Herken ik wel ja in alle soorten licht gaan staan, draaien, zaklamp erachter turen turen turen en tegen beter weten in na een uur nog maar eens kijken....ik heb nu 2 x een biochemische zwangerschap gehad dat was terugplaatsing in mijn natuurlijke cyclus nu deze keer kunstmatige cyclus
Ik hoop ook op een mooie oploop deze week. Durf er niet eens aan te denken dat het wel gewoon eens zo zou kunnen zijn
Super spannend! ik snap dat je nog wat huiverig bent vanwege je verleden. Dat had ik ook en nog steeds wel. Vind het zo onwerkelijk dat er iets in mij groeit. Ik ga mega hard voor je duimen dat het deze keer gewoon goed blijft gaan!
Het is de eerste keer dat ik hier een kijkje neem. Toen zag ik jou topic en wilde je even zeggen dat je testen er hartstikke positief uitzien. Voorzichtig gefeliciteerd alvast
Dank je wel ♡ En ja klopt ik zit op 11 dpo. Zit in een kunstmatige cyclus met progynova en utro maar tel dan dat mijn emmys 5 dagen waren bij tp en dan verder toch? Dan zit ik nu "zogenaamd" op 11 dpo inderdaad
Dit was mijn streepje op 11 dpo. Ik testte toen ook echt met de verwachting dat ie wit zou zijn, maar hij stond er echt Dus meis prima streepje voor 11 dpo hoor! Er is iets gaande, dat is zeker. Het streepje voorspelt helaas niet of het goed gaat of niet. Blijven duimen en vertrouwen op de kleine strijder in je buik! Maar oh wat vond ik dat spannend, voel precies waar je doorheen gaat!
Wauw die is mooi, proficiat! Deze is van mij, een dag na men bloedtest, toen was ik 4weken en 1 dag, dus ook nog vrij licht
Ik heb net weer getest en ja hij loopt op zo blij maar nog steeds zo bang ook....sinds gisterenavond was mijn "buikpijn" gevoel opeens weg dus werd heel bang.....maar kijk
Buikpijn is normaal hoor, krampjes, steekjes, plopjes, spierpijn-gevoel Dat heb ik nu nog steeds met 7 weken Ziet er goed uit hoor!
Die "menstruatie buikpijn achtig trekkerig gevoel" is nu weg.... Is dat normaal.....merk nu totaal niets meer. Mijn borsten ook niet, nog nieteen keer pijn gedaan alleen dat buik gevoel had ik maar nu ook niet meer dus...
Iedere zwangerschap is anders, symptomen komen en gaan maar het maakt je zo. ontzettend. onzeker! En dat blijft ook nog wel even helaas, jullie hebben een lange weg achter de rug dus het is allemaal extra spannend Jullie hebben nu alles gedaan wat jullie konden, nu moet je proberen wat vertrouwen in je lichaam te hebben dat deze het hoopje cellen uitgroeit tot een wolk van een baby!
Wauw wat gaaf om te lezen! Ik was even nieuwsgierig nav je titel. Ik heb er geen verstand van, kunstmatig zwanger worden maar de testen zien er erg goed uit! Hoe is het nu?
Gaat nog steeds goed en merk ook nog steeds niets. Maar ik hoor steeds meer dat het meestal pas vanaf 6 weken begint dus ik zal nog maar niet te vroeg gaan juichen. Vanmorgen echo gehad op mijn eigen verzoek ik wilde gewoon iets zien, zien dat daar wat gebeurd. Het zag er voor deze termijn goed uit en zo te zien was het er 1. Nu hopen op een hartje 21 november
Super mooie testen!!! Fijn dat de echo tot zover er goed uit ziet, nu op naar een kloppend hartje! Spannende weken