Dank je zonnestraal......iemand zei me dat ik vandaag op wachtdag 6 zit.....ik weet zelf niet hoe er geteld word de dag vd tp mee tellen of niet???? Vandaag flink wat krampen gehad en buikpyn......ik geloof er niet in......je kunt ut niet met elkaar vergelyken natuurlyk......bij onze boef gebruikte ik utro daar kryg je vaak al zwangerschapsverschijnselen van toch???? Nu heb ik sterk ut gevoel dat ik gewoon hartstikke ongi ga worden en nog eerder als normaal ook......zucht kreun zucht zeur sorry ghehe....niemand anders die me begrypt.
Je kunt er echt niks van zeggen. Ik voelde bij S. amper wat. Ook gevoel ongesteld te worden. Uiteindelijk heeeeeeel in de verte kleine steekjes in flanken rug, hetgeen ik bij B. ook voelde. Maar voelde ik die of wilde ik die voelen? Verder voelde ik echt niks behalve gevoel van ongesteld te worden... Ik duim!!!!!!!!
Dank je zonnestraal....zojuist op wachtdag 8 een negatieve test gehad ik begin myn hoop te verliezen.
Dank je wel.....ik ga er niet meer vanuit.....contact gehad met gent hun zeggen datut nog veels te vroeg is......maargoed myn gevoel vindt van niet......als ut mis is kryg ik de volgende ronde weer utrobolletjes......ppffttt
Juna, k*t zeg! Hele dikke knuffel! En zo is het. Moet qua gevoel goed zitten. Bij S. bijna geen kwalen maar wel een positief gevoel.
Hej zonnestraal Gaat goed had het gedacht dat ik het erger zou vinden maar we gaan gewoon door dit weekend moet ovuleer ik als het goed is. Hoe is ut met jouw
Ik ga myn best doen laat het deze keer allemaal maar gebeuren probeer er niet meer zoveel mee bezig te zyn
Juna ik ben ook benieuwd! Zonnestraal hebben jullie al besloten wat te doen met de cryo's enz. Of de staaltjes daar zaten jullie toch over te twijfelen meen ik.