Sorry!!!!!Kreeg niets meer op myn email binnen. 2 dagen geleden een tp gehad van een cryo uit een boekje zoals de arts vertelde........ik hoop dat ik het wat los kan laten allemaal......de vorige tp heb ik me zo ontzettend gek lopen maken.......dit wil ik nu niet........op dag 10 na myn obgi zyn we na gent gereden. Aan de linkerkant had ik een mooi ei zitten.....aan de andere kant een cyste 4jr geleden was dit exact ook.......bloed laten prikken en jahoor myn eisprong was in aantocht....savonds voor alle zekerheid pregnyl moetten zetten.......een week later dus de tp.....ik heb utro bolletjes meegekregen (voor mezelf geruststellender) nu broeden......21 dec sterfdag van myn opa testten......waar een mooi leven eindigt hopen wy nu op een nieuw leven.....duimen jullie mee????? Mag ik hier weer af en toe komen klagen als ik niets voel of juist wel?????? Ghehehehe
Lekker broeden Juna!! Ziet er allemaal goed uit! Hier graaaaaaag zelfs ons op de hoogte houden van hoe je je voelt etc. etc. Wanneer mag je testen? Ook, ben er nog steeds niet over uit
Hee meiden Ik heb jullie weer gevonden! Mini me wordt in januari alweer 2. Wat vliegt de tijd he! Gaat goed met hem alleen latertje in alles. Loopt pas sinds 2,5 maand en met taal loopt die ook achter en motorisch. Maar ik heb zoiets van meneer doet alles op zn eigen tempo,prima. Heb me in het begin er best druk om gemaakt door met andere kids te gaan vergelijken Verder heb ik alweer 4 iui-d pogingen gehad. Helaas laatste afgebroken door zkh omdat ik door clomid 50 de laatste keer 6 follikels had. Was te risicovol voor 3 of 4 ling en dat wilde het zkh niet. Baalde enorm maar aan andere kant moet ik blij zn dat ik van mezelf al 1 follikel heb en er dus veel meer kan krijgen. @juna spannend! Jij ook weer in gent bezig. Ga straks even alles teruglezen dames!
Dank jullie ook en zonnestraal ghehehe net onwys pijnlyke steken van onder......maarjah wachtdag 3 wat zegt dat Anna wat leuk om van je te horen alle kindjes ontwikkelen zich anders en hy is nog zo klein komt vanzelf allemaal.......en jy ook alweer even in de weer spannenddddd myn duimen draaien ook voor jou!!!!!!
Anna ik las het Hopelijk volgende maand toch echt wel een volwaardige kans. Juna wat spannend zeg ik duim hoor!!! Zonnestraal moeilijk is het he hihihi. Ik realiseer me steeds meer dat 2 netjes is alleen maar de rietjes wegdoen gebeurt niet.
Lijkt me ook moeilijk de rietjes wegdoen... Laten we eerst hopen dat poging lukt voor beeb 2 @juna spannend voor jouw ook weer. Jij doet toch icsi met zaadjes van je mannetje toch dmv tese gekregen Sorry als k dr naast zit..
Indd annaatje......voel allemaal gerommel in myn buik maar ik gebruik nu utro bolletjes dus daar zal het wel van komen
Goedemorgen ladys Ik maak meteen even gebruik van een down/klaag momentje over wat ik allemaal wel en niet veel. Ik word er toch onzeker van en merk dat ik het allemaal niet los kan laten. Op wd 3 in de ochtend ontzettend pynlyke steken van ondere/onderbuik daarna moest ik dringend na t toilet was van af de tp al niet meer geweest, dus wijd ik t daaraan wat denken jullie???? Verder gisteren weer gaan werken en voelde allemaal gerommel in myn buik. Maar ook heb ik typische ongiklachtjes. Pijnlyke borsten zyn er met duidelyk zichtbare blauwe aders.....vabdaag is wd 5.....wat denken jullie????? En wanneer zouden jullie durven testen???? 3dec heb ik pregnyl moeten zetten.....en onze cryo is 5 dagen oudook sta ik ontzettend onder de puisten blehhhh....ik gebruik wel 2 maal daags utrobolletjes Ik ben weer klaar gheheh dat lucht op......
En heel erg chagerijnig en voel nu beginnende hoofdpyn aankomen vorige tp ook kryg ik ook altijd als ik ongi moet worden vorige zw helemaal 0 x 0 hoofdpyn
Juna, ooooooohhhhh ik snap de zenuwen zo erg! Door die kloterige utrobollen kun je niks zeggen over wel of geen kwaaltjes. Die geven namelijk zoveel bijwerkingen. Bleeeeeeehhhh! Ik heb bij B. 8 of 9dg na de TP getest. En toen lichte test. Bij S. voelde ik de eerste week 0,0. Op een gegeven moment kleine venijnige steekjes in m'n onderrug beetje in de flanken. Dat herkende ik bij zw. van B. Dus toen werd ik wel blij. Bij beide zw. vreselijk moe vanaf het begin. Maar ook dat kan heel goed door de utro komen. Hoeveelste dag na TP zit je nu?
Zelfs dat dip-gevoel kan door die utro komen. Is gewoon echt kut. En je klaagt niet hoor. Van die onzekerheid word je gek! 10 dec de TP? Zou ik iets van 18 dec testen.
Okay......misschien dat ik dat wel doe. Ik heb ze in ieder geval nog niet in huis anders had ik m vandaag al gedaan Ik ben aan het bedenken hoe het was bij onze eerste. Wel weet ik dat ik toen bloed verloor heel heel licht en dat ik echt voelde dat ik ongi zou worden. En ook die blauwe aders maargoed ook toen gebruikte ik utro. Ik lig nu in een warm bad zit echt niet in myn hummetje vandaag. Slopend zyn de wachtweken en andere snappen er niets van
Ja zojuist stond ik te koken en ik voelde wat hup na het toilet doorzichtig slijmverlies.....*sorry* ikkuh plassen......bij het afvegen heel heel licht bloed verlies......