Hej zonnestraal Hier alles zn gangetje. Moet nog test doen maar f geen zin in. Weet antwoord toch al wel. Verder wordt kleine man alweer 2 dit weekend dus FEEST! Heb al lekker weekend dus dat is fijn. Neem nog de utro bollen totdat ik getest heb en dan volgende week weer ergens uitgansecho voor poging 6. Eerst nog f testen maar na zoveel iui weet ik het antwoord vaak al. Hoe is het met jouw en kids @juna wanneer mag jij weer gent...
Lief zonnestraal dat je er naar vraagt Vorige week donderdag heb ik een tp gehad van een top embryootje Zie ut eigenlyk wel positief in Zometeen moet ik weer na ut zkh ze gaan mocht deze poging wederom mislukken verder onderzoek doen by me Ze hadden ut over endotrimose oid Heb onwijs pijnlyke borsten en blauwe aderen maar dit komt denk ik door de utrobollen Sinds 2 dagen (heel onsmakelijk) sorry moet ik weer windjes laten schaamschaam dit heb ik altyd als ik moet menstrueren. Dus ik weet ut allemaal niet
Gisteren in t zkh geweest Als deze tp niet het gewenste resultaat heeft kryg ik in april een lacapprose (geen idee hoe je t schryft) Ik ben bly dat er iets aan gedaan word dat geeft me op dit moment ook meer rust. Ik wil straks gaan testen. Zouden jullie dat durven op wd 8????
Ja zou ik durven!! Wacht goed van het zkh dat ze gaan onderzoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn...maar hopelijk is dat niet nodig! Nou hup....testen!
Gheheh ik ben zo zenuwachtig ik ga er al vanuit dat t toch niet gelukt is om mezelf te beschermen zometeen ga ik boodschappen doen en een testje halen.
OMG! Je bent zwanger! Heel duidelijk! Whaaaaaaaaaaaaa! Je bent zwanger! Whoehoeeee!!!! Gefeliciteerd!! Vanaaf nog een test???
Ik kan ut niet geloven!!! Nu weer een testje gedaan. Deze is wel wat lichter maargoed de andere is ook ingedroogd nu. Zou t echt zo zyn????? De bovenste is van vanmorgen (geen ochtend urine) De onderste van net paar min geleden
Jaaaaaaaaaaaaa heel erg zwanger! Over 15 min is de onderste ook weer donkerder! Ben zo blij voor je!!
Hahah nee heb niet meer getest. Ik durf niet ben zo bang dat ie lichter gaat worden waaaa.....ga dadelyk toch weer halen durf de cb wekenindicator nog niet aan. Ik voel niets ja me borsten dat zal wel door de utro komen