooi oplopen de komende dagen.